Sport Auto test, top speed Döttingerhöhe 295kmh.. to put it into perspective:
991 turbo S 289 kmh, mclaren 12 c 600hp version 2012 294kmh, cls 63 amp pp, 289 kmh, gtr 550hp 284 kmh rs6 c7 avant 281kmh..
Heb je net even iets langer dan de concurrentie je eigen momentje van Freude am Fahren, is over nagedacht bij BMW Marketing:)Joy schreef:Zonder ceramische remmen 153m remweg oftewel 16 meter langer onderweg.
Zit wat in inderdaad met deze slagschepen , maar als Ferrari, Porsche(GT3) en McLaren 't kunnen waarom niet? Eerst maar eens 200kg eraf:)Joy schreef:Verder wel een indrukwekkend snelle auto al zitten ze onderhand wel op het randje van wat de 2 achterwielen nog kunnen wegwerken. 4WD gaat toch een keer komen.
Shakes schreef:Ga met de GT3, Ferrari of Mclaren maar een weekendja naar Parijs met z'n vieren. Succes.
gr,
Jonge, het was mijn keus in 't grote kar 4 deur met kofferbaksegment, geen twijfel!Shakes schreef:I know maar ik vind het een hele prestatie voor een sedan van 2200 kilo met passagiers.
M'n hart zegt Maserati QP.Shakes schreef:De mijne niet
Zou voor een witte gaan, voor je het weet heb je dit tuig achter je aan...Robin schreef:Wit of zwart maakt me geen reet uit.
Witte F80 M3 met aan boord Rihanna, Zoe Saldana en Halle Berry en ikzeidegek achter 't stuur richting Toscane.Fernando schreef:Zou voor een witte gaan, voor je het weet heb je dit tuig achter je aan...Robin schreef:Wit of zwart maakt me geen reet uit.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 30 gasten