Hallo DF'ers.
Ik heb even een vraagje. Ik rijd sinds deze week een CLK 200 uit 2004 (W209 model). Nu heb ik in al mijn auto's altijd een Parrot gehad. Nu zat ik eens rond te kijken voor dit model en kom ik ook op bijvoorbeeld dit soort systemen:
http://www.inbouwnavigatie.com/mercedes ... hd--mfd-n6" onclick="window.open(this.href);return false;
Aangezien ik ook nog een navigatiesysteem voor deze auto wil hebben, is dit dan een goede optie of is het echt 3x niks en kan ik beter voor een losse Parrot en een TomTom gaan? De specs zien er namelijk wel prima uit, bluetooth gedeelte is van Parrot e.d. Origineel navigatiesysteem van Mercedes kijk ik niet naar aangezien dat inmiddels alweer een systeem van 10+ jaar oud is natuurlijk.
Mocht iemand ervaringen met dit systeem hebben of andere suggesties hebben, schrijf maar neer!
Bluetooth Mercedes CLK 200 W209
- D20VT
Re: Bluetooth Mercedes CLK 200 W209
Mijn vader heeft zo'n vergelijkbaar systeem gehad in zijn W203 omdat zijn APS 50 vervangen moest worden, heeft er 1 jaar ingezeten en toen de APS maar laten repareren, hij is nu weer helemaal in zijn nopjes.
Scherm heeft niet de kwaliteit van het origineel scherm, kleuren zijn net anders, niet alle functionaliteiten van de auto werken even goed ( evt met interface weer wel op te lossen)
Enige voordeel was de carkit, maar hij heeft nu voor 200 een btcradle gekocht voor zijn originele systeem . Als ik het aan hem vraag vind hij het nog steeds zonde van die 6a700 die weggegooid is.
Scherm heeft niet de kwaliteit van het origineel scherm, kleuren zijn net anders, niet alle functionaliteiten van de auto werken even goed ( evt met interface weer wel op te lossen)
Enige voordeel was de carkit, maar hij heeft nu voor 200 een btcradle gekocht voor zijn originele systeem . Als ik het aan hem vraag vind hij het nog steeds zonde van die 6a700 die weggegooid is.
- Martin van der Zwaard
Ken ie mooi dat ding aan Roy verkopen voor weinâg 

-
Hahaha. Ok, ik weet dus genoeg. Was ik al bang voor eerlijk gezegd. Roy gaat wel voor de Parrot

- Richard430
Heb je toevallig telefonie in de auto? ViseeO werkt wel aardig goed, kan ik uit ervaring melden.