http://link.marktplaats.nl/868703678
Nieuwe set, 750 incl aan huis bezorgen en incl btw...

Een licht afwijkende et, 42 ipv 47, maar dat vormt geen probleem met 6,5j velgies met 205 banden...

Dit is gewoon erg goedkoop. Et staat inderdaad wat beter.Arthur schreef:Die ET staat zelfs beter toch? Iets verder naar buiten.
Mooi setje voor een mooie prijs. Voor mijn BMW heb ik 700,- betaald voor een gebruikte set. Wel bredere maat en RFT. Misschien dat dat iets scheelt?
Haal je ze op of worden ze opgestuurd? Bedrijf staat namelijk niet geregistreerd in Amsterdam. Wel in Gent.ErikS schreef:Boeiend.
Incl garantie op papier en op factuur incl btw.
Indien trillen krijgt ie ze gewoon terug.
Bezorgen was optie, net zo makkelijk.Riceaux schreef:Haal je ze op of worden ze opgestuurd? Bedrijf staat namelijk niet geregistreerd in Amsterdam. Wel in Gent.ErikS schreef:Boeiend.
Incl garantie op papier en op factuur incl btw.
Indien trillen krijgt ie ze gewoon terug.
Komt een beetje louche op me over.
Och heb je hem weer....Petrolhead Tom schreef:Eens met Riceax. Eerst een modaal salaris spenderen aan een golf en vervolgens de laatste tientjes op internet willen verdienen..... Alleen die afschrijving op dat ding is de aankomende winter al 6 dealer wintersetjes.
Niet over nagedacht, eerlijk gezegd.Riceaux schreef:Gestolen spul, imitatiespul verkopen als OEM? Als ik zo'n bedrag aan velgen uit zou geven zou ik dat in ieder geval bij een geregistreerd bedrijf doen.
Gebruikers op dit forum: Bakker, liquidpopcorn en 3 gasten