Eriks E36 320 cabrio - Full Detail
- GTRene
Re: Eriks VW Up! + BMW M535i
dacht het niet...
maar denk dat je het ook kan horen als iemand anders bv ff op kontact zet en jij bij dat relais gaat luisteren met je oor, desnoods met behulp van een schroevendraaier oid wat je dan bv ff erop kan laten rusten en met je oor aan het heft luistert zeg maar, dan kan je het wat beter horen.
tenminste neem aan dat het relais dan al zou moeten klikken?
maar denk dat je het ook kan horen als iemand anders bv ff op kontact zet en jij bij dat relais gaat luisteren met je oor, desnoods met behulp van een schroevendraaier oid wat je dan bv ff erop kan laten rusten en met je oor aan het heft luistert zeg maar, dan kan je het wat beter horen.
tenminste neem aan dat het relais dan al zou moeten klikken?
-
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 2#p1057802 
Over een maandje 35% bijtelling over de dagwaarde (van een 320i)

-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Re: Eriks VW Up! + Audi A4 avant 1.8T Quattro + BMW M535i
Hij staat weer op Marktplaats.Geertmans schreef:Als je een e39 540iT overweegt is dit misschien iets?
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewto ... 86&t=36031" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij wil m nu in onderdelen gaan verkopen vanwege de grote hoeveelheid speciale opties, maar m gewoon zo laten (evt met minder heftige velgen) is natuurlijk leuker.
Hij is echt erg netjes en goed onderhouden.
- GTRene
prachtige kar combo m3 e46 en touring, 1 van de leukste gezins wagensMark schreef:http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 2#p1057802

-
Die 540 is toch ook geniaal.....
Eerste wat ik zou doen is die velgen er onder uit slopen.....
Setje M para's eronder.
Eerste wat ik zou doen is die velgen er onder uit slopen.....
Setje M para's eronder.
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Het zou me niet verbazen dat de verkoper nog een setje M para's heeft. Die hebben er namelijk wel onder gezeten.
- Tim N
Ik zou voor een St gaan 

-
Sinterklaas komt wat laat dit jaar,
7 december komt als het goed is mijn auto binnen bij de dealer!
Kan niet wachten. Januari rijden!
Even over het Chip verhaal, er zijn dealers die de garantie overnemen, de mijne toevallig niet.
Is zo'n OBD kastje niet te herleiden? Hoe vaak gaat het nou echt fout? De blokken hebben tegenwoordig ook geen ketting meer maar een distributie snaar. (Dus het probleem met de kettingspanner bestaat ook niet meer) Ik wil hem toch eigenlijk na een paar duizend km's wel laten chippen..... Maar een nieuw blok incl de bijbehorende kosten heb ik al helemaal geen zin in. En dan heb ik ook voor niks de 4 jaar garantie genomen/gekregen......
Plaatje van de nieuwe werkplek;

Edit;
En een setje winterbanden ben ik eigenlijk ook nog naar op zoek.
De dealer bied me een nieuwe set GTD velgen incl winterrubber aan voor €1050,- incl btw.... Netjes?
7 december komt als het goed is mijn auto binnen bij de dealer!

Kan niet wachten. Januari rijden!

Even over het Chip verhaal, er zijn dealers die de garantie overnemen, de mijne toevallig niet.
Is zo'n OBD kastje niet te herleiden? Hoe vaak gaat het nou echt fout? De blokken hebben tegenwoordig ook geen ketting meer maar een distributie snaar. (Dus het probleem met de kettingspanner bestaat ook niet meer) Ik wil hem toch eigenlijk na een paar duizend km's wel laten chippen..... Maar een nieuw blok incl de bijbehorende kosten heb ik al helemaal geen zin in. En dan heb ik ook voor niks de 4 jaar garantie genomen/gekregen......
Plaatje van de nieuwe werkplek;
Edit;
En een setje winterbanden ben ik eigenlijk ook nog naar op zoek.
De dealer bied me een nieuwe set GTD velgen incl winterrubber aan voor €1050,- incl btw.... Netjes?
- dvh
Re: Eriks VW golf variant 1.4TSI DSG + BMW M535i
Sjiek hoor 
Veel plezier alvast met wachten

Veel plezier alvast met wachten

- JP
Ik heb in de tijd van de GTi destijds eens bij de stealer gevraagd voor een setje VW 17" oem velgen mey winterbanden. €2200 aub, wel lichtmetaal (Denvers) 

-
Prijs is inderdaad wel netjes.
Alleen ik heb er eigenlijk nog niet echt zin in, ben al 'wat' over budget heen gegaan....

Alleen ik heb er eigenlijk nog niet echt zin in, ben al 'wat' over budget heen gegaan....

- Tim N
Winterbanden... heb je naar buiten gekeken? Of ga je skiën in Oostenrijk in Januari? 

-
Neh.....Tim N schreef:Winterbanden... heb je naar buiten gekeken? Of ga je skiën in Oostenrijk in Januari?

Maar ik rij er toch 3 jaar mee. Of ik nu over 2 jaar nieuwe zomerbanden bestel, of nu een setje winters bestel en daardoor de drie jaar gewoon vol rijd door af te wisselen. Feit is dat ze in de winter gewoon meer grip hebben. Wel zo veilig.
- Tim N
ErikS schreef:Feit is dat ze in de winter gewoon meer grip hebben. Wel zo veilig.

- Knot
Zie ik het nou fout of zit er geen Discover Pro in?
Verder prima interieurtje hoor!
-
Dit is mijn interieur niet, natuurlijk.Knot schreef:Zie ik het nou fout of zit er geen Discover Pro in?

Maar ik heb inderdaad de gewone Navi, ik gebruik de harde schijf ed. toch niet.
Alleen voor het scherm 650 euro betalen ging mij wat te ver. Iets met budget en het was al genoeg zo.

- Martin van der Zwaard
Ik heb nog wel een setje staal liggen met Vredesteins erop. Zo goed als nieuw.
Moet kosten 400,-
Moet kosten 400,-
-
Neh dank je, staal wil ik niet op een mooie nieuwe auto.
Tweedehands zo goed als nieuw kost ook rond de 700/800 euro, als je daar de banden van kaal rijd vang je ook nog wel 400 euro ofzo, kost uiteindelijk net zo veel....
Tweedehands zo goed als nieuw kost ook rond de 700/800 euro, als je daar de banden van kaal rijd vang je ook nog wel 400 euro ofzo, kost uiteindelijk net zo veel....

- Knot
Discover Media is prima hoor, alleen in mijn Edition zat de pro, en denk dat ie met die SSD wel net wat sneller is, al zal het marginaal zijn. Een rappe SD kaart doet er niet veel voor onder.
-
Sneller is niet nodig, deze gaat prima voldoen. De Pro heeft alleen echt een geweldig mooi scherm.Knot schreef:Discover Media is prima hoor, alleen in mijn Edition zat de pro, en denk dat ie met die SSD wel net wat sneller is, al zal het marginaal zijn. Een rappe SD kaart doet er niet veel voor onder.
Zou het scherm eventueel ook werken aftermarket? De Pro is vooral duur door de harde schijf ed. natuurlijk!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Erik, dan zoek je toch een andere dealer, enigszins bij jou in de buurt, die het chippen wel ondersteunt? En doe je onderhoud ook daar, klaar. 

- JP
Mijn laatste (
RLY ? ) VW kocht ik in Utrecht, en op de terugweg ging die al uit elkaar bij 'mijn' garage in Den Bosch. Daar liet ik alles aan beurten (en meer) doen (en ik woon in Zuid-Limburg)
Die 1x per jaar 144km rijden (enkele reis) en dan 's morgens de auto afgeven, en met de leenauto de stad in. Zo maakten we er meteen een leuk dagje uit van.

Die 1x per jaar 144km rijden (enkele reis) en dan 's morgens de auto afgeven, en met de leenauto de stad in. Zo maakten we er meteen een leuk dagje uit van.
-
Nou, ook maar een nieuwe winterset besteld.
Net zo makkelijk!
Net zo makkelijk!
- Stefan van Elst
Weet de vrouw er ook van? 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat voor set?