Had er van de week een in de winkel van bijna 2 jaar! Die zich alleen nog maar op de billen voortbeweegt......
Loopt wel aan twee handen, maar nog niet los....

Als ze drie jaar zijn kunnen ze allemaal ineens alles.

Nee hoor, daarom was ik ook de Sjaakallen schreef:Sommige dingen zullen moeders vast beter begrijpen dan vaders.
Wij hoeven pas weer in januari terug te komen, dus ze hanteren blijkbaar overal andere regels.allen schreef:Een paar keer met MdV mee geweest naar zo'n afspraak. Paar bijdehante opmerkingen teruggeslingerd uit irritatie die overigens netjes vermeld werden op het papiertje. Verder werd geadviseerd om room door het eten te doen en wat slagroom op het toetje.![]()
Nu, mijn kind krijgt geen broertje of zusje meer. Moet er niet aan denken dat ik nog eens zo'n gesprek mee moet maken...![]()
Peuterscholen zijn net zo erg. Pas kwam mevrouw terug van een gesprek over onze kleine. Gelukkig was ik niet mee. Formuliertje met meneer kan lopen ja/nee, fietsen ja/nee, 2 of meer blokken op elkaar stapelen ja/nee. Het zal wel nodig zijn, maar ik was zelf denk halverwege weggelopen. Sommige dingen zullen moeders vast beter begrijpen dan vaders.
Eens. Al heb ik gisteren de eerste vaccinatie van Elliott gemist. Daar baalde ik wel van, maar meetings met MT zijn lastig te verplaatsen...///Joost schreef:Wij hoeven pas weer in januari terug te komen, dus ze hanteren blijkbaar overal andere regels.allen schreef:Een paar keer met MdV mee geweest naar zo'n afspraak. Paar bijdehante opmerkingen teruggeslingerd uit irritatie die overigens netjes vermeld werden op het papiertje. Verder werd geadviseerd om room door het eten te doen en wat slagroom op het toetje.![]()
Nu, mijn kind krijgt geen broertje of zusje meer. Moet er niet aan denken dat ik nog eens zo'n gesprek mee moet maken...![]()
Peuterscholen zijn net zo erg. Pas kwam mevrouw terug van een gesprek over onze kleine. Gelukkig was ik niet mee. Formuliertje met meneer kan lopen ja/nee, fietsen ja/nee, 2 of meer blokken op elkaar stapelen ja/nee. Het zal wel nodig zijn, maar ik was zelf denk halverwege weggelopen. Sommige dingen zullen moeders vast beter begrijpen dan vaders.
Overigens ga ik steevast mee met mijn vrouw naar het CB. Niet omdat het nou supernuttig is, maar ik wil gewoon betrokken blijven bij alles, in ieder geval nu hij nog zo jong is, al is het maar uit principe. Ik ben ook meegeweest naar alle gesprekken met de VK toen ze nog zwanger was. Ik weet niet, ik vind dat gewoon zo horen (zolang je van je werk weg kan natuurlijk).
Hoezo niet?///Joost schreef:Helaas kun je niet kiezen of je er heen gaat
In principe natuurlijk wel, maar je wilt toch ook bijhouden of je kind goed groeit en zorgen dat ie z'n vaccinaties krijgt. Dus in die zin kun je niet kiezen.Niels schreef:Hoezo niet?///Joost schreef:Helaas kun je niet kiezen of je er heen gaat
JA!allen schreef:Het is me echt een raadsel waarom een moeder niet alleen naar zo'n instantie kan.
Ben ik nu minder betrokken bij m'n kind omdat ik niet naar een cb ga?
Nou, wij kregen er te horen dat de kleine een ruisje in d'r hart heeft.allen schreef:Het is me echt een raadsel waarom een moeder niet alleen naar zo'n instantie kan.
Ben ik nu minder betrokken bij m'n kind omdat ik niet naar een cb ga?
Mocht je kind groter of kleiner dan gemiddeld zijn, terwijl hij netjes en gezond eet. Wat doe je dan? Raak je in paniek? Kunnen we als mens dan echt helemaal niet meer zelf ons gezonde verstand gebruiken?
Dit dus. Ik vind dat alfagedrag allemaal nergens voor nodig. Gisteren heb ik een halve dag vrijgepakt en ben ik met de kleine gaan babyzwemmen, puur omdat ik het eens mee wilde maken. Normaal gaat mijn vrouw altijd. Nou, dat was echt geweldig! Ik zou elke week wel willen gaan. Al die vrolijkheid bij elkaar is echt priceless!ErikS schreef: Nou, wij kregen er te horen dat de kleine een ruisje in d'r hart heeft.
Wel zo leuk voor m'n vrouw dat ik daar bij was.
Nu maakt dat ruisje niet echt uit, ook omdat ze het niet eerder hebben gehoord en ze gewoon super fit en kwiek is. Ze houden het in de gaten, that's it.
Wow! Nice.Ze ging overigens gisteren voor het eerst staan. Twee keer.
Komt goed. Maar met 7,5 maand begrijpen ze t nog niet echt......indobesar schreef:Haha, dat is een kwestie van aanleren Erik.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Crookie, erwin20vt, Google [Bot], JdvPolo, Mark 320iS, MatthijsL, RS-Ron, WJ en 17 gasten