http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... c=st|sr,as" onclick="window.open(this.href);return false;
EZ 04 / 1988
238.730 km
Benzin
162 kW (220 PS)
Schaltgetriebe
BMW M3 E30 16V Evolution Original 162 KW/220PS Motor. Fahrzeug fährt sich einwandfrei, Motor läuft rund und sauber, Getriebe schaltet ohne Probleme. Das Fahrzeug wurde immer gewartet und in Schuss gehalten. Hervorzuheben ist eben auch der absolute ORIGINAL Zustand, sowie das er unfallfrei ist. Viele Neuteile: Wasserpumpe, Riemen, Stoßdämpfer hinten, Zündkerzen, Zündkabel, Zündverteiler.....uvm.
dat dacht ik ook toen jij dat melde...dus ik ff kijken en dacht klinkt bekend...Arthur schreef:Ook dichtbij, Oberhausen. Knal je zo ff heen
Aufbau durch ex DTM Fahrer Fritz Huber auf Basis einer Gruppe N Karosse (Nr. 49501603) bei BMW Motorsport zum Rennwagen. (Wagenpass Nr. 16067/90) Homologation A 5327 gemäß 1988. Holzer Motorsport verbesserte das Motor Management und der Wagen wurde bis ins kleinste Detail aufgebaut und nie zugelassen. Fritz Huber führte den M3 immer zu den jeweiligen DTM Rennen mit, um damit die Streckenbesichtigungen vorzunehmen. Ansonsten stand der Gruppe Renner in seiner beheizten Garage und wurde nur gelegentlich mit roter Nummer bewegt.
ik denk het ook, kijk bv op deze site ff wat BMW voertuigen, volgens mij kloppen die 1ste en 2de ook niet, beide vol gerestaureerd en onder 10 k...terwijl ze ook minimaal x3 of meer vragen.Martin van der Zwaard schreef:8.800,- terwijl heel de wereld minimaal het 4 of 5 voudige vraagt.
Er moet een addertje onder het gras zitten. Dat kan niet anders.
Er zit trouwens in het midden van de zittingen een reep leer. Das dus niet origineel.
Inderdaad een beetje gek. Klinkt alsof hij de auto op Marktplaats heeft moeten zetten van z'n vrouw.
Dacht al, nulletje vergeten ofzo.Martin van der Zwaard schreef:8.800,- terwijl heel de wereld minimaal het 4 of 5 voudige vraagt.
Er zit trouwens in het midden van de zittingen een reep leer. Das dus niet origineel.
Geen idee, maar E30 is de stamvader der M3's en een homologatie model voor DTM.328Ti schreef:40k ......... Geef mij dan maar een Ferrari 348
Gaat dit ook met de E36 gebeuren of was de productie van de E30 M3 gewoonweg stukken lager destijds?
GTRene schreef:dat dacht ik ook toen jij dat melde...dus ik ff kijken en dacht klinkt bekend...Arthur schreef:Ook dichtbij, Oberhausen. Knal je zo ff heen
is het best vervanaf Enschede nog 665 km
maar als je handig bent en een autoambulance hebt en ruimte thuis...interessant lijkt me, helemaal omdat het ook nog eens een evolution uitvoering is.
maar dan nog, ook al bouw je hem om voor rally of race ist nog een leuk koopje.
hoeft nietMParallel schreef:Dacht al, nulletje vergeten ofzo.Martin van der Zwaard schreef:8.800,- terwijl heel de wereld minimaal het 4 of 5 voudige vraagt.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], jvb, Marc Sierra, nielsdf en 10 gasten