[GEZ] Sleutelruimte omgeving Westland (evt Den Haag / R'dam)
-
[GEZ] Sleutelruimte omgeving Westland (evt Den Haag / R'dam)
Goedemiddag,
Ik ben samen met een vriend al een hele poos op zoek naar een geschikte sleutelruimte waar minstens 2 auto's in passen, maar dat blijkt nog vrij lastig te vinden....
Het moet gaan om een ruimte ergens in het Westland en omstreken (Den Haag en Rotterdam ook prima).
Weet je wat staan, ik hoor het graag!
Ik ben samen met een vriend al een hele poos op zoek naar een geschikte sleutelruimte waar minstens 2 auto's in passen, maar dat blijkt nog vrij lastig te vinden....
Het moet gaan om een ruimte ergens in het Westland en omstreken (Den Haag en Rotterdam ook prima).
Weet je wat staan, ik hoor het graag!
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Re: [GEZ] Sleutelruimte omgeving Westland (evt Den Haag / R'
Ik zal eens aan een brandweercollega vragen of hij nog wat heeft, hij bezit het halve dorp aan onroerend goed
p.s. Dat wordt wel na mijn vakantie, ik zie hem voor a.s. woensdag niet meer denk ik.
p.s.2 Het is in het Westland.

p.s. Dat wordt wel na mijn vakantie, ik zie hem voor a.s. woensdag niet meer denk ik.
- HJ2
Ik weet wel wat in Delft, maar dan betaal je ook Delft prijzen 
Ik kan het weten, heb ook een hoek garagebox gehuurd. relatief goedkoop, maar toch de hoofdprijs!
Zou wel leuk zijn als er meerdere sleutelaars bijkomen, nu is het maar een eenzaam bestaan zo

Ik kan het weten, heb ook een hoek garagebox gehuurd. relatief goedkoop, maar toch de hoofdprijs!
Zou wel leuk zijn als er meerdere sleutelaars bijkomen, nu is het maar een eenzaam bestaan zo

- letterlijk
Wat ben je bereid er voor te betalen? Wellicht dat ik nog wel wat kan regelen....
- HJ2
Ik spreek voor mezelf, maar: 250,- als het in Delft is!
-
Super, alvast bedankt!!Stefan R schreef:Ik zal eens aan een brandweercollega vragen of hij nog wat heeft, hij bezit het halve dorp aan onroerend goed![]()
Heb je nog veel ruimte over in je garagebox;)?HJ2 schreef:Ik weet wel wat in Delft, maar dan betaal je ook Delft prijzen
Wij zijn met z'n 2en bereid zo'n 300€ p/m ervoor neer te leggen. (Moeten dan wel minimaal 2 autos in passen).letterlijk schreef:Wat ben je bereid er voor te betalen? Wellicht dat ik nog wel wat kan regelen....
- HJ2
Er komt hier een deel van een loods vrij. Passen zeker 2 wagens in. Ik zal eens informeren of het per box gaat straks. Leuke is wel dat er een hoge overhead deur in zit, het achter slot en grendel (poort) zit en dat je lekker hoogte hebt voor een brug. De gehele loods zal echter wel wat meer kosten dan 300,-
-
Oke, nja we zijn inmiddels met 3 personen. Dus we kunnen het budget weer wat opkrikken naar +/- 450€.HJ2 schreef:Er komt hier een deel van een loods vrij. Passen zeker 2 wagens in. Ik zal eens informeren of het per box gaat straks. Leuke is wel dat er een hoge overhead deur in zit, het achter slot en grendel (poort) zit en dat je lekker hoogte hebt voor een brug. De gehele loods zal echter wel wat meer kosten dan 300,-
(Moeten dan wel 3 auto in kunnen uiteraard, we zaten zelf te denken aan zo'm 60m2.
Mocht je wat weten, we horen het zeer graag;)!
- HJ2
Ik ga van 't weekeinde eens even polsen hoe de vlag er bij hangt hier!
-
Ik schop deze even omhoog.
Ik heb het een tijdje even op een laag pitje gezet, maar het begint toch weer te kriebelen.
Die vriend is inmiddels wel afgehaakt dus ik zoek nou eigenlijk iets waar 1 auto in kan / bij past.
weet je wat te staan (tegen een redelijk bedrag), ik hoor het graag!
Ik heb het een tijdje even op een laag pitje gezet, maar het begint toch weer te kriebelen.
Die vriend is inmiddels wel afgehaakt dus ik zoek nou eigenlijk iets waar 1 auto in kan / bij past.
weet je wat te staan (tegen een redelijk bedrag), ik hoor het graag!
- HJ2
Uhmmmm... Had ik je nu wel of geen PB gestuurd?
De Loods is nu vrij, maar.... De verhuurder wil liever geen sleutelaars.

-
Nee, ik heb niks ontvangen.HJ2 schreef:Uhmmmm... Had ik je nu wel of geen PB gestuurd?
Dat is wel jammer. Valt ook niks meer te onderhandelen / praten neem ik aan?
- HJ2
Als ik 'm zie (en dat is niet vaak) zal ik nog eens polsen, maar ik zou intussen zeker verder kijken!
Probeer anders eens bij Spanjaard in Delft. Die heeft af en toe ook grote garageboxen.
Probeer anders eens bij Spanjaard in Delft. Die heeft af en toe ook grote garageboxen.