Gestolen: Audi A6 4.2 75-FH-NK
-
Gestolen: Audi A6 4.2 75-FH-NK
Ik heb alle sleutels nog in bezit ( zijn ook in de afgelopen maanden niet uit m'n buurt geweest)
Zoals op de foto te zien voorzien van 19”A5 (http://www.original-felgen.com/8t0601025cn8z8.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) quattro kentekenplaathouders, net in de was gezet ( ), PDCsensor rechts niet in kleur, klepje koplampsproeier rechts zit niet netjes, chroom randje onder rechterkoplamp heeft een blaas, houder TomTom op het dashboard, Remus uitlaatsierstukken links en rechts.
-
Re: Gestolen: Audi A6 4.2 75-FH-NK
Geen BMW he...
- Joy
Treurig dat ze zelfs wat oudere modellen nog graag stelen. Sterkte ermee. Ik zal in ieder geval de ogen open houden.
-
Bedankt..
- GTRene
mooi balen zeg, succes met de afwikkeling e.d.
-
Geen nieuws, behalve de papierwinkel van de verzekeringsmaatschappij en een brief van de Belastingdienst met de melding dat de HSB is stopgezet .
Maar eens voorzichtig kijken naar iets anders met vier wielen......
Maar eens voorzichtig kijken naar iets anders met vier wielen......
-

Balen. Je krijgt hier nooit een fatsoenlijke waarde voor terug denk ik?
-
Geen idee, ik heb wel de aankoopfactuur en een zooi foto's van de auto van alle gedane werkzaamheden en hoe de auto erbij stond een dag voor de diefstal.....
Misschien scheelt het iets
Misschien scheelt het iets
-
Schopje.......
ik kreeg via het Audiforum de tip dat m'n auto zou staan op een politieopslagterrein.
Nah, dat klopt....
Gisteren van heel dichtbij bekeken op het opslagterrein aan de Johan Huizingalaan/Henk Sneevlietweg.
Toch een vreemd gezicht, je eigen koets zonder kentekenplaten en rondom voorzien van kleine schades.
(2 maanden geen TLC en het is gelijk gedaan met de koets)
Maar het is lastig rijden blijkbaar he..
Auto is aangetroffen in Amstelveen, vlakbij industriegebied Legmeer, al een week of twee geleden( Goh, slordig dat ik niets gehoord heb van de politie.. Ja, slordig, zal wel een excuusbrief komen)en was blijkbaar "koudgezet"om nog een keer te gebruiken. Blijkbaar was de auto al ergens voor gebruikt aangezien er andere platen gemonteerd waren geweest.
Geen schade aan deur-en contactslot.( meneer, ze hebben tegenwoordig een tablet of een smartphone en daar maken ze de auto mee open, vervolgens via de OBD starten ivm de startonderbreker en met een soort van loper in het contactslot rijden ze weg).
Bij gebrek aan sleutels niet gestart ( auto is ook niet meer van mij he, eigendom is overgedragen aan de verzekering)
Toch nog wat privé-spulletjes mee kunnen nemen die ze hadden laten liggen, en die ook niet besproeid waren geweest met bleekmiddel.
Motor e.d. zit er nog in, auto bleek afgelopen week ivm verder onderzoek op een krik te hebben gestaan, vandaar dat de neus hoger stond dan gebruikelijk.
Wel was de onderkant bumper los.
Ben benieuwd wanner ie weer op Marktplaats verschijnt...
Ik heb overigens nog een "redelijke" schadeloosstelling ontvangen en inmiddels een A8 gekocht.....
ik kreeg via het Audiforum de tip dat m'n auto zou staan op een politieopslagterrein.
Nah, dat klopt....

Gisteren van heel dichtbij bekeken op het opslagterrein aan de Johan Huizingalaan/Henk Sneevlietweg.
Toch een vreemd gezicht, je eigen koets zonder kentekenplaten en rondom voorzien van kleine schades.
(2 maanden geen TLC en het is gelijk gedaan met de koets)
Maar het is lastig rijden blijkbaar he..
Auto is aangetroffen in Amstelveen, vlakbij industriegebied Legmeer, al een week of twee geleden( Goh, slordig dat ik niets gehoord heb van de politie.. Ja, slordig, zal wel een excuusbrief komen)en was blijkbaar "koudgezet"om nog een keer te gebruiken. Blijkbaar was de auto al ergens voor gebruikt aangezien er andere platen gemonteerd waren geweest.
Geen schade aan deur-en contactslot.( meneer, ze hebben tegenwoordig een tablet of een smartphone en daar maken ze de auto mee open, vervolgens via de OBD starten ivm de startonderbreker en met een soort van loper in het contactslot rijden ze weg).
Bij gebrek aan sleutels niet gestart ( auto is ook niet meer van mij he, eigendom is overgedragen aan de verzekering)
Toch nog wat privé-spulletjes mee kunnen nemen die ze hadden laten liggen, en die ook niet besproeid waren geweest met bleekmiddel.
Motor e.d. zit er nog in, auto bleek afgelopen week ivm verder onderzoek op een krik te hebben gestaan, vandaar dat de neus hoger stond dan gebruikelijk.
Wel was de onderkant bumper los.
Ben benieuwd wanner ie weer op Marktplaats verschijnt...
Ik heb overigens nog een "redelijke" schadeloosstelling ontvangen en inmiddels een A8 gekocht.....

- Arthur
- Auto: Nr.51
Weet je het iig!
Ennuh, plaatjes en info mbt A8
Ennuh, plaatjes en info mbt A8

- tomgtr
We zien de volgende update wel als hij gestolen is 

- GTRene

wel mooi dat ze hem terug hebben, best apart dat die niet naar het buitenland is gegaan en best benieuwd waar ze die audi voor hebben gebruikt.
-
Mja...tomgtr schreef:We zien de volgende update wel als hij gestolen is
Vandaar het aparte draadje voor de A8