Het grote E46 M3 (occasion) draadje
-
OnlineRS-Ron
-
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Wat zit die kenteknplaat achter BEUN gemonteerd.
Lijkt mij wat goedkoop met die kilometerstand...

Lijkt mij wat goedkoop met die kilometerstand...
- Tim N
Echt Duits met dat compleet grijze interieur 

- GTRene
deze in Belgie lijkt ook niet verkeerd, schijnbaar ook groot scherm en speciale zaken, ow ook csl kofferklep>
http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-m3-e46- ... 238464.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

of je kijkt naar zoiets van 07-2005, zit niet alles op maar wel goedkoop
ow re-import?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... n=7&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-m3-e46- ... 238464.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
oke misschien wat saai grijs en zwart interieur, but who knows.Prijs: 18.000 € Plaats: Beveren (9120)
Rubriek: Auto's Merk en model: Bmw, 3 Coupé (e46)
Voertuig: Coupé
Versnellingsbak: Automatisch
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
KM stand: 137000
Aantal versnellingen: 6
Aantal deuren: 2
Aantal cylinders: 6
Aantal zitplaatsen: 5
Gemiddeld verbruik: 11.9
CO2 Uitstoot: 287
Vermogen: 343
Accessories: ABS, Airbag, Centrale vergrendeling, Stuurbekrachtiging, Elektrische ruiten, Traction control
Bij deze verkoop ik mijn bmw M3 wegens aankoop bmw x6.
Het gaat hier over een echte full option met 137000km in zeer goede staat!!
Zetelverwarming
Navigatie
Csl koffer
Harman kardon geluidsinstallatie
Carbon diffuser rond de uitlaten
Elektrische zonnewering
Skieluik
schuifdak
Elektrische zetels met memory en deze kan men late opblazen langs de zijkant ZEER ZELDZAAM
Bij echte interesse gelieve mij te bellen op het nummer 0485186138 na 17u
Word gekeurd voor verkoop en carpas is aanwezig
of je kijkt naar zoiets van 07-2005, zit niet alles op maar wel goedkoop

ow re-import?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... n=7&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Mijn monitor is kapot denk ik want hier zijn ze zilver....
- Roderik_
Hier gaan mijn nekharen van overeind staan...Elektrische zetels met memory en deze kan men late opblazen langs de zijkant ZEER ZELDZAAM

- GTRene
-
Is een Amerikaanse M3, waarschijnlijk ook ex-schade.GTRene schreef: of je kijkt naar zoiets van 07-2005, zit niet alles op maar wel goedkoop![]()
ow re-import?
-
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 98628.html" onclick="window.open(this.href);return false;
03/2005 EZ
93000km.
NAVI
Volle knoppenbak.
Schwarz 2 / Zimt leder
Met Eisenmann uitlaat.
24.950 EUR
03/2005 EZ
93000km.
NAVI
Volle knoppenbak.
Schwarz 2 / Zimt leder
Met Eisenmann uitlaat.
24.950 EUR
- Reind
Ik vind de prijzen nogal uiteenlopen.
Dikwijls kom je op mobile op het oog nette M3's tegen die allemaal onder de 20K blijven. Ik vraag me dan af waarom sommige allemaal denken dat ze dik 20+ kunnen vragen.
Met andere woorden, wat verantwoord die hoge vraagprijzen. Opties, exact kloppende onderhoudshistorie of de verkoper denk gewoon ik vraag lekker veel en zie wel.
De markt voor occasions boven de 15K is op het moment dramatisch slecht en kan het verband niet helemaal leggen.
Vanwaar de interesse?:
Als ik mijn schuur heb opgeruimd (wat auto's heb verkocht) denk ik erover na om een frisse M3 te kopen. Ik begin er echt een beetje verliefd op te worden en het lijkt me een daarnaast ook geen slechte investering.
Dikwijls kom je op mobile op het oog nette M3's tegen die allemaal onder de 20K blijven. Ik vraag me dan af waarom sommige allemaal denken dat ze dik 20+ kunnen vragen.
Met andere woorden, wat verantwoord die hoge vraagprijzen. Opties, exact kloppende onderhoudshistorie of de verkoper denk gewoon ik vraag lekker veel en zie wel.
De markt voor occasions boven de 15K is op het moment dramatisch slecht en kan het verband niet helemaal leggen.
Vanwaar de interesse?:
Als ik mijn schuur heb opgeruimd (wat auto's heb verkocht) denk ik erover na om een frisse M3 te kopen. Ik begin er echt een beetje verliefd op te worden en het lijkt me een daarnaast ook geen slechte investering.
-
De E46 M3 is een zeer geliefd model en terecht want de auto heeft een prachtig koetsontwerp en een juweel van een motor. Nu moet ik oppassen dat ik niet in ''Autohan-taal'' verval maar de reden dat de prijzen niet meer zakken en zelfs aan het stijgen zijn is omdat de E46 M3, net als de E39 M5, echt gewilde klassiekers gaan worden. Nu en zeker in de (nabije) toekomst.Reind schreef:het lijkt me een daarnaast ook geen slechte investering.
-
Jup.
De mooiste BMW range ooit.
Ik wil er ook een keer een bezitten, net zoals een E39 M5 eigenlijk....
Sterker nog, ik denk dat de M535i met de tijd plaats gaat maken voor een E46 M3.
Over een, maximaal 2 jaar ofzo...
De mooiste BMW range ooit.
Ik wil er ook een keer een bezitten, net zoals een E39 M5 eigenlijk....

Sterker nog, ik denk dat de M535i met de tijd plaats gaat maken voor een E46 M3.
Over een, maximaal 2 jaar ofzo...
- Reind
Ik snap deze argumentatie.
Echter, een m3 willen is 1, er 1 kunnen betalen is 2. Nu het niet bijster goed gesteld is met de economie houden mensen het geld liever voor meer primaire zaken.
En dan ik weer terug bij mijn vorige post.
Hoe zit het met de vraag en aanbod aangezien de prijzen nogal uiteen lopen. En waar baseert de aanbieder zijn prijs op?
Echter, een m3 willen is 1, er 1 kunnen betalen is 2. Nu het niet bijster goed gesteld is met de economie houden mensen het geld liever voor meer primaire zaken.
En dan ik weer terug bij mijn vorige post.
Hoe zit het met de vraag en aanbod aangezien de prijzen nogal uiteen lopen. En waar baseert de aanbieder zijn prijs op?
- Roderik_
De prijzen worden vaak gebaseerd op het totaalplaatje van een auto.
Heb jij een E46M3 in originele staat van 2004/2005/2006 en met een kilometerstand van 60-100K, alle opties en er zit een sluitende historie bij, dan heb je gewoon een waardevaste auto.
Kleur moet dan ook wel kloppen trouwens. Interieurkleuren als kiwi, rood of smurfenblauw zijn nou niet echt gewild. Dus lastiger te verkopen.
Ik kijk naar mezelf.
Heb een budget van 30K, ben op zoek naar een E46M3 en kan gewoon niks vinden...
Ja, auto's waarvan je zegt: "Dat zou wel eens iets kunnen zijn" Dat zijn nou net de auto's die ik NIET zoek.
Alles moet gewoon vanaf de advertentie al kloppen! Mensen die hun auto te koop aanbieden en niet eens de moeite nemen om hem te stofzuigen en helemaal netjes te wassen/poetsen snappen het gewoon niet,
Daar ga ik mijn 30K iig niet achterlaten
Hoe langer ik wacht, hoe groter mijn budget wordt, hoe minder ik naar een E46M3 kijk. Dan komen andere 'leuke' auto's namelijk ook binnen budget zoals porsche. En misschien wel een keer een 1M
Heb jij een E46M3 in originele staat van 2004/2005/2006 en met een kilometerstand van 60-100K, alle opties en er zit een sluitende historie bij, dan heb je gewoon een waardevaste auto.
Kleur moet dan ook wel kloppen trouwens. Interieurkleuren als kiwi, rood of smurfenblauw zijn nou niet echt gewild. Dus lastiger te verkopen.
Ik kijk naar mezelf.
Heb een budget van 30K, ben op zoek naar een E46M3 en kan gewoon niks vinden...
Ja, auto's waarvan je zegt: "Dat zou wel eens iets kunnen zijn" Dat zijn nou net de auto's die ik NIET zoek.
Alles moet gewoon vanaf de advertentie al kloppen! Mensen die hun auto te koop aanbieden en niet eens de moeite nemen om hem te stofzuigen en helemaal netjes te wassen/poetsen snappen het gewoon niet,
Daar ga ik mijn 30K iig niet achterlaten

Hoe langer ik wacht, hoe groter mijn budget wordt, hoe minder ik naar een E46M3 kijk. Dan komen andere 'leuke' auto's namelijk ook binnen budget zoals porsche. En misschien wel een keer een 1M

-
OnlineRS-Ron
De M3 E46 stond altijd nog op mijn verlanglijstje. Na de "garage-sale" ben ik actief gaan zoeken............. Had me al een half jaar ingelezen en alles wat ik kon doornemen heb ik doorgenomen. Na twee dagen autoloos zag ik mijn M3 hier voorbijkomen en ik had er meteen een goed gevoel bij. Bijna nieuwe versnellingsbak, smg-pomp, en zo'n beetje niets meer origineel. Alle aanpassingen naar mijn wensen en serieus gedaan. Zoek hem maar of bouw hem maar eens zelf. Het is geen originele M3 en zal best wat afschrijven in de toekomst. Ik ben juist weer niet geschikt om in een fabrieksnieuwe M3 E46 van 27/28K te rijden........ Zou de pest in elk pitje steenslag hebben. Ik ben van nature ook altijd wantrouwig bij de stelling dat een lage kilometerstand betekend dat alle dure reaparaties nog 50.000km uitblijven........ Kan me eenvoudigweg geen M3 E46 met een ei onder het gaspedaal voorstellen. Dan maar een exemplaar met aantoonbaar vervangen onderdelen............. Gelukkig zoveel smaken, zoveel M3's. Ik heb er geen seconde spijt van gehad.Reind schreef:
Vanwaar de interesse?:
Gr Ron
-
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 50667.html" onclick="window.open(this.href);return false;
E46 M3 Cabrio
10/2003
38000km
Carbonzwart / Walknappa Kiwi
Geen Harmann Kardon.
E46 M3 Cabrio
10/2003
38000km
Geen Harmann Kardon.
- Robin Hartog
Dat interieur.535d schreef:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 50667.html
E46 M3 Cabrio
10/2003
38000km
Geen Harmann Kardon.

Voor Roderik is hij waarschijnlijk te oud?
-
Dit zijn de wijzigingen doorgevoerd aan de E46 M3. Bij de cabrio is de verlengde kofferbakgreep er nooit gekomen.
September 2001 (Model Year 2002)
• SMG-II Option Added (UK Only)
• Seat Width Adjustment Made Standard (UK Spec)
• SatNav Screen replaced with Wide Screen Model
• Auto-On Lights Added as Standard (UK)
• Individual Options permitted (UK)
• Standard Xenon lights upgraded to Bi-Xenon
• Black Gloss Interior trim discontinued (Replaced by Titanium shadow)
• Minidisc Option Added (UK)
Oct-01
• SMG Paddles Changed (Size & Colour of + and -)
Jan-02
• Minidisc / CD option combined with Nav/TV made possible.
February 2002 Changes
• M Racing Strut added to Coupe & Cab
March 2002 Changes
• Brushed Aluminium Interior Trim Added.
• M Rear Wing Spoiler option added (As on 330Ci Clubsport)
September 02 (Model year 2003)
• Cab Central Brake light made clear
• SatNav Control unit upgraded to DVD player.
• Bluetooth Phone Kit added.
• Interior buttons changed from printed to embossing.
• AUX Connections added to TV Unit
April 2003 Changes
• New LED Rear Lights Added
• Silver Grey Paint Added
• Mystic Blue Paint Added
• Steel Grey Discontinued
• Topaz Blue Discontinued
• SMG Logo removed
• Cabs now get "convenience opening"
• Climate Control Buttons changed
• Brushed Aluminium Interior trim added (UK)
• Boot lid handle changed
September 2003 (Model year 2004)
• SatNav CD replaced with DVD including TMC
• Le Mans blue added to Individual range of colours (UK)
September 2004 (Model year 2005)
• TV Module upgraded to digital
• Business CD Head Unit upgraded to play MP3
• M3 CS Model Added (Europe)
• Interlagos Blue Paint Added
April 2005 Changes
• Phoenix Yellow dropped
• Laguna Seca Blue dropped
• M3 CS model introduced (UK)
• Interlagos Blue Paint Added (UK)
• 3rd Point seat belt and headrest added
September 2005 (Model year 2006)
• CD Changer upgraded to play MP3
September 2001 (Model Year 2002)
• SMG-II Option Added (UK Only)
• Seat Width Adjustment Made Standard (UK Spec)
• SatNav Screen replaced with Wide Screen Model
• Auto-On Lights Added as Standard (UK)
• Individual Options permitted (UK)
• Standard Xenon lights upgraded to Bi-Xenon
• Black Gloss Interior trim discontinued (Replaced by Titanium shadow)
• Minidisc Option Added (UK)
Oct-01
• SMG Paddles Changed (Size & Colour of + and -)
Jan-02
• Minidisc / CD option combined with Nav/TV made possible.
February 2002 Changes
• M Racing Strut added to Coupe & Cab
March 2002 Changes
• Brushed Aluminium Interior Trim Added.
• M Rear Wing Spoiler option added (As on 330Ci Clubsport)
September 02 (Model year 2003)
• Cab Central Brake light made clear
• SatNav Control unit upgraded to DVD player.
• Bluetooth Phone Kit added.
• Interior buttons changed from printed to embossing.
• AUX Connections added to TV Unit
April 2003 Changes
• New LED Rear Lights Added
• Silver Grey Paint Added
• Mystic Blue Paint Added
• Steel Grey Discontinued
• Topaz Blue Discontinued
• SMG Logo removed
• Cabs now get "convenience opening"
• Climate Control Buttons changed
• Brushed Aluminium Interior trim added (UK)
• Boot lid handle changed
September 2003 (Model year 2004)
• SatNav CD replaced with DVD including TMC
• Le Mans blue added to Individual range of colours (UK)
• TV Module upgraded to digital
• Business CD Head Unit upgraded to play MP3
• M3 CS Model Added (Europe)
• Interlagos Blue Paint Added
April 2005 Changes
• Phoenix Yellow dropped
• Laguna Seca Blue dropped
• M3 CS model introduced (UK)
• Interlagos Blue Paint Added (UK)
• 3rd Point seat belt and headrest added
September 2005 (Model year 2006)
• CD Changer upgraded to play MP3
- Hugo Bos
Ik ben het met je eens dat het prachtige auto's zijn, alleen dat de prijzen niet zakken maar stijgen is echt onwaar.535d schreef:De E46 M3 is een zeer geliefd model en terecht want de auto heeft een prachtig koetsontwerp en een juweel van een motor. Nu moet ik oppassen dat ik niet in ''Autohan-taal'' verval maar de reden dat de prijzen niet meer zakken en zelfs aan het stijgen zijn is omdat de E46 M3, net als de E39 M5, echt gewilde klassiekers gaan worden. Nu en zeker in de (nabije) toekomst.Reind schreef:het lijkt me een daarnaast ook geen slechte investering.
Dat er her en der auto's met lage kilometers voor idioot veel geld van de hand gaan bewijst alleen dat er idioten zijn

-
Idioten? Of juist slimme investeerders!
Uiteraard gaan de auto's die veel hebben gelopen nog steeds in waarde zakken. Logisch, ze worden ouder en zijn geen collectors items. Ik heb het nu even over de mooie exemplaren waar Roderik o.a. over schrijft.
En daarvan stijgen de prijzen nu wel. Hetzelfde verhaal met mooie E39 M5's.
Uiteraard gaan de auto's die veel hebben gelopen nog steeds in waarde zakken. Logisch, ze worden ouder en zijn geen collectors items. Ik heb het nu even over de mooie exemplaren waar Roderik o.a. over schrijft.
En daarvan stijgen de prijzen nu wel. Hetzelfde verhaal met mooie E39 M5's.
- Roderik_
Ach ja idioten...Hugo Bos schreef:Ik ben het met je eens dat het prachtige auto's zijn, alleen dat de prijzen niet zakken maar stijgen is echt onwaar.535d schreef:De E46 M3 is een zeer geliefd model en terecht want de auto heeft een prachtig koetsontwerp en een juweel van een motor. Nu moet ik oppassen dat ik niet in ''Autohan-taal'' verval maar de reden dat de prijzen niet meer zakken en zelfs aan het stijgen zijn is omdat de E46 M3, net als de E39 M5, echt gewilde klassiekers gaan worden. Nu en zeker in de (nabije) toekomst.Reind schreef:het lijkt me een daarnaast ook geen slechte investering.
Dat er her en der auto's met lage kilometers voor idioot veel geld van de hand gaan bewijst alleen dat er idioten zijnDe trend is nogsteeds neergaand.
Iets heeft een bepaalde waarde als een ander het ervoor over heeft om het er aan uit te geven.
Ik verkocht mijn 2005 coupe bijna 3 jaar geleden voor 23K.
Stond 110K op de klok en had bijna alle opties.
Tegenwoordig betaal je ongeveer hetzelfde voor ongeveer dezelfde auto.
Ik hou de E46M3 markt al een tijdje in de gaten en de prijzen voor de echt mooie en goede exemplaren blijven momenteel redelijk gelijk.
Er zitten natuurlijk uitschieters naar boven bij waarvan de eigenaar denkt dat hij goud in bezit heeft, maar over het algemeen blijven de prijzen aan de bovenkant van de markt gelijk.
En ja, die auto's worden ook verkocht.
De auto's met 150K+ km en die aardige gebruikerssporen hebben blijven idd zakken.
- GTRene
wat voor stoelen zijn dit dan? lijken anders, sportiever?

http://bologna.bakeca.it/auto/bmw-m3-ca ... tz40969022" onclick="window.open(this.href);return false;
onderstaande is ook leuk voor nog geen 8.000,-euro met handbak verder niet veel opties, maar leuk voor het geld
als dat klopt, veel goedkope in Italie.

http://roma.bakeca.it/auto/bmw-m3-cekr63921201" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bologna.bakeca.it/auto/bmw-m3-ca ... tz40969022" onclick="window.open(this.href);return false;
onderstaande is ook leuk voor nog geen 8.000,-euro met handbak verder niet veel opties, maar leuk voor het geld
als dat klopt, veel goedkope in Italie.
http://roma.bakeca.it/auto/bmw-m3-cekr63921201" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
dit kan nog wel eens een leuke zijn in Belgie.
mooie kleur en mooi interieur, oke hij is wat vies maar daar moet je doorheen kijken, paar frisse dingen er op en klaar? vrpr 19K heeft 100k gelopen en je mag bieden vanaf 15k dus gewoon bellen en deal maken alst wat is?
http://www.2dehands.be/autos/bmw/m3/bmw ... 39700.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mooie kleur en mooi interieur, oke hij is wat vies maar daar moet je doorheen kijken, paar frisse dingen er op en klaar? vrpr 19K heeft 100k gelopen en je mag bieden vanaf 15k dus gewoon bellen en deal maken alst wat is?

http://www.2dehands.be/autos/bmw/m3/bmw ... 39700.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Waarom denk je dat dat zo is?535d schreef:Idioten? Of juist slimme investeerders!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Slimme investeerder is maar de vraag. Hoe lang moet je de auto houden voordat hij echt geld op gaat leveren? In de tussentijd moet je hem onderhouden, stallen, niet te veel in rijden en heel houden. Dus een slimme investering? Kweenie, wellicht een redelijk tot goede investering. Als je thuis bent in geld, opties en aandelen dan kun je daar misschien beter in investeren. Sneller geld, of sneller kwijt, kan ook