en daarvoor rij ik dan weer met mijn Heineken skinElco Duijzer schreef:Zoiets bedoel je?![]()
[img:1280:1024]http://img69.imageshack.us/img69/4770/lfsdriftjx6.jpg[/img]
LFS draadje
-
Robin
- Berichten: 56313
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
LFS S2 is gewoon UIT-MUN-TEND. Nu m'n screenshots nog. Tering wat mooi, wat fysiek echt, wat een oog voor race/fysiek/technisch detail en wat rijdt' t machtig met 'n G25! Ik ben ff GTR2 'fan' moe, hoe mooi qua graphics en real life beleving het ook is. LFS is de keizer en 'n waardig opvolger van GrandPrix Legends qua rijdbaarheid en gevoel. Ik had de demo al 'n paar jaar, maar sinds deze week 't complete verhaal, met dank aan Hubert!
LX6 Super Seven: Awesome. Machtig, wat mooi. Driftwerk etc. Strak.
Die Formule V8. Super. Zelfs 'driftbaar'. Ook de Raceabout, topper qua driftwerk etc, ding bestaat dus echt, wist ik niet:
http://www.raceabout.fi/content/1.html
[img:1024:678]http://www.raceabout.fi/press_photos/05/RA05_05.jpg[/img]
Ff gewoon 3 uur lang aan 't setup testen geweest met de Super Seven, Raceabout en die 1380kg rwd straat GT dweil.
En ja MIJN driftking is een 1380kg wegende rwd GT dat halve Porsche/Ferrari ding hoeheetie. Die met 360pk. Dweil inderdaad, maar driftbaar als een E46 M3 overal en altijd totaal machtig.(Zie hierboven die gele kar, die dus, waar Elco mee schuinsmarcheert
) De rest van de racers. Excellent. Sauber F1 is prachtig. Met TC uit quite a handful.
Gewoon vergeten dat ik een GF heb gvd man.
[/img]
LX6 Super Seven: Awesome. Machtig, wat mooi. Driftwerk etc. Strak.
Die Formule V8. Super. Zelfs 'driftbaar'. Ook de Raceabout, topper qua driftwerk etc, ding bestaat dus echt, wist ik niet:
http://www.raceabout.fi/content/1.html
[img:1024:678]http://www.raceabout.fi/press_photos/05/RA05_05.jpg[/img]
Ff gewoon 3 uur lang aan 't setup testen geweest met de Super Seven, Raceabout en die 1380kg rwd straat GT dweil.
En ja MIJN driftking is een 1380kg wegende rwd GT dat halve Porsche/Ferrari ding hoeheetie. Die met 360pk. Dweil inderdaad, maar driftbaar als een E46 M3 overal en altijd totaal machtig.(Zie hierboven die gele kar, die dus, waar Elco mee schuinsmarcheert
Gewoon vergeten dat ik een GF heb gvd man.
- Thomas
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:51
- Auto: Bmw 1-serie
- Locatie: Ede
Nou Robin, welkom! Al spijt dat je niet eerder overstag bent gegaan? Df-servertje zou leuk zijn, maar laten we in ieder geval eens een avondje organiseren. Kunnen we eventueel gewoon een bestaand servertje voor nemen.
Dat gele ding hierboven is ook mijn driftking
Man wat gaat dat lekker met die bak.
Dat gele ding hierboven is ook mijn driftking
Man wat gaat dat lekker met die bak.
- Thomas
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:51
- Auto: Bmw 1-serie
- Locatie: Ede
www.lfsworld.net
Hier kun je trouwens je statistieken zien; hoeveelheid gereden kilometers, rondetijden per circuit/auto enz.
Hier kun je trouwens je statistieken zien; hoeveelheid gereden kilometers, rondetijden per circuit/auto enz.
- Hubert D
- Berichten: 665
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 10:52
Ha, het is gelukt hoor ik
LFS is super!
Opstarten, server kiezen en binnen 30sec. zit je vanaf het bureaublad online te driften
De FZ5 is ook MIJN favoriet voor driften. Wat een heerlijk ding. De LX6 is bruut, alleen om te racen moet je echt de LX4 proberen. Stuk minder vermogen, maar een prachtige balans om mee op het randje te gaan. De LX6 is meer voor over het randje zeg maar
D-F server zou mooi zijn. Ik heb nog steeds hele goede herinneringen aan de tijd met Jordy en Joost in de S1/S2 demo tijd. (ging toen via nurburgring.nl geloof ik)
LFS is super!
Opstarten, server kiezen en binnen 30sec. zit je vanaf het bureaublad online te driften
De FZ5 is ook MIJN favoriet voor driften. Wat een heerlijk ding. De LX6 is bruut, alleen om te racen moet je echt de LX4 proberen. Stuk minder vermogen, maar een prachtige balans om mee op het randje te gaan. De LX6 is meer voor over het randje zeg maar
D-F server zou mooi zijn. Ik heb nog steeds hele goede herinneringen aan de tijd met Jordy en Joost in de S1/S2 demo tijd. (ging toen via nurburgring.nl geloof ik)
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
-
Robin
- Berichten: 56313
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Een verademing jongens, tering wat een voldoening haal ik uit LFS. Dat had ik als laatste met RBR, maar niet zo sterk als nu. GTR2 komt niet in de buurt als 't op fysiek aankomt. GPL was m'n eerste echte sim. Dit is 'n kleinkind zegmaar. Briljant gewoonweg. Wat een detail voor de fysiek van een auto. Diepe buiging hoor. 
- Hubert D
- Berichten: 665
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 10:52
http://www.lfs.net/Sander Spoolder schreef:Hoe download ik het ?
Spel downloaden, die kun je als demo rijden. Lijkt het je wat dan vraag je aan Robin of het de centen waard is en dan koop je het online. Code invoeren en meedoen met de rest.
Staat allemaal op de site beschreven verder.
-
Robin
- Berichten: 56313
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Het is de centen 3 dubbel waard wat mij betreft. En leerzaam ook, Sander. Want de meeste sims zijn in 't Engels, de technische toestanden zoals camber/rijhoogte/besturing en teveel om op te noemen technische gegevens zijn gewoon in het Nederlands en je ziet aan de pics ook wat je aan de auto doet, wielophanging, invering, camberstanden, de massa van een bijrijder of een volle tank, incl de fysieke drukken dmv 'pijlen'. Leerzaam en prachtig om te rijden.
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
-
Tomaz
- Berichten: 1303
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:02
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
-
Robin
- Berichten: 56313
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
Ja als ik het vergelijk met GTR2 en je wilt racen dan lijkt LFS alsof je in een Eend over de weg zweeft en in GTR2 alsof je in een... M3 rijdt bv
Lijkt me realistischer.
Maaarrrr.... LFS is meer fun denk ik. Ook racen is wel te doen na wat oefenen denk ik.
Gister in LFS nog met zo'n formula wagen gereden met z'n allen. Dat vond ik wel erg op arcade lijken.
Maaarrrr.... LFS is meer fun denk ik. Ook racen is wel te doen na wat oefenen denk ik.
Gister in LFS nog met zo'n formula wagen gereden met z'n allen. Dat vond ik wel erg op arcade lijken.
-
k33z
- Berichten: 2932
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
- Locatie: Leidschendam
-
Robin
- Berichten: 56313
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
de fysiek is iig prima ook al verwacht ik idd wel eens wat meer tractie/grip van de banden. Iets wat die Formulewagens en die racers met slicks in LFS WEL weer hebben imho. GTR2 is slicks, dus misschien zit daar het verschil?
Ik begrijp dat een LX6 met 600kg en 190 pk en 100kg massa(bij wijze van) op de achteras fysiek een driftdweil is, dat de FZ50 , dat GT ding met 1380kg en 360 pk dat ook zo easy is met amper forceren, is inderaad een beetje TE. Dat ding moet meer grip/tractie hebben, dan zoals nu...
Ik begrijp dat een LX6 met 600kg en 190 pk en 100kg massa(bij wijze van) op de achteras fysiek een driftdweil is, dat de FZ50 , dat GT ding met 1380kg en 360 pk dat ook zo easy is met amper forceren, is inderaad een beetje TE. Dat ding moet meer grip/tractie hebben, dan zoals nu...
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ik heb wel wat setups waarin je meer grip hebt, maar het ligt ook erg aan je rijstijl. Ik ga vaak dwars, heel vreemd.
Met de LX4 en de non turbo 'Mazda RX7' en de FWD's kun je het beste 'cupracen', de 'Porsche' en de Mazda turbo zijn meer bedoeld om te driften.
Als je met de GTR's en de F1 rijdt, dan heb je het probleem van het schuin gaan helemaal niet. Wel als je te hard gaat natuurlijk. En tijdens online racen leer je echt het meeste. Er zijn genoeg 'rookie' servers. Maar je moet gewoon rekening houden dat je tijdig moet remmen en in het begin 1 duidelijke lijn kiest. Dat voorkomt een hoop ellende. Ik heb mijn view ook zo afgesteld dat ik goed kan spiegelen.
Met de LX4 en de non turbo 'Mazda RX7' en de FWD's kun je het beste 'cupracen', de 'Porsche' en de Mazda turbo zijn meer bedoeld om te driften.
Als je met de GTR's en de F1 rijdt, dan heb je het probleem van het schuin gaan helemaal niet. Wel als je te hard gaat natuurlijk. En tijdens online racen leer je echt het meeste. Er zijn genoeg 'rookie' servers. Maar je moet gewoon rekening houden dat je tijdig moet remmen en in het begin 1 duidelijke lijn kiest. Dat voorkomt een hoop ellende. Ik heb mijn view ook zo afgesteld dat ik goed kan spiegelen.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
-
Jordy van Kouwen
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 07 mar 2006, 14:51
- Locatie: Oosterhout
Met de straatwagens is het inderdaad dweilen. Met de Formule en GTR wagentjes is het echter prima racen, daar heb je een fijne balans tussen onder- en overstuur met genoeg controle. Dat geeft wel aan dat het spel gebaseerd is op een uitgebreid pacejka model.
Dat mis ik in GTR2, dat is hetzelfde als in een pakje boter knijpen. GTR ontleent zijn kracht voornamelijk aan het totaalpakketje, dus van alles een beetje. Mooie wagens, racebanen, geluid, racedetails etc. etc. Het lijkt daardoor wel alsof het realistisch is, maar vooral de detaillering van de grip is te beperkt. Als je in GTR2 teveel instuurt, glijd je gewoon lineair over de voorwielen. In LFS2 gaat dan de wagen anders werken, afhankelijk van hoeveel je onderstuurt. Dat heeft inderdaad te maken met de Force Feedback, maar heeft ook rechtstreeks te maken met wat het spel simuleert. GTR2 valt daarmee door de mand.
Ik had LFS2 de kast ingetrapt nadat GTR2 uitkwam. Half jaartje later weer LFS geprobeerd en het valt toch wel erg op. Het gebruiksgemak en de vele opties blijven erg goed.
Had het liever andersom gezien, ik kan me ook voorstellen dat doorwinterde racesimmers liever in een 'echte' GTR rijden in plaats van kabouter plop wagens.
Dat mis ik in GTR2, dat is hetzelfde als in een pakje boter knijpen. GTR ontleent zijn kracht voornamelijk aan het totaalpakketje, dus van alles een beetje. Mooie wagens, racebanen, geluid, racedetails etc. etc. Het lijkt daardoor wel alsof het realistisch is, maar vooral de detaillering van de grip is te beperkt. Als je in GTR2 teveel instuurt, glijd je gewoon lineair over de voorwielen. In LFS2 gaat dan de wagen anders werken, afhankelijk van hoeveel je onderstuurt. Dat heeft inderdaad te maken met de Force Feedback, maar heeft ook rechtstreeks te maken met wat het spel simuleert. GTR2 valt daarmee door de mand.
Ik had LFS2 de kast ingetrapt nadat GTR2 uitkwam. Half jaartje later weer LFS geprobeerd en het valt toch wel erg op. Het gebruiksgemak en de vele opties blijven erg goed.
Had het liever andersom gezien, ik kan me ook voorstellen dat doorwinterde racesimmers liever in een 'echte' GTR rijden in plaats van kabouter plop wagens.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
