Klinkt bekend.Michel Huisman schreef:irritante geluiden waardoor mensen denken dat de Intercity tot stilstand probeert te komen.
Klopt, remklauwen en brackets zijn beide nodig. Voor nieuwe ATE klauwen betaal ik een heeeeeel stuk minder dan die €206,- van jou.. bijna de helft minder. Brackets zijn inderdaad fokking duur voor wat het is..bizar.GTRene schreef:remklauw + bracket van een 330i is veel duurder nieuw en je hebt beide nodig dacht ik (not sure)
de bracket is sowieso nodig als je 330 schijven wilt.
net ff op bmwfans gekeken, 206,-eu pst (zondr btw) voor klauw en 134,- voor de bracket pst
kom je al snel op 680,-euro ex en dan moet je nog de remschijven/slangen eventueel (staat verder af dus wat langer) en blokjes kopen.
kun je beter een complete set kopen die ik heb heb 1 compleet en 1 zou ik dan nog ergens een set klauwen moeten vinden, maar die zijn over het algemeen vrij prijzig en snel weg.
bovendien prijs verlaagd en via DF gratis verzenden.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... n#p1012412" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaaf!Michel Huisman schreef:Kort maar goed (leuk) nieuws ;
Binnenkort gaat ook deze 323ti dwars![]()
Ben in contact gekomen met Florian Seibold van http://www.limitedslip.de/" onclick="window.open(this.href);return false; en hij gaat een lamellensper voor mij bouwen.. 45% 2-way 4 platen, 60-80Nm voorspanning en een iets kortere overbrenging ; 3.46 ipv 3,07.
Brackets van de remklauwen zijn ook binnen..dus we kunnen weer sleutelen.
Zijn de remklauwen wel goed gangbaar? bedoel alle glijvlakken/glijpinnen/blokjes e.d.? daar kan het wellicht zittene30touring1990 schreef:Er komen leuke mods aan zo te lezen!
Ik ben benieuwd wat je van de ate powerdiscs vindt binnenkort. Ik heb zelf de 325mmx25mm powerdiscs gemonteerd op mijn z3 coupe icm de zgn ceramic blokken van ATE en ik vind het remmen van bijv 180-60 zeer matig. Het voelt alsof de klauw de blokken niet netjes tegen de schijven aan kan blijven drukken of iets dergelijks. De schijven zijn niet krom (net nieuw) en ik voel niets in het stuur trillen. Misschien dat ik niet gewend ben om met gegroefde schijven te rijden en dat je de groeven voelt door de remblokken heen?
Succes met sleutelen!
Nou poe poe wat een vervuilinge30touring1990 schreef:Ik zal verder het topic van Michel niet vervuilen trouwens met een te uitgebreid verhaal
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 14 gasten