Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Erminio
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
@Paskal, Wel eens nagedacht om te gaan verhuizen richting de NBR

- Knot
Hij heeft al een 100km voorsprong op mij dus echt ver weg is t niet 
- Paskal
- Auto: meerdere
Je zou het haast overwegen hè? Komende zondag is 3e weekend in 4 weken dat ik er ben..... Met mijn werk in den Bosch lijkt me daar wonen echter ook niet ideaal. En zoals Rody al zegt is het voor mij met 183 km tot de ingang Breidscheid maar een relatief klein stukje. Het kost mij bijvoorbeeld meer tijd om op Zandvoort te komen 
- Knot
183km... met 220 gemiddeld op de snelweg en 140 op de 257 ben je er in een uurtje man!
- Paskal
Da's wat lastig met onderstaande combinatie 

- Knot
Joh..... alles is mogelijk 
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
183km ? Pff wat een eind rijden..
135km via Aachen voor mij
135km via Aachen voor mij
- Gijs.
273 KM maar vanaf Enschede, en dan moet ik nog eerst met de trein vanuit Groningen komen a 2,5 uur 
- Robin Hartog
Geen medelijden met jullie. (Oke, misschien met Gijs dan een beetje.
)
358km vanaf hier.
358km vanaf hier.
- Martijn M
Dat is een PurmerEnd ja.
- Erminio
Dan moet je redelijk in de buurt wonen van mij...., voor mij is het 193km naar de ringPaskal schreef:Je zou het haast overwegen hè? Komende zondag is 3e weekend in 4 weken dat ik er ben..... Met mijn werk in den Bosch lijkt me daar wonen echter ook niet ideaal. En zoals Rody al zegt is het voor mij met 183 km tot de ingang Breidscheid maar een relatief klein stukje. Het kost mij bijvoorbeeld meer tijd om op Zandvoort te komen
- Robin Hartog
Martijn M schreef:Dat is een PurmerEnd ja.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
420 vanaf hier, niet zeuren jij.Robin Hartog schreef:Geen medelijden met jullie. (Oke, misschien met Gijs dan een beetje.)
358km vanaf hier.
- Robin Hartog
We hadden het over Nederland, buitenland telt niet mee Thys.matthyssie schreef:420 vanaf hier, niet zeuren jij.Robin Hartog schreef:Geen medelijden met jullie. (Oke, misschien met Gijs dan een beetje.)
358km vanaf hier.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
-
Gisae
Ik kwam net op youtube een filmpje tegen met de smurf (de bekende golf 1) in de vangrail 
- Joopieboy
Ja er schijnt van het weekend weer een hoop gebeurd te zijn...
- Paskal
De Golf 1 is inderdaad die van vriend Marco. De fuseekogel lv was afgebroken bij Marco en daardoor onbestuurbaar en zonder remmen (afgeknapte remleiding) bij Ex-Mühle (1e bocht na Breidscheid) de vangrail in. Wiel is dubbel geklapt en is klem komen te zitten tussen auto en vangrail waardoor de hele linker kant in elkaar zit. Maar hij wordt niet voor niks knutselsmurf genoemd dus het komt helemaal weer in orde met het Golfje
. De eerste stappen zijn alweer gezet (onderdelen bij elkaar zoeken, andere Golf 1 body gescoord, plaatwerker en richtbank vastleggen etc.).
Het was in ieder geval een flinke puinhoop op de baan. Bijna letterlijk de halve baan lag onder het olie-opzuig-zand ivm de vele incidenten van zaterdag die hun sporen hadden achtergelaten
Het was in ieder geval een flinke puinhoop op de baan. Bijna letterlijk de halve baan lag onder het olie-opzuig-zand ivm de vele incidenten van zaterdag die hun sporen hadden achtergelaten
- Joopieboy
Ja dat heel de baan meer dicht was als open en het een teringzooi was had ik al gehoord. Maar balen van Marco hee, wens hem sterkte als je hem spreekt. Lekkere bocht ook om eruit te gaan, gelukkig heb je daar vaak al net iets de snelheid eruit, of is het voor de knik? Ben ook niet bang dat het wel weer goedkomt maar dat is belabberde schade als die al een andere koets nodig heeft.
Hij verder een beetje ok?
Hij verder een beetje ok?
- Erminio
Als het weer een beetje meezit willen we 8 of 9 november weer eens de ring bezoeken
Klopt het dat de ring nog niet verkocht is
en dat het daardoor mogelijk is dat ie het hele volgend jaar gesloten is
Weet iemand hier iets van ?
Klopt het dat de ring nog niet verkocht is
- Paskal
Dat viel nog wel mee met meer dicht dan open anders kun je niet vanaf 14 toch nog 11 rondjes rijden
. Voor de middag was het inderdaad wel regelmatig raak.
Ex-Mühle is de 1e rechter bocht omhoog (ca 17% als ik me niet vergis) na Breidscheid dus echt langzaam ga je daar niet. Je gaat die bocht toch wel > 100 km/u in dus fijn is het niet om dan met zeer beperkte snelheidsverlaging onder een hoek van 45 grd de vangrail in te schuiven. Nieuwe koets is gekocht om er onderdelen zoals achterscherm, portier, voorscherm e.d. vanaf te schroeven. Gelukkig geen persoonlijk letsel.
@Erminio: momenteel gaan natuurlijk de wildste verhalen de ronde op het internet waarvan de meerderheid heeeeel ver van de waarheid afligt dus ik hou het maar op dat ik wel zie wat er gaat gebeuren in 2015. Enige vorm van invloed hebben we daar immers toch niet op.
Ex-Mühle is de 1e rechter bocht omhoog (ca 17% als ik me niet vergis) na Breidscheid dus echt langzaam ga je daar niet. Je gaat die bocht toch wel > 100 km/u in dus fijn is het niet om dan met zeer beperkte snelheidsverlaging onder een hoek van 45 grd de vangrail in te schuiven. Nieuwe koets is gekocht om er onderdelen zoals achterscherm, portier, voorscherm e.d. vanaf te schroeven. Gelukkig geen persoonlijk letsel.
@Erminio: momenteel gaan natuurlijk de wildste verhalen de ronde op het internet waarvan de meerderheid heeeeel ver van de waarheid afligt dus ik hou het maar op dat ik wel zie wat er gaat gebeuren in 2015. Enige vorm van invloed hebben we daar immers toch niet op.
- Joopieboy
Ja meeste die ik ken rijden ook 's ochtends, dan is het vaak wat rustiger en kun je meestal goed doorrijden, nu alleen even niet dus.
Maar op dat punt dus, das best jammer. Maar komt wel weer goed.
@Erminio: idd zal wel meevallen. Te grote inkomstenbron dit dus zo snel sluiten zal wel niet.
Maar op dat punt dus, das best jammer. Maar komt wel weer goed.
@Erminio: idd zal wel meevallen. Te grote inkomstenbron dit dus zo snel sluiten zal wel niet.
- Paskal
Uiteraard ook weer een verslagje met wat foto's gemaakt wat je hier kunt vinden. Er waren in ieder geval nog meer mensen 

- GTRene
kwam net deze tegen op PH, is slechts een e30 318is maar wel met 200pk, als je wat verder in de video kijkt gaat dat ding best rap en klinkt nog leuk ook en schijnbaar heeft de bestuurder er ook veel fun mee, geeft veel schijnbaar goed door aan de bestuurder.

http://images.pistonheads.com/nimg/3108 ... eet_02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=L7QJ2xGV_3g#t=380[/youtube]It's nearly the end of the day, and the Swift is all done. Off the leash, full throttle to the redline in every shift, the E30 is flying. No students, no sighting laps, just driving for fun.
The performance is impressive, with genuine 200hp cars yielding to the little 318is in a straight line. The new LSD locks up really nicely on corner exits and the car sits just a couple of hundred rpm below the 7,000rpm 'advised' redline in top gear. The stock redline is a little over 6,000rpm, in case you were wondering. The engine note changes around 5,000rpm, but it's from 6,200 to 7,000rpm that my new car makes its finest noise.
http://images.pistonheads.com/nimg/3108 ... eet_02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knot
Zit lekker wat vermogen in zeg!