If it sounds too good, it usually is...??
Eergisteren wezen kijken bij een 3.0SD 3.5 high executive uit 2008 met 116K Km met winterwielen en dakkoffer voor vaste spoedprijs van 26.5K tot uiterlijk dit weekeinde wegens aankoop huis (volgens de eigenaar gaf de handel er dat ook voor, vroeg me wel af waarom dan niet gelijk naar de handel verkocht..) maar dat was echt een super lage prijs voor het gebodene:
Donkerblauw met camel interieur en ECHT vrijwel alle opties(in tegenstelling tot vele adverteerders die een auto als "vol"aanbieden, maar dan nog heel veel niet op zit), adaptive steering, adaptive drive, sportpakket, incl comfortstoelen met koeling en massage (zie je niet vaak).
Leek me dus zeer interessant..
Ik zal wel weer te kritisch zijn, maar wat ik tegenkwam...
- achteruitrijcamera bleef aan en sensoren bleven piepen totdat je ca 20m vooruit had gereden, dan gingen ze pas uit, leek mij niet normaal
- automatische achterklep ging wel elektr open, maar niet elektr dicht
- panoramadak kantelstand ging bij omlaag gaan met klap langs 2e glazen deel door de 0-stand verder omlaag en sloot dan weer omhoog, leek mij niet normaal??
- ontzettend veel plastic interieur kraakjes als je reed en overal beschadigingetjes in het interieur
- was 7mnd geleden import uit DE en bpm was veel lager dan normaal, bij navraag gaf eigenaar aan dat voor import de auto was ingevoerd als schade auto. Hij had voorbumper, re koplamp en re scherm eraf gehad bij douane aangifte (zou kunnen, want niets aan koelers en binnenschermen te zien, maar douane is toch ook niet gek als er verder niets aan te zien is?)
- stond stempel in service boekje van NL BMW dealer van ca. 2 wk na import. Eigenaar wist alleen niet meer precies wat er gedaan was en rekening had hij niet meer, was kwijt.. Bij tel info bij de betreffende dealer bleek de auto daar onbekend te zijn....
Hoewel de uitvoering mij deed watertanden

, en de prijs super interessant was, heb ik wegens de vele kleine dingen en de vreemde / verdachte onduidelijkheden de gok niet durven nemen
De auto lijkt intussen wel al verkocht te zijn, want advertentie is verwijderd....
Iemand anders heeft ofwel mazzel, ofwel een kat in de zak gekocht..