Renault Clio 16v (project met veeeeeel extra goodies)

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Plaats reactie
siegerdehaan89
Auto: Land Rovers / Alfa Romeos

Renault Clio 16v (project met veeeeeel extra goodies)

Bericht door siegerdehaan89 » 18 okt 2014, 14:43

Ik heb er domweg geen tijd voor....

Enorme hoeveelheid aan vette mods erbij, grote remmen, andere fusees met grote wiellagers, nieuwe williams draagarmen met rubbers en kogels, aangepaste williams aandrijfassen, KW Schroefset, gevlochten stalen remleidingen, cambermod achteras, Clio cup spoiler, vers gespoten originele Speedlines, RVS K-tec spaghetti spruitstuk, RVS uitlaat zonder kat, dikke race motorsteunen en baksteunen, Williams stoelen, shortshift pook + andere schakelpen voor in de bak om echt kort te schakelen, doorgelast en gepoedercoat Williams subframe en stabi enz enz enz.

Alles is nieuw of zo goed als nieuw.

Koetsje is opnieuw gespoten maar heeft wat deukjes van het staan kunnen met restylen eruit worden gehaalIk heb er domweg geen tijd voor....
Enorme hoeveelheid aan vette mods erbij, grote remmen, andere fusees met grote wiellagers, nieuwe williams draagarmen met rubbers en kogels, aangepaste williams aandrijfassen, KW Schroefset, gevlochten stalen remleidingen, cambermod achteras, Clio cup spoiler, vers gespoten originele Speedlines, RVS K-tec spaghetti spruitstuk, RVS uitlaat zonder kat, dikke race motorsteunen en baksteunen, Williams stoelen, shortshift pook + andere schakelpen voor in de bak om echt kort te schakelen, doorgelast en gepoedercoat Williams subframe en stabi enz enz enz.

Alles is nieuw of zo goed als nieuw.

Koetsje is opnieuw gespoten maar heeft wat deukjes van het staan kunnen met restylen eruit worden gehaald. Goed poetsen zou hem ook goed doen.

Enige minpunt aan 't koetsje is wat Laswerk aan dorpels en binnenschermen achter (kan ik evt tegen meerprijs doen) .
Verder is het diff stuk maar heb er een goede bak bij en zgan koppeling set.

Ben vast wel wat vergeten maar dit is het wel in grote lijnen...

Ik ga de boel niet verschijten, kost een flinke zak munten om alles bij elkaar te krijgen en stallingsruimte heb ik toch wel, heb teveel projecten gewoon en tijd te weinig :-(

Bij interesse kan je je serieuze bod achter laten.

Als de Clio opgebouwd is met alle gooedies die ik erbij heb.. Tja, een werelds race/rallykanon dan en grote lol op straat. Niks is sneller hier op de achterhoekse wegen wedden ;-).

Grtz, Sieger.
Nul zes vier acht 739907

siegerdehaan89
Auto: Land Rovers / Alfa Romeos

Re: Renault Clio 16v (project met veeeeeel extra goodies)

Bericht door siegerdehaan89 » 18 okt 2014, 15:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding