BMW i8 Protonic Blue
-
Re: BMW i8 Protonic Blue
Hele mooie auto Jordy, proficiat, en veel driving fun gewenst.
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 25 jan 2017, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Femme
Mooi auto!
Ga je er nog iets aan customizen? Ik vind de i8 er op de standaard wielen met smalle bandjes er wat ielig bij staan. De velgen vind ik ook niet mooi. Met bredere banden en velgen met concave spaken zou de auto veel meer presence hebben.
Ga je er nog iets aan customizen? Ik vind de i8 er op de standaard wielen met smalle bandjes er wat ielig bij staan. De velgen vind ik ook niet mooi. Met bredere banden en velgen met concave spaken zou de auto veel meer presence hebben.
- Knot
Erg gaaf zeg... de eerste i8 op DF?
- JWD
We beginnen de mods subtiel.
Na de raamtint (maximaal toegestaan rondom) zit het eerste stukje wrap erop, als je het niet weet denk je dat het standaard is maar we hebben de dakbogen gematched in het zwart met de achterklep en het zwarte deel op de voorklep, ook sluit het geheel nu beter aan bij het blanke carbon van het dak waardoor hij lager lijkt.

Foto door Ansho.nl
Wat je niet ziet op de foto maar wat er wel opzit is Xpel Ultimate steenslag folie, de lage neus is zeer gevoelig voor steentjes en na de eerste rit naar Parijs had ik al mijn eerste plekjes te pakken
.
@Femme; De wiel/banden combo zijn mij ook een doorn in het oog, de i8 heeft al de supercar looks alleen als je er achter zit vraag je je af of hij op thuiskomers staat (245).
Het is wel een doordacht ontwerp want de luchtgeleiders onder de auto geleiden de lucht langs de 'smalle' banden, ik denk dat een TE brede band het concept een beetje om zeep helpt maar ik ga proberen om max. 275 achter te krijgen.
Nieuwe velgen staan dus in de top 3 van aankomende mods
.
Na de raamtint (maximaal toegestaan rondom) zit het eerste stukje wrap erop, als je het niet weet denk je dat het standaard is maar we hebben de dakbogen gematched in het zwart met de achterklep en het zwarte deel op de voorklep, ook sluit het geheel nu beter aan bij het blanke carbon van het dak waardoor hij lager lijkt.
Foto door Ansho.nl
Wat je niet ziet op de foto maar wat er wel opzit is Xpel Ultimate steenslag folie, de lage neus is zeer gevoelig voor steentjes en na de eerste rit naar Parijs had ik al mijn eerste plekjes te pakken

@Femme; De wiel/banden combo zijn mij ook een doorn in het oog, de i8 heeft al de supercar looks alleen als je er achter zit vraag je je af of hij op thuiskomers staat (245).
Het is wel een doordacht ontwerp want de luchtgeleiders onder de auto geleiden de lucht langs de 'smalle' banden, ik denk dat een TE brede band het concept een beetje om zeep helpt maar ik ga proberen om max. 275 achter te krijgen.
Nieuwe velgen staan dus in de top 3 van aankomende mods

- dvh
Gave plaat!
-
OnlineWJ
Staat erg goed inderdaad!
Ben ook erg benieuwd naar de toekomstige wielen.
Ben ook erg benieuwd naar de toekomstige wielen.

- Turbo johan
Wat een gaaf ding!
Heel veel plezier ermee.
Johan
Heel veel plezier ermee.
Johan
-
Ik ben eigenlijk geen fan van de i8, maar dat bruine interieur ziet er echt geweldig uit!
Hele goede keuze
Hele goede keuze

- 328Ti
Idd subtiel. Heb je als berijder geen last van de raamtint qua minder zicht? Verder benieuwd welk soort velgen het worden (Carbon?).JWD schreef:We beginnen de mods subtiel.
Na de raamtint (maximaal toegestaan rondom) zit het eerste stukje wrap erop .....Nieuwe velgen staan dus in de top 3 van aankomende mods.
- Erik K.
Afgelopen weekend deze i8 in real-life gezien. Prachtige wagen en lachen bij tanken 

- frank de jonge
Gaaf hoor 

- witje
Mooie auto, zag 'm voor het eerst live bij Cars & Coffee.
Kun je ook motorsound over de speakers simuleren? Of is dat te cheasy voor BMW in deze klasse?
Lijkt mij wel wat, geluid van een V10 of E30 M3 op afroep.
Kun je ook motorsound over de speakers simuleren? Of is dat te cheasy voor BMW in deze klasse?
- Hitz
- Auto: KIA
- JWD
Over de speakers komt wel iets meer dan uit het goed geïsoleerde motorruim, sterker nog er zitten 3! uitlaat pijpen achter, 1 links en 2 rechts met kleppen systeem.witje schreef:Mooie auto, zag 'm voor het eerst live bij Cars & Coffee.
De linker zit aangesloten op een... speaker

Klinkt echt top en hoewel het geen V10 is klinkt het als een hele dikke 6 cylinder boxer.
Er is natuurlijk veel kritiek op deze manier van beleving creëren maar ik heb soundclips gehoord van een prototype zonder 'active sound' en deze klinkt ook al erg lekker.
Ik mag hopen dat ik niet snel Service nodig heb maar als het zover is heb ik wel een dikke 'black card' om te laten zien, de marketing bij BMWi is prima!.
-
Schitterende BMW

- ///Joost
Zo dan...Ik lees dit topic nu pas!! Wow, echt een fantastische wagen, die ik vanaf het begin toen het nog een concept was, al heb gevolgd.
Vandaag heb ik er toevallig een voor het eerst in het echt zien rijden in Eindhoven en ik was impressed. Wat een verschijning. En het klonk nog leuk ook toen ie wegtrok. Bescheiden, maar leuk!
Gefeliciteerd man!
Vandaag heb ik er toevallig een voor het eerst in het echt zien rijden in Eindhoven en ik was impressed. Wat een verschijning. En het klonk nog leuk ook toen ie wegtrok. Bescheiden, maar leuk!
Gefeliciteerd man!
-
Mooie wagen alleen design van wielen vind ik wat minder maar word opgelost lees ik.
- Joy
Van de week kwam ik in de avondschemering een zwarte i8 tegen. Toch wel een gaaf ding in het echt. Laag bij de grond en vrij breed ook.
- Bart //M
Vanavond gespot op de a20 richting 010 rond 18.15? Dakbogen in het zwart, kan bijna niet missen. Prachtige auto 

- JWD
Ik hoop niet dat het de mijne was, ik ben zelf in Vegas nuBart //M schreef:Vanavond gespot op de a20 richting 010 rond 18.15? Dakbogen in het zwart, kan bijna niet missen. Prachtige auto

Volgens het appje staat hij nog binnen gelukkig.
- Peter Tunissen
Vandaag ook eentje gespot in Haarlem, in dezelfde kleur.
Wel een gave verschijning zo tussen het gewone verkeer.
Wel een gave verschijning zo tussen het gewone verkeer.

- Riceaux
Afgelopen zaterdag een witte i8 gespot in Duitsland met aftermarket velgen. Zag eruit als ADV.1
Erg dik in ieder geval!
Erg dik in ieder geval!
- ///Joost
@thegoodlifeinc