Dus €1200,-

Waarschijnlijk niet origineel. Maakt verder niet uit, ziet er netjes uit.hallo,
ich suche eine komplette lederaustattung(inkl. türverkleidungen) für einen bmw m3 e46 coupe, in der farbe "zimt" in gutem zustand. auch ein tausch gegen meine schwarze lederaustattung möglich. bei interesse bitte mail an andreas-anedda@t-online.de
gruss andreas
Enkel die performance remmen zouden niet zo mijn voorkeur hebben, die zijn namelijk gemaakt voor 26mm dikke schijven terwijl die van de M3 28mm zijn. Dat betekent dus dat je iedere keer 2mm van je blokken af moet schaven.FreudeamFahren schreef:BMW M3 7e maand '04 € 26.000
CSL klep, velgen & airbox, BMW Performance remmerij, Bilstein schroefset, handbak, dakkie, erweiterde Lederaustattung: gaat aardig richting perfect zo. Fijn wat frisse lagers erin ook. Ik vind alleen de kleur van de remklauwen mwoa, net als de zwarte nieren. Oh, en after market navi vinnik niks. Detailwerk allemaal dus.
BMW M3 3.2 SMG Unikat MK-Motorsport Umbau 465 PS
Super mooie M3 op de aftermarket navi en zwarte nieren na idd, maar dat is simpel te verhelpen.FreudeamFahren schreef:BMW M3 7e maand '04 € 26.000
CSL klep, velgen & airbox, BMW Performance remmerij, Bilstein schroefset, handbak, dakkie, erweiterde Lederaustattung: gaat aardig richting perfect zo. Fijn wat frisse lagers erin ook. Ik vind alleen de kleur van de remklauwen mwoa, net als de zwarte nieren. Oh, en after market navi vinnik niks. Detailwerk allemaal dus.
Dat is de naam van zijn bedrijf. Hij komt niet uit Eindhoven maar uit Reusel/Bladel.Arthur schreef:Die laatste heeft ook een mooie adverteerdersnaam; winstpakker
ver uit de buurt blijven van deze M3. ding was voorheen Laguna Seca Blue.gForce schreef: Deze roept meer vraagtekens op maar de prijs is goed. Totaal 6 eigenaren en daar zitten de Duitse? eigenaren nog niet bij.
http://link.marktplaats.nl/m850244707
Gebruikers op dit forum: JdvPolo en 31 gasten