Vooraf aan DF: mocht dit juridisch gedoe zijn, verwijder het topic maar of dat ik opdracht krijg om het bericht te verwijderen.
Dus: je kan nu via online JIJbeeld converters ongelimiteerd je favo muziek downen. Nu ben ik geen voorstander van het rippen alleen mijn offline toevluchtsoord FRS is failliet en verder ga ik niet meer echt mee in de nieuwe muziek...ja ik word oud..
Maar goed: je hebt online converters die maximaal 20 minuten converten en je hebt software voor( >20min) op je computer. Ik ben alleen bang voor malware etc. Wie kent een converter die lekker basic werkt, met gemak 1,5u kan converten en géén malware installeert?
Andere opties om kwalitatief hoogwaardig materiaal tegen betaling te downloaden (met groot assortiment) ben ik ook gevoelig voor
Groet Jans
P.s. ik ben géén Apple / Iphone gebruiker.
JIJbeeld converter en muziek downloaden in het algemeen
- 328Ti
-
Onlinetomgtr
Re: JIJbeeld converter en muziek downloaden in het algemeen
Pff voor tientje per maand spotify. Snap echt niet waarom mensen nog de moeite nemen.
-
Omdat "gratis" muziek beter klinkt dan die van €120,- per jaar....tomgtr schreef:Pff voor tientje per maand spotify. Snap echt niet waarom mensen nog de moeite nemen.

- 328Ti
Ahh... (kruipt onder steen vandaan...) thnx voor de tip. Wel eerder van gehoord.tomgtr schreef:Pff voor tientje per maand spotify. Snap echt niet waarom mensen nog de moeite nemen.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
+1, nooit meer zonder...tomgtr schreef:Pff voor tientje per maand spotify. Snap echt niet waarom mensen nog de moeite nemen.
- Hans
Grooveshark is een redelijk alternatief voor spotify. Is gratis en je hoeft er niets voor te downloaden, artiest in typen aanklikken en luisteren, als je een account hebt kan je ook je eigen afspeellijsten samenstellen en bewaren.