Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 27 sep 2014, 11:13

Gewoon die zwartjes van school trappen en ze weer schoenen laten poetsen :angel:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 27 sep 2014, 11:17

Ik herinner me nog jaren terug dat onze zoon, toen 8/9 ofzo een dag vrij kreeg, vanwege Suikerfeest met veel moslimkindertjes in zijn klas. Ok dan. En de zomervakantie daarna wilde ik hem 2 dagen vóór begin zomervakantie vrij hebben vanwege voorbereiding eerste communie in z'n geboorteland etc. Ze vonden 't een vreemde smoes, terwijl 't echt zo was.. (al had ik wat ruimte qua dagen ingelast) Is wel goedgekomen met pressie mijnerzijds...wie betaalt bepaalt en ik bepaal, zij niet:)

Robin

Bericht door Robin » 27 sep 2014, 11:33

Er stond een ingezonden brief in 't AD van vandaag dat moslims zich niet moeten verontschuldigen voor IS, maar opstaan tegen IS voor het bezoedelen van hun geloof, net als hoe ze dat deden 'n aantal jaren terug, toen 'n Deens tekenaar 'hun geloof' bezoedelde met die tekening van mohammed. De strekking was: Is 'n onthoofding minder belangrijk dan wat streepjes op 'n stuk papier.

Zit wat in.

RVV

Bericht door RVV » 27 sep 2014, 11:48

Racisme is volgens mij typisch een blank dingetje

Luco

Bericht door Luco » 27 sep 2014, 12:00

Ik snap dat gezeik van zon moeder niet zo.

Als jij vind dat je kinderen op zon school niet thuishoren omdat ze daar les geven op een manier die jouw niet aanstaat, ben je vrij om een andere school op te zoeken voor je kinderen.
Maar nee we gaan de school aanklagen :dood:

Ga wat nuttigs doen, stomme trut denk ik dan.

Peric

Bericht door Peric » 27 sep 2014, 12:28

Nee Luco, dat zie jij verkeerd. Want als zij haar kind naar een andere school stuurt geeft ze eigenlijk toe. En dat kan niet! Discriminatie en racisme moet aangepakt worden!!!!

Luco

Bericht door Luco » 27 sep 2014, 12:31

Dat soort mensen voelen zich altijd slachtoffer, wat je ook doet of zegt.

PD power

Bericht door PD power » 28 sep 2014, 09:49

Volgens mij de 2 meest misbruikte woorden, van het laatste decennia : "racisme" en "discriminatie", ik zeg schrappen uit het woordenboek, Dan hebben veel mensen geen excuus meer om te falen, maar moeten ze hun leven zelf weer oppakken.

Als je nu ook soms ook ziet, dat mensen een functie krijgen, niet omdat ze daar geschikt voor zijn, maar omdat ze "allochtoon" of "vrouw" zijn, dat noemen ze dan "positieve discriminatie" , nou daar is niks positiefs aan, want mensen maken er een zootje van en kunnen die functie helemaal niet aan, wordt tijd dat iedereen weer eens normaal gaat doen, en bewust worden, dat de enige die iets aan hun situatie wat kan veranderen, dat zijn ze zelf.

350 Z

Bericht door 350 Z » 28 sep 2014, 10:19

+1

GTRene

Bericht door GTRene » 28 sep 2014, 10:47

idd :peace:

Peric

Bericht door Peric » 28 sep 2014, 12:06

Daarom is dat vrouwenquotum ook zoiets achterlijks. En daar willen ze dan misschien een wet voor opstellen.
De beste persoon voor die functie, da's alles.. Of dat nou een man of vrouw is, allochtoon of autochtoon..

Tom

Bericht door Tom » 28 sep 2014, 12:27

Peric schreef:Daarom is dat vrouwenquotum ook zoiets achterlijks. En daar willen ze dan misschien een wet voor opstellen.
De beste persoon voor die functie, da's alles.. Of dat nou een man of vrouw is, allochtoon of autochtoon..
+1
Heb je twee mensen voor een functie die beide even gekwalificeerd zijn, dan vind ik trouwens dat het in het voordeel van de vrouw mag zijn (in een mannenwereld, of vice versa). Ik geloof wel dat een mix van geslacht/culturen beter is.

GTRene

Bericht door GTRene » 28 sep 2014, 13:05

mee eens :thumbup:

Tom

Bericht door Tom » 30 sep 2014, 12:57

http://www.speld.nl/2014/09/30/steeds-m ... alde-baan/" onclick="window.open(this.href);return false;

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 30 sep 2014, 13:07

:tooth:

Robin

Bericht door Robin » 30 sep 2014, 13:14

Ik wilde 'm nét posten Tom. :D

Fernando

Bericht door Fernando » 30 sep 2014, 13:18

:roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 30 sep 2014, 19:14

:TV kijken:

GTRene

Bericht door GTRene » 30 sep 2014, 22:12

Bij bepaalde media bestaat de mogelijkheid van het plaatsen van reacties onder artikelen. Het is natuurlijk wel heel mooi als die precies zouden reflecteren wat jij graag wilt.
De Telegraaf heeft daarvoor een perfecte oplossing. Zij passen de waardering van artikelen simpelweg naar eigen inzicht aan en/of staan plaatsing van commentaar wat ze niet zint, niet toe.
De Telegraaf geeft de mogelijkheid aan lezers om onder artikelen een reactie te plaatsen. Men kan daarop dan weer reageren of bijdragen van anderen waarderen door middel van een duim omhoog of een duim omlaag.
Alleen wil je dan als Telegraaf natuurlijk wel graag dat er veel duimen omhoog worden gegeven voor reacties die je aanstaan, maar uiteraard niet voor reacties die nogal afwijken van je propagandaboodschap.
Daar hebben ze een heel mooi systeem op gevonden zoals een lezer (dank!) in woord en beeld met ons deelde:
Misschien kun je hier iets over schrijven op jullie site.
Ik weet dat de Telegraaf als propaganda kanon dient maar ik lees hier wel vaker de reactie van mensen op een artikel.
Maar het word steeds erger!
Als je op een reactie reageert van mensen die wakker zijn die een goede reactie geven aangaande het angst zaaien in Nederland met een duimpje omhoog, is het bij mij zo dat er bij de reactie van mij steeds een duimpje omlaag bij word geteld.
Dus er komt een andere uitkomst dan dat er werkelijk moet zijn.
Vaak kan ik ook helemaal niet reageren met een duimpje op bepaalde reactie`s.
Ik kan zelf al helemaal geen commentaar geven want dit word door de redactie nooit vrijgegeven.
meer hier >

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=22" onclick="window.open(this.href);return false;

ze leren het wellicht nooit als dit stukje echt is that is :D >

Afbeelding

350 Z

Bericht door 350 Z » 01 okt 2014, 01:01

Ik reageer al lang niet meer in de Telegraaf daar daar censuur heerst.

Metchu

Bericht door Metchu » 01 okt 2014, 14:11

GTRene schreef:
Bij bepaalde media bestaat de mogelijkheid van het plaatsen van reacties onder artikelen. Het is natuurlijk wel heel mooi als die precies zouden reflecteren wat jij graag wilt.
De Telegraaf heeft daarvoor een perfecte oplossing. Zij passen de waardering van artikelen simpelweg naar eigen inzicht aan en/of staan plaatsing van commentaar wat ze niet zint, niet toe.
De Telegraaf geeft de mogelijkheid aan lezers om onder artikelen een reactie te plaatsen. Men kan daarop dan weer reageren of bijdragen van anderen waarderen door middel van een duim omhoog of een duim omlaag.
Alleen wil je dan als Telegraaf natuurlijk wel graag dat er veel duimen omhoog worden gegeven voor reacties die je aanstaan, maar uiteraard niet voor reacties die nogal afwijken van je propagandaboodschap.
Daar hebben ze een heel mooi systeem op gevonden zoals een lezer (dank!) in woord en beeld met ons deelde:
Misschien kun je hier iets over schrijven op jullie site.
Ik weet dat de Telegraaf als propaganda kanon dient maar ik lees hier wel vaker de reactie van mensen op een artikel.
Maar het word steeds erger!
Als je op een reactie reageert van mensen die wakker zijn die een goede reactie geven aangaande het angst zaaien in Nederland met een duimpje omhoog, is het bij mij zo dat er bij de reactie van mij steeds een duimpje omlaag bij word geteld.
Dus er komt een andere uitkomst dan dat er werkelijk moet zijn.
Vaak kan ik ook helemaal niet reageren met een duimpje op bepaalde reactie`s.
Ik kan zelf al helemaal geen commentaar geven want dit word door de redactie nooit vrijgegeven.
meer hier >

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=22" onclick="window.open(this.href);return false;

ze leren het wellicht nooit als dit stukje echt is that is :D >

Afbeelding

heb je onlangs ook nog een ufo gemeld op die website of niet René? hahahaha :tooth: :tooth:

Robin

Bericht door Robin » 01 okt 2014, 14:35

Nu even serieus. :D

Modern Times...
http://www.nu.nl/economie/3892306/robot ... banen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 01 okt 2014, 14:53

Die artikelen komen er steeds vaker.
icm met die statement van asher, denk ik dat we maar alvast een beetje moeten gaan wennen aan het fenomeen basisinkomen.

Benieuwd waar dat gaat eindigen.

Robin

Bericht door Robin » 01 okt 2014, 14:58

smiley schreef:Die artikelen komen er steeds vaker.
icm met die statement van asher, denk ik dat we maar alvast een beetje moeten gaan wennen aan het fenomeen basisinkomen.

Benieuwd waar dat gaat eindigen.
Alleen 'n bijstandsmoeder heeft d'r toekomst verzekerd... :D

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 01 okt 2014, 15:08

Het is vooral zorgelijk omdat het gewoon om miljoenen mensen gaat, ipv de huidige aantallen in de bijstand.
Als er straks voor 30/40% geen werk meer is, krijg je een behoorlijke splijting in de maatschappij.
De haves, en de have nots, met alle bijbehorende fenomenen.

Het basisinkomen wordt het nieuwe ziekenfondsbrilletje denk ik.

Plaats reactie