Maar het BMW bloed kruipt natuurlijk waar het niet gaan kan dus toen ik de productieversie van de i8 op de salon van Frankfurt zag was het een kwestie van 1 telefoontje naar de dealer om mijn bestelling te bevestigen.
Als je dan toch in een BMW met turbo motor moet gaan rijden kan je het beter gelijk goed doen, leuk bijkomend voordeel is dat ik eindelijk eens een BMW kon rijden die er uit ziet als een concept car (altijd al groot fan geweest van de concept versie bij BMW).
2 Weken geleden was het dan eindelijk zo ver, het wachten was over.
Mijn vrouw had nog een leuke grap met mij uitgehaald want de verwachte levering was van Augustus naar Oktober verplaatst dus ik was niet geheel happy.
Dus als goedmakertje mocht ik dan even een paar dagen de persdemo lenen.
Aangekomen bij de dealer was de auto er nog niet en werd mij verteld dat de chauffeur nog in de file stond, erg spijtig allemaal dus de dealer gaf opdracht om dan maar even een M6 demo voor te rijden zodat ik daar mee weg kon.
Maar wat er kwam was geen M6 maar een i8, geheel ontgoocheld bedacht ik me dat hij er nog wel erg vers uit zag voor een persdemo en toen de deur open ging zag ik een bruin interieur, huh daar was ik toch uniek mee?
Mijn vrouw had inmiddels al 3x gezegd, schat dit is JOUW auto... maar begrijpen deed ik het nog steeds niet.
Dat blauwe monster, van mij? Dus ik hoef hem niet meer terug te brengen??
Anyways lang verhaal kort hij was er ineens en hij is zooooo gaaf.....
De BMW i remote app waar je verschillende functies mee kan bedienen op afstand en informatie mee kan uitlezen.
OK, soms zijn er auto's die nog meer aandacht trekken

Met verse raam tint, je mag gewoon pal voor de deur van hotels parkeren.
Gelijk maar een tripje Euro Disney gedaan, je blijft rijden met deze auto, wat een genot!
Een echte 2+2 dus nog prima plek om te slapen voor de kleine.
Als je de auto ontgrendeld in het donker licht het interieur geheel blauw op, doe je daarna de deur open dan is de verlichting gewoon wit, heel bijzonder!
Binnenkort meer!