Het grote E39 M5 (occasion) draadje
-
- Auto: M3P, 130i
Re: Het grote E39 M5 (occasion) draadje
Zo, dat is een mooi exemplaar zeg! Ben benieuwd of de "dure" reparaties(vanos, diff, etc) al zijn geweest.
-
Dat exemplaar met de BMW performance remmen is van als ik het goed heb een filipijn geweest.
Hoe dan ook grote liefhebber, als ik het me goed kan herinneren heeft die hem gekocht met weinig op de teller meende rond de 40.000 - 60.000 km en heeft de wagen altijd extreme goed onderhouden. Hij kwam ook bij Frits in Geel (Belgie) op bezoek als er iets aan gedaan moest worden.
Ik VERMOED dat er een eigenaar tussen heeft gezeten, aangezien zijn plannen voor vertrek terug naar de Filipijnen al ongeveer 2 jaar terug waren en dat daarom de M5 weg moest. Als dit hem daadwerkelijk is ( 90% zeker) is deze wagen zeer goed onderhouden!!!!!!!!
Hoe dan ook grote liefhebber, als ik het me goed kan herinneren heeft die hem gekocht met weinig op de teller meende rond de 40.000 - 60.000 km en heeft de wagen altijd extreme goed onderhouden. Hij kwam ook bij Frits in Geel (Belgie) op bezoek als er iets aan gedaan moest worden.
Ik VERMOED dat er een eigenaar tussen heeft gezeten, aangezien zijn plannen voor vertrek terug naar de Filipijnen al ongeveer 2 jaar terug waren en dat daarom de M5 weg moest. Als dit hem daadwerkelijk is ( 90% zeker) is deze wagen zeer goed onderhouden!!!!!!!!
- Tomj
Die van de filipino was een pfl met grijs bicolor interieur, ik heb nog nooit zo een zuivere E39 M5 gezien IRL.FDD schreef:Dat exemplaar met de BMW performance remmen is van als ik het goed heb een filipijn geweest.
- Martin van der Zwaard
Dat is dus niet waar. Eenmaal een duplicaat op de plaat zelf en je komt er niet meer vanaf.Will F. schreef:kan je gewoon verwisselen voor normale kentekenplaten duplicaatcode hoeft er niet meer op te staan.
Heb ik pas nog geprobeerd maar ze konden het niet doen bij de platenboer omdat het systeem weet dat er een 1 op staat. En dan is ie niet meer zonder een 1 te krijgen.
- Will F.
Apart, wij hebben (ergens in jaren '90 of begin 2000 dacht ik) verzuimd nieuwe platen inclusief duplicaat code te laten maken bij verlies van een deel kentekenbewijs, dit werd destijds niet opgemerkt bij apk en de originele zitten er dus nogaltijd op. Terwijl de code er nu al een tijdje niet meer op hoeft, voelde een beetje als overwinning op de bureaucratieMartin van der Zwaard schreef:Dat is dus niet waar. Eenmaal een duplicaat op de plaat zelf en je komt er niet meer vanaf.Will F. schreef:kan je gewoon verwisselen voor normale kentekenplaten duplicaatcode hoeft er niet meer op te staan.
Heb ik pas nog geprobeerd maar ze konden het niet doen bij de platenboer omdat het systeem weet dat er een 1 op staat. En dan is ie niet meer zonder een 1 te krijgen.

- Knot
Sterker nog als bij mij een plaat gejat wordt verkoop ik direct daarna de hele auto!Hans J. schreef:Ben ik nou een huilerd of knappen er meer mensen af op dat -1-tje op de kentekenplaat?
- Riceaux
Kentekenbewijs is duplicaatcode op et kentekenbewijs. Kentekenplaat kwijt is duplicaatcode op de kentekenplaat.Will F. schreef:Apart, wij hebben (ergens in jaren '90 of begin 2000 dacht ik) verzuimd nieuwe platen inclusief duplicaat code te laten maken bij verlies van een deel kentekenbewijs, dit werd destijds niet opgemerkt bij apk en de originele zitten er dus nogaltijd op. Doordat de code er nu al een tijdje niet meer op hoeft voelde het een beetje als overwinning op de bureaucratieMartin van der Zwaard schreef:Dat is dus niet waar. Eenmaal een duplicaat op de plaat zelf en je komt er niet meer vanaf.Will F. schreef:kan je gewoon verwisselen voor normale kentekenplaten duplicaatcode hoeft er niet meer op te staan.
Heb ik pas nog geprobeerd maar ze konden het niet doen bij de platenboer omdat het systeem weet dat er een 1 op staat. En dan is ie niet meer zonder een 1 te krijgen..
- Will F.
tegenwoordig idd Riceaux. Vroeger moest je ook platen vernieuwen volgens mij.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Daar moeten ze echt wat anders op bedenken anders kon ik nog wel eens met Knot meegaan...
Knot schreef:Sterker nog als bij mij een plaat gejat wordt verkoop ik direct daarna de hele auto!Hans J. schreef:Ben ik nou een huilerd of knappen er meer mensen af op dat -1-tje op de kentekenplaat?
- JWdrive
- Auto: BMW i4 M50 | GSX-R 750
Eens, een 1-tje ziet er niet uit. Het kan natuurlijk altijd nog erger...
- Martin van der Zwaard
Klopt.Will F. schreef:tegenwoordig idd Riceaux. Vroeger moest je ook platen vernieuwen volgens mij.
Dat is gelukkig tegenwoordig niet meer. Alleen bij verloren/gestolen plaat krijg je een duplicaatcode erop.
Papieren, of tegenwoordig pasje, kwijt is alleen code op document en niet meer op de plaat.
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Valt niet op door die picknicktafel, dat scheelt.JWdrive schreef:Eens, een 1-tje ziet er niet uit. Het kan natuurlijk altijd nog erger...
-Foto MX-3-

-
Autoleitner verwacht een M5 met hetzelfde bouwjaar, kmstand + kleuren combi...? pracht exemplaar!535d schreef:Paar telefoonfoto's, niet de beste kwaliteit dus. Binnenkort even knap op de plaat zetten.
Zoals gezegd direct van de eerste Italiaanse eigenaar met 11 stempels in het onderhoudsboekje van 1 en dezelfde BMW dealer. Laatste beurt vorig jaar zomer, 1000km geleden.Zo worden ze steeds schaarser, dit is denk ik een blijvertje.
Ik heb ook nog een hele speciale 530d facelift uit 2001 weten te bemachtigen van de eerste eigenaar ook weer.
Atlantis blauw individual (kleur 490) met individual champagne leder interieur en papel natur hout. 116000km gelopen. Ik weet niet of ik deze ga houden, maar dit is een prachtig ding. De kleur is echt fenomenaal. Volle uitrusting met o.a. comfortstoelen met massagefunctie, schuifdak, xenon, navigatie professional, tv functie, aanhangerkoppeling, m-sport stuurwiel hi-fi actief, pdc, RDC, dubbel glas, shadowline, geintegreerde afstandbediening spiegel, standkachel, cd-wisselaar, shadowline etc etc. Zoals deze is samengesteld is er maar 1 van in de wereld.![]()
Dit is de individual omschrijving van de auto.
--- Steuerung Individual
Hinweisschild BMW Individual
0490 Lackierung
Sonderlackierung "atlantis-metallic", wie Schl. Nr.: 399.
Z1XX Polster
Innenausstattung erweiterte Lederausstattung Nappa champagner
(Nr. 2 237 193), Umfang N9
zuzueglich Armstuetze Tuer, Mittelkonsole, Armauflage vorne,
Handbremshebelbalg, Blende Handbremsausschnitt
Naehfaden in champagner (Nr. 2 237 191), Farb-Nr. 0671 Z
Steppzwirn champagner (Nr. 2 237 192), Farb-Nr. 0671 Z
Sitzblenden in schwarz
Nahtbild der Sitze vorne und hinten wie N6/N8
Restliche Innenausstattung wie bei Leder Montana schwarz,
Schl.Nr. N6SW
0940 Sonderwunschausstattung
Edelholzverblendung in "Pappel natur ", Farb-Nr. 0200
Dachhimmel in Stoff sandbeige wie E39 Serie analog Schl.Nr. N6SN
(incl. A-/C-Saeulenverkleidung und B-Saeulenverkleidung oben,
Sonnenblenden incl. Lager/Gegenlager und Dachhaltegriffe)
Hutablage in Stoff sandbeige (analog Schl.Nr. N6SN)
- GTRene
oooh...mooi voor een ombouw project

http://link.marktplaats.nl/m853803990" onclick="window.open(this.href);return false;BMW M5 E39 2003 V8 400pk S62 4.9 L (4941 cc) complete motor en transmissie.
Het heeft 75000 km .De motor loopt soepel, als nieuw. De auto kreeg een zijdelingse aanrijding aan de passagierszijde, de voorkant van de auto was intact, absoluut geen schade aan de motor en de versnellingsbak.
S62 motor en 6 versnellingen versnellingsbak, kabelboom, contactslot & sleutels, startmotor, dynamo, A / C pomp, stuurbekrachtigingspomp en het reservoir, 2 luchtmassa sensors & lucht dozen, uitlaatspruitstukken, zelfblokkerend differentieel, aandrijfas. .
Alles is in uitstekende staat , alle cilinders hebben een perfecte compressie, geen olie lekken ..!
De onderdelen zijn op een pallet. Wij kunnen overal bezorgen.
- ///Martin
Ja, geweldig Rene.... not: http://www.adpost.com/uk/vehicles/4577/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tristan
LOL 75000km om 93000 miles
Mwa, nuance verschil.
Mwa, nuance verschil.
-
Dat is inderdaad de antraciet E39 M5 van mij, deze is er nu voor in de plaats gekomen aangezien ik al een mooie E39 M5 heb in het silverstone metallic.
E46 M3 uit 2004 (facelift)
56000km origineel
Afkomstig uit Duitsland van 2e eigenaar. Die laatste heeft de auto 9 jaar in bezit gehad
Uiteraard schadevrij, geen winters gezien, de aan- en afmeldingen zitten erbij, alsmede ook de volledige onderhouds historie met alle facturen.
handgeschakeld
silbergrau met zwart nappa leder
Alle opties behalve een zonnerollo.
E46 M3 uit 2004 (facelift)
56000km origineel
Afkomstig uit Duitsland van 2e eigenaar. Die laatste heeft de auto 9 jaar in bezit gehad
Uiteraard schadevrij, geen winters gezien, de aan- en afmeldingen zitten erbij, alsmede ook de volledige onderhouds historie met alle facturen.
handgeschakeld
silbergrau met zwart nappa leder
Alle opties behalve een zonnerollo.
- Bijlagen
-
- m3_6.jpg (224.41 KiB) 2356 keer bekeken
-
- m3_5.jpg (204.44 KiB) 2356 keer bekeken
- Tristan
Gaaf ding. 

- Knot
Mooie frisse E46 zeg.
En dat blok.. 3300 euro voor een V8.. geen geld (als ie echt goed is / vanos etc).
En dat blok.. 3300 euro voor een V8.. geen geld (als ie echt goed is / vanos etc).
- Arthur
D'r zoekt er hier toch iemand nog zo'n M3? Roderik geloof ik? Of is 'ie niet te koop?
- Robin Hartog
- Robin Hartog
Geen zilveren.Arthur schreef:D'r zoekt er hier toch iemand nog zo'n M3? Roderik geloof ik? Of is 'ie niet te koop?

- Arthur
Dit is Silbergrau 

-
Afgezien van dat, ik ga deze niet wegdoen. 

- GTRene
die Engelse lijkt 1 foto te hebben 'geleend' en daar staat zonder versnellingsbak, in die wat gebrekkig? NL///Martin schreef:Ja, geweldig Rene.... not: http://www.adpost.com/uk/vehicles/4577/" onclick="window.open(this.href);return false;
tekst op MP staat met...zou het beide over hetzelfde gaan? zelfde eigenaars ook? of heeft die Engelse zijn foto geleend.
Die e46 M3 ziet er goed uit zeg