In 1980 overleed Bon Scott(RIP) aan 't stikken in z'n eigen braaksel na een zuippartij.....
Brian Johnson volgde 'm op en het eerst volgende clipje werd de volgende hit van de Schots/Australisch/Nederlandse(lol) band AC/DC, met Brian dus als zanger. Angus Young woont mede in Aalten, is getrouwd met 'n NL model 10000 jaar geleden:)
En toen zag ik dit voorbij komen, na wat van Aerosmith(Dream on en Walk This way met Run DMC etc) te hebben opgezocht, Tyler met AC /DC, maar deze van ACeline DCion en heerlijk middenstukje hebbende AnaCDCia, überwild is 't niet. Maar Celine laat 't zien:)
You Shook Me All Night Long met daaronder het origineel, daarna volgt The Proclaimers 500 miles(ongeveer een soort national anthem in m'n stamkroeg lol) en Creed met My Sacrifice en daarna Jon Farnham /Prince's Trust gevolgd door Lac de Connemara, allen songs die nogal vaker uit volle borst worden meegezongen in eerdergenoemde stamkroeg.
MAAR we beginnen met de grootste Amsterdammer ever nu 10 jaar kassieweilen, RIP.
Zomaar randomly, kwam 't eerst bij me op:
Celine en Anastacia:
Superzuiver(headphones) deze uit rond 1980 dus, machtig:
[
josh suddeth1 week geleden
Crank this up and make the neighbors piss the bed!][/b]
Zit hier gewoon mee te bleeren. Free Scotland you fcuking E II cunt:)
My Sacrifice ben verdomme autist, ken de hele text uit m'n kop:)
Farnham op de Prince's Trust, dit zagen we toendertijd live, met 'n biertje erbij (was 19 ofzo, geweldig)
Voor Luco.(René kiss mi on mai liips:))