Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 22 sep 2014, 15:45

350 Z

Bericht door 350 Z » 22 sep 2014, 17:48

Dat is mijn punt :kikker:

Shakes

Bericht door Shakes » 22 sep 2014, 18:18

Je MOET nergens afstand van nemen maar het zou wel fijn zijn als je je veel aantrekt van de mening van een ander......

GTRene

Bericht door GTRene » 22 sep 2014, 18:42

die man verwoordt het mooi :thumbup:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 22 sep 2014, 20:29

Hier is de lakmoesproef:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... d_bro.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Als 70% inderdaad meegaat, wordt een flink deel van DF komende week minimaal in zijn bek gespuugd.
Ik stel voor dat we dit over een week eens evalueren. :coffee:

Luco

Bericht door Luco » 22 sep 2014, 20:49

Een van de commentaren.
Toen ik iets meer dan vier jaar geleden mijn huis kocht stond er een plukje bamboe. Da's leuk dacht ik, een soort tropisch genoegen in de tuin dat bovendien 's winters nog groen blijft ook. Bamboe groeit lekker en je hoeft er niks aan te doen. Andere mensen, met wat meer tuinkennis, keken erg zorgelijk bij de melding dat ik het plantje in de tuin had en wezen me op de groeilust van het soort. Je kunt het het beste in een stalen kuip of iets dergelijks planten om ervoor te zorgen dat je de controle niet kwijtraakt, was een goedbedoeld advies. Ik zag er niet zo het nadeel van in. Wat kan er nou mis zijn met zo'n mooie vitale plant? Je hebt er schaduw van en privacy als je het in de schutting laat groeien. Inmiddels, ondanks snoeien, vertoef ik in het soort hortus waar een familie pandaberen zich geheel misselijk kunnen eten. Bamboe ziet er leuk uit maar verdringt ander planten, verblijft grotendeels ondergronds en je staat er versteld van waar het allemaal opduikt. De buren hebben het alleen over de hoogste uitschieters die de aandacht trekken en weten stilletjes vrijwel zeker dat ze ook aan de beurt komen. Door ervaring wijzer weet ik dat het probleem 'em in de wortels zit. Als je die niet kwijt raakt, blijft het dweilen met de kraan open.
:lollerdelol:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 sep 2014, 22:33

altijd gezellig als er weer wat komt uit de warme streken van het kalifaat.
mogen ze allemaal gedood worden en de eeuwigheid spenderen met 72 andere baardmaagden
:lol:

Tom

Bericht door Tom » 24 sep 2014, 14:40

http://www.telegraaf.nl/vrouw/mama/2311 ... and__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

350 Z

Bericht door 350 Z » 24 sep 2014, 14:48

Luco schreef:Een van de commentaren.
Toen ik iets meer dan vier jaar geleden mijn huis kocht stond er een plukje bamboe. Da's leuk dacht ik, een soort tropisch genoegen in de tuin dat bovendien 's winters nog groen blijft ook. Bamboe groeit lekker en je hoeft er niks aan te doen. Andere mensen, met wat meer tuinkennis, keken erg zorgelijk bij de melding dat ik het plantje in de tuin had en wezen me op de groeilust van het soort. Je kunt het het beste in een stalen kuip of iets dergelijks planten om ervoor te zorgen dat je de controle niet kwijtraakt, was een goedbedoeld advies. Ik zag er niet zo het nadeel van in. Wat kan er nou mis zijn met zo'n mooie vitale plant? Je hebt er schaduw van en privacy als je het in de schutting laat groeien. Inmiddels, ondanks snoeien, vertoef ik in het soort hortus waar een familie pandaberen zich geheel misselijk kunnen eten. Bamboe ziet er leuk uit maar verdringt ander planten, verblijft grotendeels ondergronds en je staat er versteld van waar het allemaal opduikt. De buren hebben het alleen over de hoogste uitschieters die de aandacht trekken en weten stilletjes vrijwel zeker dat ze ook aan de beurt komen. Door ervaring wijzer weet ik dat het probleem 'em in de wortels zit. Als je die niet kwijt raakt, blijft het dweilen met de kraan open.
:lollerdelol:
Zelfde als met varens ook van die kutplanten :mrgreen:

Peric

Bericht door Peric » 24 sep 2014, 15:02

smiley schreef:Hier is de lakmoesproef:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... d_bro.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Als 70% inderdaad meegaat, wordt een flink deel van DF komende week minimaal in zijn bek gespuugd.
Ik stel voor dat we dit over een week eens evalueren. :coffee:
Mogen ze trouwens best 's proberen.. :P

GTRene

Bericht door GTRene » 24 sep 2014, 16:38

in een ander artikel van diezelfde site zouden ze hun nog meer willen geven wat dan zoiets als uiteindelijk goedkoper is? don't know maar die bedragen hakken er wel in.

er wordt al zoveel via allerlei sponsor :ongeveer als: doelen gegeven qua mogelijkheden voor sommigen zo schijnt.
Je zou er bijna wat kids voor op de wereld neerzetten en in een huurhuis gaan wonen en je verdiepen in de mogelijkheden, zwarte piet hodden sommige niet zo van, maar Sinterklaas het hele jaar door schijnbaar wel :peace:

http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/2 ... ris__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 24 sep 2014, 17:08

Nou Rene, hier liggen kansen :lol:

Laat je voor een paar centen ombouwen in Thailand. :tooth:
Laat je volblaffen zodat je zwanger wordt :popcorn:
En hoppa2500 netto erbij :headbang:

moet de regeling wel doorgaan natuurlijk :shocking:

350 Z

Bericht door 350 Z » 24 sep 2014, 17:09

En nu 3x raden wie er in dit land het meeste gebruik van onze sociale zekerheid maakt, maar geld stinkt niet zoals ze zeggen.

350 Z

Bericht door 350 Z » 24 sep 2014, 17:12

Mama heeft recht op €2500 salaris
Ze zijn hier in dit land echt doorgeslagen.
Heel veel mensen verdienen voor 40uur werk rond de 1500 - 1600 euro netto en een hele grote groep zelfs minder.

Robin

Bericht door Robin » 24 sep 2014, 17:17

Vergeten wordt 'twee puberende kinderen' :)
Dat mens houdt geen cent over lol, dat wordt gespreid dienst doen:)

Robin

Bericht door Robin » 24 sep 2014, 17:20

Koopkracht voor mama met 2500,- , komt er eerst 'n nieuw aanrecht:)

GTRene

Bericht door GTRene » 24 sep 2014, 17:21

@350 Z, daarom, en buiten dat worden er ook nog de vele grote subsidie bedragen aan allerlei zaken die niet van 'levens' belang :ongeveer als: zijn, zoals bv bepaalde instituten/groeperingen/stichtingen (met bv bijbehorende?? directie die Sinterklaas nog verder uit kleed ;-)) enz enz, niet alle natuurlijk, maar veel er tussen die de belasting betaler onnodig veel kosten en waar Sinterklaas :ongeveer als: helemaal lijkt te zijn doorgeslagen.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 sep 2014, 21:54

Zag vanavond reportage 1 Vandaag over de bijstand moeders die incluis alle toeslagen NETTO >€2.000,-- in da pocket hebben !!

De dames in kwestie gevraagd of ze wilden werken, kwamen met nogal flauwe excuses........dan ben ik al weer klaar, OMG wat een zootje...........

We moeten rap van het toeslagen monster af, heel rap..............

Werken moet rap, heel rap meer lonend zijn, niets doen is niet meer van deze tijd, iedereen kan zich nuttig maken, daar mag dan uiteraard ook wat tegenover staan.......

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 sep 2014, 22:19

Goed, we sturen toch maar even het zeer respectabel aantal van 6 (lees; ZES) F-16`s..........JAWEL......

Daarom wordt Timmermans straks de volgende Secretaris Generaal van de NATO :tooth: Dit zeer genereuze aanbod zal beloond worden, wellicht met de 77 maagden er bij........

Dan dit;

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2312 ... an___.html" onclick="window.open(this.href);return false;

KAN MISSIE NOG AAN.........................GVD.............................de hele KLU zit in het buitenland.......... :tooth:

Een maand geleden kwam Putins` vloot even buurten ten noorden van Den Helder, u weet wel, zo`n vriendelijk bezoekje om even te testen hoe onze marine zou reageren..................nou die moeten nog reageren want alle 2 (lees TWEE) boten liggen bij Somalië voor de kust......... :lol:

Putins` pis wordt niet lauw.......... :lollerdelol:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 24 sep 2014, 22:25

Sja, dat krijg je als je al meer dan twee decennia defensie ieder jaar weer een poot uitdraait. En dan nu allemaal krokodillentranen huilen in Den Haag. Iets met regeren en vooruitzien. Prutsers.

Luco

Bericht door Luco » 24 sep 2014, 22:32

romo schreef:Zag vanavond reportage 1 Vandaag over de bijstand moeders die incluis alle toeslagen NETTO >€2.000,-- in da pocket hebben !!

De dames in kwestie gevraagd of ze wilden werken, kwamen met nogal flauwe excuses........dan ben ik al weer klaar, OMG wat een zootje...........

We moeten rap van het toeslagen monster af, heel rap..............

Werken moet rap, heel rap meer lonend zijn, niets doen is niet meer van deze tijd, iedereen kan zich nuttig maken, daar mag dan uiteraard ook wat tegenover staan.......

Tja, elke uitkeringsgerechtigde heeft wel een smoes he.
IEDEREEN die een uitkering heeft zou er wat voor moeten doen, wil je NIKS doen?
Dan krijg je ook NIKS.

Moet je eens kijken hoeveel er ineens wel wat kunnen, ondanks dat ze al jaren smoezen hebben om niks te hoeven doen.
Allemaal uitvreters.

GTRene

Bericht door GTRene » 24 sep 2014, 22:43

@Romo

als het goed is komen de patriots die in Turkije staan dacht ik in januari 2015 terug?
dan loopt een zogenaamd :ongeveer als: verdrag dacht ik af wat aan de ene kant best 'vreemd' is.

ah ja dus> http://www.blikopnieuws.nl/2014/patriot ... -beeindigd" onclick="window.open(this.href);return false;

kan nog spannend worden...velen denken dat 2015 nog gezellig (not) wordt.

er schijnt namelijk ook nog eens een verdrag te zijn las ik net van>
Syrië heeft laten weten dat ze militaire operaties boven hun grondgebied zullen beschouwen als een daad van agressie (oorlogsdaad) en Rusland heeft Amerika meerdere malen gewaarschuwd om de soevereiniteit van Syrië te respecteren. Verder zijn vanuit Moskou zorgen uitgesproken over Amerikaanse aanvallen boven Syrisch grondgebied omdat men vermoedt dat naast ISIS ook troepen van President Assad zullen worden aangevallen.
Er iets wat iedereen in het Westen gemakshalve maar even is vergeten:
De Russische Federatie heeft verdragen getekend met zowel Syrië als Iran waarin staat dat deze landen onderling verplicht zijn om elkaar te hulp te schieten wanneer één van hen zou worden aangevallen.
Dit verdrag is vergelijkbaar met die van de NAVO, waarbij als één van de lidstaten wordt aangevallen, de andere lidstaten verplicht zijn om te helpen.
Vorig jaar werd dit al het verdrag genoemd dat “volledig door de Westere media was vergeten”, maar wat er desalniettemin wel degelijk is.
bronnen onderaan>

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=50" onclick="window.open(this.href);return false;

kan nog best raar lopen straks :hmmm:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 24 sep 2014, 22:45

Als de V.S. of het westen stellingen van IS aanvallen in Syrië zal Assad dat toch alleen maar toejuichen? Assad vecht tegen dezelfde haatbaarden in zijn land...

GTRene

Bericht door GTRene » 24 sep 2014, 23:14

klopt, dat is winst voor hen, maar ze kunnen ook een stapje verder gaan, de US wil schijnbaar van Assad af, maar eerst van IS e.d.
maar de US gaat de gematigde rebellen ook helpen met wapens en opleiding (oorlog dan) wat dus wel direct of indirect tegen Assad is...

Iran komt wellicht ook nog aan de beurt, maar zal er aan liggen wat de doelen zijn natuurlijk.

Plaats reactie