Je zou zeggen dat jij je portie inmiddels wel gehad hebt. Houd iig je altijd positieve instelling vast, ook deze keer win je het wel weer

Dat zou je wel zeggen ja. Maar heb op het moment gelukkig verder nergens last van. Liever dat ze nu preventief te werk gaan om verdere groei te voorkomen dan dat ze pas actie ondernemen als ik problemen krijg.Richardt. schreef:Pfff, het houdt ook niet op hè
Je zou zeggen dat jij je portie inmiddels wel gehad hebt. Houd iig je altijd positieve instelling vast, ook deze keer win je het wel weer
+1///Joost schreef:Damn Riceaux, echt klote. Probeer echt positief te blijven. Ik geloof er heilig in de het lichaam reageert op positive prikkels!
Heel veel sterkte.
Daar geloof ik ook heilig in! En misschien doet het niks goeds voor je lichaam. Maar ook zeker niks kwaads. En het houd je geestelijk een stuk sterker!///Joost schreef:Damn Riceaux, echt klote. Probeer echt positief te blijven. Ik geloof er heilig in de het lichaam reageert op positive prikkels!
Heel veel sterkte.
Tumor blijft groeien. Alleen de snelheid kan gigantisch variëren. Vanaf oktober 2012 tm februari 2014 was de tumor niet zichtbaar gegroeid. Van februari tm september opeens wel weer. Ze zijn de laatste jaren dit soort tumoren steeds agressiever gaan behandelen met betere resultaten op de langere termijn. Agressiever wil zeggen een combinatie van opereren, radiotherapie en chemotherapie. Het is nu dus nog even afwachten hoe ze het bij mij willen aanpakken.Joy schreef:Blijft zo een tumor telkens terug uitgroeien of kan er een moment komen waarop ie ermee stopt? Zo niet, kunnen ze je telkens blijven opereren of stappen ze op een bepaald punt over op andere middelen?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 3 gasten