Ik heb een Suzuki TLR gehad, ook een V-twin superbike uit die tijd en m'n schoonvader heeft een VTR SP-1 (ook V-twin). Dus ik heb wel wat ervaring met de superbikes uit die tijd.
De TLR voelt echt groot, lomp en log aan. Is op the edge ook redelijk tricky, zeker met standaard vering (heb er destijds een WP set volledig verstelbaar onder laten zetten). De VTR is steady. Hele fijne motor, geen echte uitblinker op een bepaald vlak (typisch Honda eigenlijk dus). De RSV voelt veel lichter en wendbaarder, en heeft ook meer 'poise' als je gas geeft. Hij is voor dagelijks gebruik dus onstuimiger dan een VTR, handelbaarder dan een TLR maar veel speelser dan beide.
Gisteren een leuke V-strom gezien, eigenlijk wil ik die wel hebben maar dan heb ik 3 motoren naast elkaar staan. Dus vandaar even een snelle pricedrop naar 2500. En dat is echt niet duur voor zo een fiets (staat een 1999er met 21.000 km helemaal standaard bij Motorcity voor 3750.. daar schrok ik wel even van

).