Wat is dat voor prutser?
5 min werk en niks geen strakke broek, je merkt er niks van, alleen 1 week niet neuken

Dat bootje zit ik nu ook in.... Madelon is 2,5 jaar en loopt bijna alles zelf, alleen soms voor de zekerheid een buggy mee, da's zo'n Mclaren ding, supercompact (en zelfs met verend onderstel!).dvh schreef:Die kinderwagen gaat ook heel snel over in een buggy Erik. Dan wordt het allemaal een stuk makkelijker..
Bij wie ben jij geweest ?Luco schreef:Half uur?
Wat is dat voor prutser?
5 min werk en niks geen strakke broek, je merkt er niks van, alleen 1 week niet neuken
Kliniek in RotterdamJP schreef:Bij wie ben jij geweest ?Luco schreef:Half uur?
Wat is dat voor prutser?
Geintje over iemands leven kan ik niet echt waarderen nee, zeker omdat jij weet wat er gebeurd is.RVV schreef:tjongejonge...een geintje (kunnen we ook al niet meer tegen) en dan beginnen "over liever je vrouw laten doodgaan"pphfff
Nou mijn opmerking was zeker niet op man gericht. En gewoon een geintje wat ik altijd maak richting mannen die zich hebben laten "helpen" (ook IRL) Of ik weet wat er precies gebeurd is? Nee. Ik heb geen idee waar het over gaat. Misschien dat het ooit in het verleden wel is besproken. Maar daar weet ik geen details meer van, laat staan welk verhaal/verdriet er achter schuilt. Als ik je gekwetst hebt met mijn grap dan is dit absoluut onbedoeld geweest. En dan bied ik ook oprecht mijn excuus aan.Luco schreef:Geintje over iemands leven kan ik niet echt waarderen nee, zeker omdat jij weet wat er gebeurd is.RVV schreef:tjongejonge...een geintje (kunnen we ook al niet meer tegen) en dan beginnen "over liever je vrouw laten doodgaan"pphfff
Je ziet mij toch ook geen geintjes maken over jouw kind wat heel erg slecht heeft gelegen, of wel.
Dit draadje ging toch over bijballing?allen schreef:
Misschien kunnen we het maar beter weer over auto's hebben want dit gaat nergens meer over.
1.4 TSI ACT 110kW/150pk | 6 versn. HandReind schreef:Erik,
Ben echt super te spreken over de Seat ST. En als je hem voor 30K kan krijgen heb je heel veel auto voor relatief laag budget. Ik wist niet dat er een 150pk benzine versie bestond. Vergis je je niet?
Sinds kort. Was eerst 140 pk, nu 150 met cilinderuitschakeling op constante snelheden.Reind schreef:Erik,
Ben echt super te spreken over de Seat ST. En als je hem voor 30K kan krijgen heb je heel veel auto voor relatief laag budget. Ik wist niet dat er een 150pk benzine versie bestond. Vergis je je niet?
Gebruikers op dit forum: Alex, EvdP, Fabian, MarcF, Rogerb, S-RS, Sabberjoch, TomTomm, TurboClouseau en 2 gasten