Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Robin » 19 sep 2014, 07:57

http://www.nu.nl/binnenland/3882026/hon ... eslag.html" onclick="window.open(this.href);return false;

gelegenheid maakt de dief?

:coffee:

GTRene

Bericht door GTRene » 19 sep 2014, 09:31

pagina is schijnbaar al weg?

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 19 sep 2014, 10:13

GTRene schreef:pagina is schijnbaar al weg?
http://www.nu.nl/geldzaken/3882026/duiz ... eslag.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 19 sep 2014, 11:31

ah, dat zijn idd wel aardige bedragen...

vind sowieso dat er veels te veel en wellicht te makkelijk aan toeslagen wordt uitgekeerd, die fraude gevallen zijn helemaal triest en helemaal omdat het zo 'gemakkelijk' ging schijnbaar.
maar geloof dat ze het wat beter gaan beveiligen oid? althans met bv 1 bank die op een adres staat wat gecontroleerd kan worden en of klopt e.d. en niet of niet meer naar buitenlandse rekeningen oid die bv oncontroleerbaar zijn.

Gijzert

Bericht door Gijzert » 19 sep 2014, 12:36

smiley schreef:
http://www.nu.nl/geldzaken/3882026/duiz ... eslag.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit snap ik dus niet. Is gebaseerd op je inkomen. Mensen geven te laag inkomen op. Dan corrigeer je dat als belastingdienst toch direct het jaar erop als duidelijk is wat het inkomen is geweest?
Hoe kan er nog rotzooi van 2009 naar boven komen?

Robin

Bericht door Robin » 19 sep 2014, 12:57

Gijzert schreef:
smiley schreef:
Dit snap ik dus niet. Is gebaseerd op je inkomen. Mensen geven te laag inkomen op. Dan corrigeer je dat als belastingdienst toch direct het jaar erop als duidelijk is wat het inkomen is geweest?
Hoe kan er nog rotzooi van 2009 naar boven komen?

Belastingdienst is de laatste jaren een redelijke chaos wat ik lees...

Robin

Bericht door Robin » 20 sep 2014, 10:11

GTRene schreef:kwam ik net op FB tegen.
1-0 voor zwarte piet.......en wat een reacties van de "aller beleefdste mensen" ter wereld.
Dit zijn dus de "mensen" die tegen het sinterklaasfeest zijn!? Wie is hier nu racistisch?
video>

https://www.facebook.com/video.php?v=14 ... 23&fref=nf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu pas heb ik dit clipje gekeken want 'n paar dagen terug opende hij hier niet, ik denk ik mis toch niks', René kennende(sarcasme) :beer:

Wat 'n stelletje etterbakken/teringlijers, en dan wordt René mede hierdoor uitgemaakt voor zogenaamd racist?
Kijk ik wel 't juiste filmpje???? :bag:

Ik zou bijna zeggen:Blij dat m'n (ook lichtgetinte) kids niet bij leraren die makkelijk iemand voor racist uitmaken, in de klas zitten. :bag:

DISCLAIMER: Misschien zie ik 't verkeerde filmpje en heb ik bovenstaand niet gezegd. Ik zie wat mensen van Surinaamse etc. komaf door 't lint gaan en grove taal gebruiken en de reporter bedreigen????

Shakes

Bericht door Shakes » 20 sep 2014, 10:26

Ja en?

De leraar, ik dan, is het net zo min eens met deze schreeuwlelijkerds en hun slavernij blablabla als met de racistische praatjes van je weet wel. Twee keer fout maakt niet goed he. :thumbup:

Robin

Bericht door Robin » 20 sep 2014, 10:37

Shakes schreef:Ja en?

De leraar, ik dan, is het net zo min eens met deze schreeuwlelijkerds en hun slavernij blablabla als met de racistische praatjes van je weet wel. Twee keer fout maakt niet goed he. :thumbup:
Ok... maar waar lees ik dan racistische praatjes van jeweetwel?

GTRene

Bericht door GTRene » 20 sep 2014, 10:39

je keek het goede filmpje Robin (die is schijnbaar weg gehaald en die tekst die ik copy paste stond er onder), magoed in NL en ook elders trouwens, is het vaak zo als je wat van hen laat zien ben je een racist, terwijl die anderen de 'daden' spreken/doen.

omgekeerde wereld, magoed, ik probeer niet meer naar de nieuws sites te gaan/kijken dan post ik ook minder, ik snap ook werkelijk niet dat ze mij een racist durven te noemen, magoed het is maar wat ze (zei die dat zeggen/denken) willen zien ;-)

iemand die bv de Koran als leidraad/fact? zou nemen is het wellicht wel ivm bv Joodse volk e.d., magoed dat mag je in NL en elders niet zeggen want dan ben je vast een racist oid...(gewoon een voorbeeld)

Shakes

Bericht door Shakes » 20 sep 2014, 10:43

Hier op DF Robin en vast ook op andere fora.

Robin

Bericht door Robin » 20 sep 2014, 10:46

Dan lees ik daar overheen, met m'n iets donkerder dan de gemiddelde Nederlander familieleden, Nandor...

-----------
Wie zonder zonen is werpe de eerste steen, pot ketel, balk oog. :D

Iemand bijv. op grond van religie racist noemen is gewoon om je kapot te lachen, maar die ongelovelijke(lol) stupiditeit komt voor uit datzelfde niet helder nadenken door dat geloof. :tooth:

Robin

Bericht door Robin » 20 sep 2014, 10:47

In 't algemeen zie ik 't zo(mijn mening)
Misschien moet degene die uitgemaakt wordt voor racist die term maar langs zich heen laten gaan, omdat 't 9/10 keer een zwaktebod en een 'uitdetentlokking' is van degene die iemand daarvoor uitmaakt.:-)

Het maakt de discussie ook dood en is ook gewoon schelden eigenlijk. :blink:

GTRene

Bericht door GTRene » 20 sep 2014, 10:51

niet hier op het forum en ook niet elders Nandor, ga je schamen mij zo te noemen.

en idd Robin, ik leg me er ook bij neer, geen zin in meer valse beschuldigingen.

anyway's, heb de video elders terug gevonden, diegene die het via facebook poste moest het waarschijnlijk verwijderen door of vanwege?

anyways, hier die video waar ik daarna als racist werd bestempeld omdat ik die link via FB poste...bepaal het zelf>

Shakes

Bericht door Shakes » 20 sep 2014, 10:54

Ik zie het zo, als je na een x aantal posts op een anoniem forum op twee verschillende momenten in twee verschillende topics reacties krijgt op je racistische posts dan ben je misschien wel een racist.

Natuurlijk niet in het echte leven maar wel online. :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 20 sep 2014, 10:55

@Rene

Het gaat niet om die ene post.
Soms heb je best een punt, maar je klaagt en zeurt over alles en iedereen
graaiers, ambtenaren, uitkeringstrekkers, moslims, christenen en noem het maar op.

Maar als iemand ook maar een ietsje pietsje kritiek heeft op jouw of jouw posts ga je kompleet over de zeik.

Shakes

Bericht door Shakes » 20 sep 2014, 10:56

Ik ga me schamen in een hoekje Rene. Is er nog plaats naast jou?

GTRene

Bericht door GTRene » 20 sep 2014, 11:02

ook niet waar Luco, je praat over lang geleden als ik bv wat poste over 'graaiers' en of foute lieden wat bv in het nieuws kwam (niet van DF oid) en jij daarop onzin poste gericht op mij (of anderen) en een verhaal bv helemaal uit verband rukte e.d. en ik dan bv in verweer kwam, toen nog en terecht, maar jij er over heen blaast.

maar dat doe ik al lang niet meer, zal niet zeggen waarom niet want dan krijg ik weer onzin van jou te horen terwijl je mij helemaal niet kent en ik jou niet aanval oid maar jij mij en of anderen wel.
wellicht bedoel je het niet zo maar zo komt het wel vaak over.

hoe dan ook, ik laat het tegenwoordig snel zakken en probeer er niet meer aan te denken, hoe ouder hoe gemakkelijker het soms gaat :mrgreen: :wheelchair:

helaas Nandor, die tijd is al lang geleden voor mij en alle ruimte is vrij voor jou :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 20 sep 2014, 11:04

Je hebt gelijk hoor Rene :lollerdelol: :lollerdelol:
Jij bent een heilige en de rest is altijd fout :thumbup: :shithappens:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 20 sep 2014, 13:28

Shakes schreef:Ja en?

+1

Robin

Bericht door Robin » 22 sep 2014, 14:09

Wat is het ook 'n topper hè.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... jzen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Marc-uit-Delft
Door IS af te wijzen plaatst de moslim zelf zich buiten dat hokje waar Laan en de moslim zelf hem of haar niet wil hebben. Afwijzen van IS is niet alleen buitengewoon raadzaam, het is een morele must! . Overigens wordt nu duidelijk dat ons land niet te stellen heeft een morele moslim als Aboutaleb, maar wel met een autochtone moreel politiek correcte elite en bestuur. Daartegen moet onze strijd zich richten. Want de consequentie van Laan's denken is dat moslim nooit gekritiseerd kunnen worden.

22/09/14 12:35
+1, kudos to Aboutaleb en 'n dikke min voor Van der Laan.

Snipe

Bericht door Snipe » 22 sep 2014, 14:47

Waarom zou je als vinexmoslim met een aangeharkt tuintje afstand moeten nemen van een beweging waar je verder niets mee te maken hebt? Ik ben geen moslim, maar ik neem ook niet continu afstand van de wandaden waar ook ter wereld van andere mensen die ook geen moslim zijn.

Robin

Bericht door Robin » 22 sep 2014, 14:58

Snipe schreef:Waarom zou je als vinexmoslim met een aangeharkt tuintje afstand moeten nemen van een beweging waar je verder niets mee te maken hebt? Ik ben geen moslim, maar ik neem ook niet continu afstand van de wandaden waar ook ter wereld van andere mensen die ook geen moslim zijn.
Omdat de kern die ideologie is die beide partijen(...) bindt. Ik neem ook afstand van vroegere uitspraken van de paus,ellende in de rk kerk, protestanten etc etc. En dat zal ik hier en daar dan ook neertypen. Geloof 't of niet, ik neem ook afstand van bepaalde ideeen en uitspraken van Wilders, van het MH17 verhaal tegen Rusland(terwijl ik geen Putin fan ben) en bepaalde ongein van de VS(al doe ik dat op Bimmerpost vs die yanks daaro:))

Robin

Bericht door Robin » 22 sep 2014, 15:01

En zo zijn er zovele 'politiek correcte' Nederlanders die wél afstand nemen in woord en geschrift/geschreeuw van die zogenaamde wandaden van Israel.

Robin

Bericht door Robin » 22 sep 2014, 15:06

Sterker nog, ik neem als in Nederland geborenenook afstand van bepaalde leugens/bedrog/om de tuinleiderij/wandaden van onze roverheid/koningshuis/EU Brussel etc.

Plaats reactie