iddFernando schreef:Spijker en kop, jammer dat wij hem hier niet hebben:

iddFernando schreef:Spijker en kop, jammer dat wij hem hier niet hebben:
Dit dus...Robert Haarlem14 uur geleden
deze geluiden hoor je nou nooit bij de publieke omroep! farage heeft 100% gelijk over de islam maar amerika wil oorlog met rusland en daar mogen wij de (dodelijke) klappen van opvangen,het verzwakte europa in de clinch met rusland en de haatbaarden wachten geduldig aan de zijlijn af tot ze op hun gemakje europa kunnen overnemen,ik heb al wat geld gespaard nu nog ff goed in de gaten houden wanneer ik hier als een speer weg moet zijn,in 1940 waren er ook heel veel mensen die maar wachten en wachten,totdat het te laat was!
Jammer dat ik nog geen Nederlands politicus een vergelijkbare boodschap heb horen verkondigen, want de man heeft groot gelijk...Fernando schreef:Spijker en kop, jammer dat wij hem hier niet hebben:
zou mooi zijn, schijnt dat ze zoiets vroeger ook al wel ontdekt hadden, maar met die mogelijkheid waren ze gestopt omdat je daar schijnbaar geen kernbom (materiaal) van kan maken oid...? best triest.No nuclear waste: Fuel of future produced at Russia's high-tech underground plant
http://rt.com/news/188332-mox-nuclear-fuel-production/" onclick="window.open(this.href);return false;Russia’s ‘Breakthrough’ energy project enables closed a nuclear fuel cycle and a future without radioactive waste. The first batch of MOX nuclear fuel has been manufactured for the world’s only NPP industrially power generating breeder reactors.
The first ten kilograms of the mixed-oxide fuel (MOX) - a mixture of plutonium and uranium dioxides (UO2 and PuO2), have been industrially produced by Russia’s nuclear monopoly, Rosatom, at the Mining & Chemical Combine (GKhK) in the Krasnoyarsk region.
A world first, tablets of the fuel of the future have been put on serial production and are destined for Russia’s next generation BN-800 breeder reactor (880 megawatts), currently undergoing tests at the Beloyarskaya nuclear power plant.
The production line, now undergoing start-up and adjustment, was assembled in a mine 200 meters underground and will become fully operational by the end of 2014.
Groot gelijk, ik kan dat nummer ook niet meer aanhoren....Robin schreef:Ik herinner me dat clipje nog...Iran kwam van de reagan in de drup. Eerst werd in 1953 de democratisch gekozen Mosadeq(schrijfwijze?) door de CIA afgezet en daar kwam de bekende Sjah voor in de plaats(oliebelangen doh) Hoop gewdoe en in 1979(?) werd de Sjah afgezet, daarna kwam Khomeini om de seculiere staat te veranderen in 'n sharia gebeuren kortom. Dus ligt dit nou aan de CIA(VS) of aan die vreselijke ideologie? die dan zogenaamd verkeerd geinterpreteerd wordt? Ik denk: Geen koran, ook geen verkeerde interpretatie...
http://www.nu.nl/buitenland/3881399/ira ... happy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The man knows and we know it too....and there others who try to hide it
meer en bron onder aan de pagina, gaat over oekraine en ook MH17 (waarom horen we niksDe hele Westerse wereld heeft de afgelopen maanden blootgestaan aan een frontale mainstream media propaganda-aanval met betrekking tot de Oekraïne.
Het lijkt dat ze in hun enthousiasme het toch een beetje te bont hebben gemaakt want mensen worden nu heel snel wakker.
Er doet zich een interessant verschijnsel voor in Duitsland rond de mediapropaganda omtrent de Oekraïne en de gebeurtenissen aldaar.
Op de Duitse televisiezender ZDF werd enkele dagen geleden een aflevering uitgezonden van het satirische programma Die Anstalt.
Daarin werden de mainstream media volledig op de hak genomen onder andere over hun berichtgeving aangaande de gebeurtenissen in de Oekraïne.
Er werd van te voren aangekondigd dat iedere overeenkomst met het huidige nieuws onbedoeld is en per ongeluk, maar absoluut onvermijdelijk.
Wat dit programma laat zien, is dat eigenlijk iedereen wel ongeveer in de gaten heeft dat ze de ene na de andere leugen krijgen voorgeschoteld. Dit merk je onder andere door de enthousiaste reacties uit het publiek.
8-jarig meisje dood na huwelijksnacht
wat een spreeksterEen 8-jarig meisje uit Jemen is na de huwelijksnacht met haar 40-jarige man overleden aan inwendige bloedingen. Volgens Aziatische media was het meisje uitgehuwelijkt. Inwoners van Koeweit eisen nu dat zowel de man als de familie van het meisje worden gestraft.
Het meisje overleed in het noordwesten van Jemen, dichtbij de grens met Saoedi-Arabië. Door het tragische incident wakkert de discussie over het uithuwelijken van jonge meisjes aan. Verwacht wordt dat er tussen 2011 en 2020 meer dan 140 miljoen meisjes kindbruid worden, 50 miljoen van hen jonger dan 15.
Onderzoeken
Aziatische media schrijven dat een op de vier meisjes in Jemen trouwt voor haar vijftiende. In 2009 werd een wet ingesteld die de minimumleeftijd om te trouwen naar 17 bracht, maar die werd weer afgeschaft, omdat die 'on-Islamitisch zou zijn.
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie is het waarschijnlijk dat 39.000 meisjes jonger dan 18 trouwen. Andere studies wijzen erop dat ouders een uithuwelijking vaak zie als een manier om de kansen voor hun kind te vergroten.
"Ik ga nog liever dood"
Een paar weken geleden kwam de 11-jarige Nada Al-Ahal uit Jemen in het nieuws met een filmpje, waarin ze vertelde dat ze uit Jemen was ontsnapt. Ze wist net aan een gedwongen huwelijk te ontkomen en zei: "Ik ga nog liever dood, dan dat ik word uitgehuwelijkt. Dood ben ik beter af." Het filmpje, dat je hieronder ziet, is al miljoenen keren bekeken.
Hackers bemachtigen gegevens 83 miljoen mensen bij hack Amerikaanse bank
http://tweakers.net/nieuws/98829/hacker ... -bank.html" onclick="window.open(this.href);return false;Hackers hebben de privégegevens van ongeveer 83 miljoen klanten van de Amerikaanse bank JP Morgan bemachtigd. Het zou gaan om een van de grootste datalekken uit de geschiedenis, hoewel het vooral gaat om weinig gevoelige gegevens als naam, e-mailadres en telefoonnummers.
De hackers hebben toegang gekregen tot de privégegevens van 76 miljoen huishoudens en 7 miljoen zakelijke accounts, blijkt uit een melding van de bank. Daarbij gaat het vermoedelijk vrijwel alleen om Amerikanen. Tot de uitgelekte gegevens behoren namen, adressen, telefoonnummers en e-mailadressen van rekeningeigenaren. Hackers zouden geen toegang hebben gekregen tot de rekeningnummers, wachtwoorden, gebruikersnamen en geboortedata van klanten.
Hoe de hackers toegang hebben gekregen tot de systemen, vermeldt de bank niet. Omdat het gaat om gegevens die niets te maken hebben met bankieren en alleen nodig zijn voor contact met klanten of marketing, ligt het voor de hand dat er geen banksystemen gekraakt zijn, maar alleen een of meer systemen voor contact met klanten.
JP Morgan heeft klanten niet geadviseerd om wachtwoorden te wijzigen. Wel zegt de bank dat klanten in de komende tijd alert moeten zijn op fraude met de gegevens. Gezien het hoge aantal van 83 miljoen getroffenen gaat het om een van de grootste bekende datadiefstallen tot nu toe.
http://awdnews.com/top-news/9885-isis-t ... anbul.html" onclick="window.open(this.href);return false;The so-called Islamic State in Iraq and Syria (ISIS) intends to inaugurate its first diplomatic mission in Istanbul in order to provide consular services for all who wish to join the extremist group in Iraq, reported Turkish daily Aydinlik as saying.
Abu-Omar Al-Tunisi, the ISIS de facto head of foreign relations issued a statement, saying that the Islamic Caliphate is determined to launch its first diplomatic mission in a friendly and Muslim country. He further noted that the ISIS hopes that the bilateral relations with Ankara will witness more developments under the aegis of newly-elected president Recep Tayyip Erdoğan.
http://www.nu.nl/buitenland/2664312/vij ... flict.html" onclick="window.open(this.href);return false;350 Z schreef:Waarom heeft Turkije altijd een hekel aan Koerden gehad want dat is me nooit duidelijk geworden.
Overal in Westerse landen staan journalisten onder controle van de Amerikaanse geheimedienst de CIA.
Ook in Nederland wordt op bevel en tegen betaling uitsluitend pro Amerikaanse en anti Russische propaganda gefabriceerd.
De onthullingen van de Duitse journalist Udo Ulfkotte in zijn boek “Gekaufte Journalisten” zijn voor eenieder die geïnteresseerd is in de waarheid een openbaring.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot, EricYellow, Google [Bot], Joost H., MarcH, Martijn_bmw, MParallel, Sabberjoch, SlowCo en 4 gasten