iPhone
- dvh
Re: iPhone
Ik moest bij de 5 best wel wennen om hem met 1 hand te bedienen. Dat ging bij de 4 een stuk beter.
Een groot scherm is op zich wel fijn voor filmpjes en internet. Precies waarvoor ik hem veel gebruik. Echter voor in de pocket en in de hand.. mwa...
Ik kijk het ff aan.. Maar zal er waarschijnlijk bij gebrek aan beter toch een aanschaffen. ( ik vind android niet fijn werken.. )
Een groot scherm is op zich wel fijn voor filmpjes en internet. Precies waarvoor ik hem veel gebruik. Echter voor in de pocket en in de hand.. mwa...
Ik kijk het ff aan.. Maar zal er waarschijnlijk bij gebrek aan beter toch een aanschaffen. ( ik vind android niet fijn werken.. )
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Ik heb nu de Galaxy S4. Prima telefoon verder, maar ik vind m te groot. Met 1 hand bedienen is onhandig.
Ergens volgend jaar loopt mn abo af. Dan maar eens een iPhone scoren..
Ergens volgend jaar loopt mn abo af. Dan maar eens een iPhone scoren..
-
Jammer dat Apple deze weg inslaat maar goed een weekje Azie en je snapt waarom. Ik ga wel even kijken als hij is. Bevalt hij dan haal ik hem anders wacht ik wel op de volgende. De 5 bevalt prima.
- dvh
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Had de 5 vanaf okt '12 dus kon easy overdoen. Net 'n grijze 6 64Gb gehaals met 'n wat zwaarder internetabo en ook nog meer minuten en 5,- p/m minder kwijt. T Mobile.
150,- betaald. 5 heeft nog wel 'n waarde van 200,- (64)
Anyway we zien wel, heb nog niet gebeld ermee:)
150,- betaald. 5 heeft nog wel 'n waarde van 200,- (64)
Anyway we zien wel, heb nog niet gebeld ermee:)
-
Ik kom terug op wat ik gezegd heb. Hij is prachtig!
- dvh
Ben nog niet overtuigd.
Alleen die slomotionfunctie is wel vet

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het duurt inderdaad verrekte lang voordat alles via wifi/iCloud/iTunes is overgeheveld.dvh schreef:Ben nog niet overtuigd.

Al 2 uren bezig lol.
Vind 'm eigenlijk helemaal niet mooi ofzo. Vind de 4 en 5 mooier.
Maar de camera is wel verbeterd.

Heb er nog niet eens mee gebeld serieus.
- dvh
Bellen?
Maar idd.. De 5 is wat strakker.. Straalt wat meer klasse uit. De 6 oogt cheap.
Zeker met dat uitstekende cameratje.. Geen fraai staaltje designkunst :-/

Maar idd.. De 5 is wat strakker.. Straalt wat meer klasse uit. De 6 oogt cheap.
Zeker met dat uitstekende cameratje.. Geen fraai staaltje designkunst :-/
-
Afgelopen weekend ook even vastgehad.
Vind het zo jammer dat je nu verplicht een grotere telefoon moet nemen. Ik snap dat sommige mensen graag een grotere iPhone willen, maar had dan alleen die Plus als groter model in de markt gezet en de huidige hetzelfde gehouden. Maar goed, ga er maar in mee want ik vind Android niet fijn en bij Windows is die Appstore nog altijd kansloos.
Design vind ik ook niet zo. Die antennelijnen zijn niet fraai en de uitstekende camera is wat jammer. Afgeronde hoeken zijn wel fijn... de 3G (die ook veel ronder was) voelde je minder goed in je broekzak als de 4(S) en 5(S). Display is ook mooi, zoals dat over de rand loopt.
Ik koop em denk ik toch wel
(zelfs al naar gevraagd maar hij was niet op voorraad voor losse verkoop afgelopen weekend..)
Vind het zo jammer dat je nu verplicht een grotere telefoon moet nemen. Ik snap dat sommige mensen graag een grotere iPhone willen, maar had dan alleen die Plus als groter model in de markt gezet en de huidige hetzelfde gehouden. Maar goed, ga er maar in mee want ik vind Android niet fijn en bij Windows is die Appstore nog altijd kansloos.
Design vind ik ook niet zo. Die antennelijnen zijn niet fraai en de uitstekende camera is wat jammer. Afgeronde hoeken zijn wel fijn... de 3G (die ook veel ronder was) voelde je minder goed in je broekzak als de 4(S) en 5(S). Display is ook mooi, zoals dat over de rand loopt.
Ik koop em denk ik toch wel

-
Ja los zijn ze bijna niet te koop. Ze trekken er eerst lui in met abbo s:)
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Denk dat ik nog even wacht. Android vind ik een chaos, Windows Phone werkt super maar een erg beperkte App Store dus graag weer iOS. Maar heb nu een iPhone 5 en die doet het nog goed, alleen weinig opslagruimte nu (16 GB, regelmatig irritant weinig). Vind het design van de 6 niet helemaal overtuigend. Die uitstekende camera en die antennelijnen zijn niet erg fraai inderdaad. En de Plus is echt te groot en te lomp.
Volgend jaar zal de 6S wel uitkomen, met weggewerkte cameralens.
Een mooi kandidaat dan.
... maar kijk ook niet verbaasd op als ik me toch niet kan beheersen en toch maar een 6 haal.
Volgend jaar zal de 6S wel uitkomen, met weggewerkte cameralens.

... maar kijk ook niet verbaasd op als ik me toch niet kan beheersen en toch maar een 6 haal.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Abo gaan nergens over IMHO...........los toestel, liefst 1 uit de States, even een stewardess lief aankijken....... 

- dvh
Nu hoor ik de meeste mensen positief over Windows-telefoons ? Behalve de app-store dan. Maar bekende apps zoals whatsapp ( noem maar iets ) die staan er gewoon in neem ik aan ?
Wat is nou een beetje de top Windows telefoon op het moment ?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
iPhone 5 bevalt prima, maar ben tot nu toe nog niet 100% overtuigd door de iPhone 6. Heb hem eerlijk gezegd nog niet in mijn handen gehad, dat gaat deze week nog gebeuren en dan is de kans groot dat ik er toch één bestel.
Duur abo maakt niet zo heel veel uit, dat wordt toch vergoed door de werkgever
Ik zou overigens best eens een Android telefoon willen proberen, maar zie een beetje op tegen de overstap doordat je alle apps opnieuw kunt downloaden/instellen etc.
Een aantal kameraden van mij hebben een Google Nexus 5 en die bevalt hun ook prima, ziet er ook gelikt uit én er komt bijna een nieuwe versie uit. Maarja, bovenstaande houd mij dus tegen....
Duur abo maakt niet zo heel veel uit, dat wordt toch vergoed door de werkgever

Ik zou overigens best eens een Android telefoon willen proberen, maar zie een beetje op tegen de overstap doordat je alle apps opnieuw kunt downloaden/instellen etc.
Een aantal kameraden van mij hebben een Google Nexus 5 en die bevalt hun ook prima, ziet er ook gelikt uit én er komt bijna een nieuwe versie uit. Maarja, bovenstaande houd mij dus tegen....
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Mijn vrouw heeft een HTC 8x Windows Phone. Werkt best lekker vind ik. Heel erg snel (Android hapert regelmatig, zelfs op topmodellen). Interface is gewoon heel anders dan iOS en Android, die steeds meer naar elkaar toe groeien. Vind het wel gedurfd en verfrissend. Minder apps al zijn de bekende apps er over het algemeen ook wel voor WP. WhatsApp uiteraard ook. Candy Crush alleen niet, iets wat ik niet (en zij wel) erg vind.dvh schreef:Nu hoor ik de meeste mensen positief over Windows-telefoons ? Behalve de app-store dan. Maar bekende apps zoals whatsapp ( noem maar iets ) die staan er gewoon in neem ik aan ?

Volgens mij maakt alleen Nokia (nu eigendom van Microsoft) Windows Phones op dit moment, met hun Lumia reeks. Zie http://www.nokia.com/nl-nl/toestellen/l ... tAodKG8AvQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hielke
Heb op de releasedag in Nederland (afgelopen vrijdag) een nieuwe Galaxy S5 bij een particulier via marktplaats gekocht. Gewoon om een keer een tijdje Android te proberen. Die dingen krijgen ze bij verlenging abonnement geleverd, maar de gebruiker gaat dan met z'n oude toestel verder. Niet teveel geld aan uitgegeven, bij eventuele verkoop krijg ik dat er misschien ook wel weer voor terug.
Had 't na een dag eigenlijk al weer bekeken want het scrollen en zoomen ging alles behalve vloeiend. En dat is toch wat een smartphone maakt. Wat bleek nu? Hij stond in een soort spaarmodus. Nu is het goed. Nog niet op mijn iPhone 5s niveau, maar daarvoor krijg je dan ook een joekel van een full HD 5,1" scherm terug. En dat is toch wel lekker moet ik eerlijk bekennen. Voor m'n broekzak houdt het niet over, en de accucapaciteit lijkt niet op wat ze in de reviews vermelden. Dat de speaker op de achterkant zit is ronduit onnozel. Ding zit goed in elkaar maar de premium look en feel van de 5s heeft ie bij lange na niet. De 6 trouwens ook niet van wat ik ervan gezien heb. In vind het toestel net te breed om lekker vast te houden (dat zal bij de iPhone 6 beter zijn), maar bij de 6 ga je dan ook naar 4,7" terug. 's Avonds op bed filmpje kijken op de NAS, Netflix, gemist etc. (reden dat ik 'm wilde uitproberen) geeft mixed feelings. De grootte van het scherm is heerlijk, de beeldstotters (hoe gering ook) zijn een afbreuk aan de beleving. Dat heeft iPhone toch nog steeds beter voor elkaar. De 16 megapixel camera maakt ragscherpe foto's. Daar kan de iphone net niet aan tippen. Video van de iphone is dan weer beter (weer die kleine Android stutters).
Ik probeer nog even door.
Over die iPhone 6. De grote bezels, de hondslelijke lijnen op de achterkant, en de uitpuilende camera, allemaal niet des Apple's.
Had 't na een dag eigenlijk al weer bekeken want het scrollen en zoomen ging alles behalve vloeiend. En dat is toch wat een smartphone maakt. Wat bleek nu? Hij stond in een soort spaarmodus. Nu is het goed. Nog niet op mijn iPhone 5s niveau, maar daarvoor krijg je dan ook een joekel van een full HD 5,1" scherm terug. En dat is toch wel lekker moet ik eerlijk bekennen. Voor m'n broekzak houdt het niet over, en de accucapaciteit lijkt niet op wat ze in de reviews vermelden. Dat de speaker op de achterkant zit is ronduit onnozel. Ding zit goed in elkaar maar de premium look en feel van de 5s heeft ie bij lange na niet. De 6 trouwens ook niet van wat ik ervan gezien heb. In vind het toestel net te breed om lekker vast te houden (dat zal bij de iPhone 6 beter zijn), maar bij de 6 ga je dan ook naar 4,7" terug. 's Avonds op bed filmpje kijken op de NAS, Netflix, gemist etc. (reden dat ik 'm wilde uitproberen) geeft mixed feelings. De grootte van het scherm is heerlijk, de beeldstotters (hoe gering ook) zijn een afbreuk aan de beleving. Dat heeft iPhone toch nog steeds beter voor elkaar. De 16 megapixel camera maakt ragscherpe foto's. Daar kan de iphone net niet aan tippen. Video van de iphone is dan weer beter (weer die kleine Android stutters).
Ik probeer nog even door.
Over die iPhone 6. De grote bezels, de hondslelijke lijnen op de achterkant, en de uitpuilende camera, allemaal niet des Apple's.
- Sjoerd
Ik blijf nog wel bij de 5s. De camera van de 6 is wel top.Hielke schreef:Over die iPhone 6. De grote bezels, de hondslelijke lijnen op de achterkant, en de uitpuilende camera, allemaal niet des Apple's.
- Hielke
Vooral bij donkere omstandigheden moet die camera een klap beter zijn. Bij de Galaxy S5 is de ruisduivel dan de baas.Sjoerd schreef:Ik blijf nog wel bij de 5s. De camera van de 6 is wel top.Hielke schreef:Over die iPhone 6. De grote bezels, de hondslelijke lijnen op de achterkant, en de uitpuilende camera, allemaal niet des Apple's.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik hoor het al wel. ...........ik wacht wel op de iPhone 12s........................ 

- Joopieboy
Sowieso wel een beetje het nadeel van die megapixel race, je ziet dan toch dat de aandacht niet ligt op de lichtsensor en ruis/licht verhouding, dat is wel een beetje jammer.Hielke schreef:Vooral bij donkere omstandigheden moet die camera een klap beter zijn. Bij de Galaxy S5 is de ruisduivel dan de baas.Sjoerd schreef:Ik blijf nog wel bij de 5s. De camera van de 6 is wel top.Hielke schreef:Over die iPhone 6. De grote bezels, de hondslelijke lijnen op de achterkant, en de uitpuilende camera, allemaal niet des Apple's.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
romo schreef:Ik hoor het al wel. ...........ik wacht wel op de iPhone 12s........................
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Riceaux
+1romo schreef:Ik hoor het al wel. ...........ik wacht wel op de iPhone 12GTS........................