Probleem met de brandstof pomp. (Start wel met remmenreiniger, maar valt dan weer uit.)
Wat zou 't zijn? Zou ik de tank te ver leeg gereden hebben, en is ie vervuild? Of tijd voor een nieuwe?
Hoe kom ik daar achter, ik heb namelijk zelf:
Heeft Ravin ook in Deventer gewoond? Hij woonde daarna wel wat beterdvh schreef:Dan weet ik al gelijk welke dat is ^_^
Als ik zeg, de buurman/vriend van oud bmwforumlid Ravin dan weet Erik het denk ik wel.
Gooi eerst de tank eens vol. Volgens mij was er iets met de E28 en te weinig benzine in de tank. Beetje klok - klepel maar ik ga even zoeken.ErikS schreef:Overigens start de M535i op dit moment niet.
Probleem met de brandstof pomp. (Start wel met remmenreiniger, maar valt dan weer uit.)
Wat zou 't zijn? Zou ik de tank te ver leeg gereden hebben, en is ie vervuild? Of tijd voor een nieuwe?
Hoe kom ik daar achter, ik heb namelijk zelf:
Hij heeft t een keer eerder gedaan....Peric schreef:Maar dat gaat niet, want hij start niet..
Succes Erik!
Putten, Gelderland.EvdP schreef:In welke regio staat de auto?
zit daar niet een OBD1 op dan?EvdP schreef:Uitlezen wil niet met het oude type M30.
Duidelijke post en ik zou hier inderdaad eerst naar kijken. Waarom niet even het relais verwisselen? Is sowieso goed om een spare in het dashboardkastje te hebben liggen.EvdP schreef:Dan zou je kunnen kijken of je brandstofrelais werkt, door hem rechtstreeks op 12 V te zetten. Als die "klikt" ligt het niet aan het relais. Wat je dan kunt doen is kijken of er spanning op je brandstofpomp komt als je start. Als daar spanning op staat bij starten dan wordt die aangestuurd. Zo niet dan kan je Motronic stuk zijn maar ook een kabelbreuk. Bij spanning op je pomp kan je pomp stuk zijn als je geen brandstof onder de motorkap krijgt maar het kan ook zo zijn dat je brandstoffilter vol zit.
Wel aanvoer van benzine maar niet in de motor? Dan kan je Motronic stuk zijn maar misschien doet je brandstofdrukregelaar het niet door een vacuumlek oid.
Een kapotte Motronic zou niet heel raar zijn, dat gebeurt vaker.
Snel bericht van Ivo!Verbind zekering 1 dan eens permanent aan de 12v
Dan kun je het iig uitsluiten
Met vriendelijke groet,
With kind regards,
Ivo Christov
http://www.E28.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kapotte Motronic is ook een redelijk "normaal" probleem. Als je toch dingen op voorraad wil hebben dan is een Motronic ook een idee.///Joost schreef: Een kapot brandstofrelais komt gewoon echt heel vaak voor, ook bij andere merken klassiekers.
Op de zekering, dus zekering eruit, draad erin, zekering er weer in?Over zekering 1, draad van de plus pool van de accu op de zekering.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 6 gasten