+1Wouter81 schreef:Gewoon briljant met een (h)eerlijke V8 voorin.![]()
En dan te bedenken dat die debielen bij BMW als 'topsporter' een eco gebakje op fietsbanden en een driecilinder grasmaaier motortje hebben met geluid via de speakers.![]()
Bij Mercedes snappen ze het tenminste.
Idd zo'n i8 vind ik meer een grijze muizen auto voor bejaarden die een hip imago willen... 2 stappen in het bejaardenhuisromo schreef: de i8 is reeds 2 stappen in de toekomst.
Wouter81 schreef:Gewoon briljant met een (h)eerlijke V8 voorin.![]()
En dan te bedenken dat die debielen bij BMW als 'topsporter' een eco gebakje op fietsbanden en een driecilinder grasmaaier motortje hebben met geluid via de speakers.![]()
Bij Mercedes snappen ze het tenminste.
Neen DEZE is de post van het jaar!Wouter81 schreef:Ik ken de BMW visie romo maar geloof er niet in. Als je > 100k € uitgeeft aan een sportauto, dan doe je dat met je hart. Dan zoek je beleving en emotie. Voor de dagelijkse kilometers heb je wel een dikke diesel staan, voor de weekendritjes pak je je exoot.
Dat die V8 3x zoveel verbruikt dan een 1.5 liter driecilinder is dan niet echt relevant. Verder denk ik niet dat de brandstof in de komende 30 jaar zo schaars wordt dat dit relevant wordt bij een hobby-auto.
Zo'n i8 is hooguit interessant voor de Hollywood sterren die voorheen in een Prius reden vanwege hun groene imago. Elke petrolhead loopt om dat ding heen, in een wijde boog.... Rechtstreeks naar de Jaguar, Porsche of Mercedes dealer.
Toevallig ben ik directeur van een IT bedrijf maar helaas Rene, ik ga dan toch elders shoppen.GTRene schreef:![]()
i8 is meer voor stylisten en of hoofd tekenaars/ontwerpers en of directeuren van bepaald soort bedrijven, misschien IT of mode en lieden uit de film wereld, daarnaast hebben sommige dan misschien zo'n oude Mustang of ander oud musclecar er naast voor de weekenden
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie en 6 gasten