Typische kleinburgerlijkheid

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Typische kleinburgerlijkheid

Bericht door Wouter81 » 20 mei 2007, 00:12

Ronduit verontwaardigd was mevrouw R. Verbeek van Mourik toen vorig weekeinde de Algemene Begraafplaats Crooswijk in Rotterdam vergeven bleek van de dure sportwagens.

Totaal respectloos vond de Rotterdamse het tafereel dat ze aantrof toen ze de begraafplaats wilde bezoeken. ,,Ik was niet de enige. Veel bezoekers spraken er schande van. De verontwaardiging was van de gezichten af te lezen en de door bezoekers geplaatste opmerkingen spraken boekdelen.’’

Ze diende een klacht in. Die zal zorgvuldig worden afgehandeld, zegt een woordvoerder van Gemeentewerken Rotterdam, de beheerder van de begraafplaats.

,,Het is vervelend dat deze mevrouw zich heeft gestoord aan de auto’s, maar het ging niet om een autoshow. Er was een lid van de Lamborghiniclub overleden en andere leden bewezen hem de laatste eer. Ze hebben er een half uur gestaan.’’
Dom k*twijf :? Achterlijke zeekoe.

Met de motor een paar jaar terug ook een overleden motormaat (crash met vangrail) zo (met z'n allen) de laatste eer bewezen. Werd toen gelukkig wel gewaardeerd. Politie reed toen zelfs mee uit eerbetoon. :!:

RVV

Bericht door RVV » 20 mei 2007, 00:18

zeestier toch?

wel weer opmerkelijk,

Stéphane

Bericht door Stéphane » 20 mei 2007, 00:27

Ongelofelijk inderdaad weer. Ik ben zelf weer aan het fietsen en ik ben toevallig daar vorige week langsgereden, is ongeveer 5km van mijn huis vandaan. Geen Lamborghini's gezien verder trouwens.

Waar slaat dit nu in hemelsnaam (pun intended) nu weer op?

emiel307sw

Bericht door emiel307sw » 20 mei 2007, 00:33

dat is toch een mooi eerbetoon zoiets?
als ze nou de hele dag takkeherie hebben staan maken met die V12 motoren op die begraafplaats is het weer een ander verhaal..
maargoed, gezeik vind ik het

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 mei 2007, 01:13

Welkom in Nederland dus maar weer eens.

Volgende DF meeting bij haar op de stoep plannen denk? :twisted:

MarcF

Bericht door MarcF » 20 mei 2007, 09:50

Opmerkelijk inderdaad.

Ik kan me wel voorstellen dat mevrouw R. Verbeek van Mourik een oudere dame was (lees: 70+). Ik heb het idee dat mensen van die leeftijd sowieso minder ruimdenkend zijn met een dergelijk eerbetoon.

Roman

Bericht door Roman » 20 mei 2007, 10:10

Daar word ik nou zo giftig van :|

Word er nu ook al gediscrimineerd om waar je in rijd nu? Als ie lid van de lada niva club was geweest had niemand wat gezegd denk ik.

Macboy

Bericht door Macboy » 20 mei 2007, 13:15

Ach, het is geen onwil, maar zal idd een oude mevrouw zijn die het allemaal niet snapt.

Ze zal ook niet echt vaak meegedaan hebben met een belspelletje.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 mei 2007, 14:35

Dan maar hier, omdat Rico z'n eigen zeikdraadje omtrent 'zn rijplezier gesloten heeft...

Zojuist rij ik stapvoets door't centrum achter een Golfje V van een buurman, we rijden dus 15/20. Mooi weer. Bij onze 'afslag' willen 2 50/60ers (m en v, paar) keurig gekleed, oversteken, geen zebra, gewoon, hup de kruising over.Ze blijven op de 'rijbaan' straat wachten op 't Golfje en mij erachter, ivm doorstroming wel zo goed in 't verkeersbeeld, het paar wilde hup zigzaggen. De Golf laat hun niet voor(is geen wet voor en hoeft ook niet), ik let er amper op, want ik ben zo voorbij en laat hun ook niet voor(meer uit verkeersbeeld, dan 'niet willen).
Ik heb m'n zijraam open en als ik langs hun stapvoets rij zegt de man luid:" EEN BMW STOPT NOOIT" met iets van terging in zijn stem. Daar wordt IK dan weer niet zo blij van.En dan druk ik me nog zwak uit. :evil:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 23 mei 2007, 14:48

Robin schreef:Dan maar hier, omdat Rico z'n eigen zeikdraadje omtrent 'zn rijplezier gesloten heeft...

Zojuist rij ik stapvoets door't centrum achter een Golfje V van een buurman, we rijden dus 15/20. Mooi weer. Bij onze 'afslag' willen 2 50/60ers (m en v, paar) keurig gekleed, oversteken, geen zebra, gewoon, hup de kruising over.Ze blijven op de 'rijbaan' straat wachten op 't Golfje en mij erachter, ivm doorstroming wel zo goed in 't verkeersbeeld, het paar wilde hup zigzaggen. De Golf laat hun niet voor(is geen wet voor en hoeft ook niet), ik let er amper op, want ik ben zo voorbij en laat hun ook niet voor(meer uit verkeersbeeld, dan 'niet willen).
Ik heb m'n zijraam open en als ik langs hun stapvoets rij zegt de man luid:" EEN BMW STOPT NOOIT" met iets van terging in zijn stem. Daar wordt IK dan weer niet zo blij van.En dan druk ik me nog zwak uit. :evil:
In zo'n geval zou ik geloof ik stoppen, uitstappen en de meneer vragen wat zijn probleem is... kijken of hij dan nog zo stoer dingen roept.

Rare mensen... :roll:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 23 mei 2007, 15:01

Dan voldoe je gelijk helemaal aan zijn (voor)oordeel.
Maar je hebt wel gelijk hoor, zijn wel meer situaties waar ik dat eigenlijk zou willen doen.

Michel P

Bericht door Michel P » 23 mei 2007, 15:04

Dan maar hier, omdat Rico z'n eigen rukdraadje omtrent 'zn rijplezier gesloten heeft...

Zojuist rij ik stapvoets door de rose buurt achter een Golfje V van een buurman, we rijden dus 15/20. Mooi weer. Bij onze 'afslag' willen 2 20/30ers poolse schonen uitdagend gekleed, ons verleiden, geen gezeur, gewoon een vlotte wip, hup weer aan het werk. Ze blijven uitdagend op de'rijbaan' straat wachten op 't Golfje en ik erachter aan. De Golf laat hun er niet in(is geen wet voor en hoeft ook niet), ik let er amper op, want ik ben zo voorbij en laat hun ook niet instappen(zo vroeg wil je niet gezien worden met poolse schonen).
Ik heb m'n zijraam open en als ik langs hun stapvoets rij zegt de jongste dame luid:" EEN BMW STOPT NOOIT" met iets van terging in zijn stem. Daar wordt IK dan weer niet zo blij van.En dan druk ik me nog zwak uit.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

markk

Bericht door markk » 23 mei 2007, 15:27

Lul niet Pol. BMW's stoppen altijd bij de hoeren...

OM HET GELD TE INNEN ;-)

Mark.

Jochem Vaartjes

Bericht door Jochem Vaartjes » 23 mei 2007, 17:10

Michel Pol schreef:Ik heb m'n zijraam open en als ik langs hun stapvoets rij zegt de jongste dame luid:" EEN BMW STOPT NOOIT" met iets van terging in zijn stem.
Een vrouw met een stem van een man, zou ik er ook nooit in laten :D

RVV

Bericht door RVV » 23 mei 2007, 23:54

Robin schreef:Dan maar hier, omdat Rico z'n eigen zeikdraadje omtrent 'zn rijplezier gesloten heeft...

:

Robin ik had mijn eigen draadje niet gesloten, dat was Dexter.

Plaats reactie