Die zit er nog wel, maar verstopt. Even op het vergrootglas rechts bovenaan klikken.2000USA schreef: Enige nadeel voorlopig: ik mis de lijst-functie in de agenda die je voorheen wel had.
iPhone
-
OnlineJurjen
- Auto: 987S / 955
Re: iPhone
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Die mis ik ook. En een ander probleem.2000USA schreef:Sinds gisteravond geinstalleerd, vooralsnog tevreden over de accuduur en algeheel functioneren.
Enige nadeel voorlopig: ik mis de lijst-functie in de agenda die je voorheen wel had.
Agenda van het werk en privé wordt gewoon gesynchroniseerd, alleen die van mijn studie niet meer sinds de update. Heb geprobeerd om dat opnieuw te koppelen, maar lukt niet.
Ik vermoed dat het systeem op school nog niet iOS7 geschikt is of is er iemand (met verstand van zaken) die er anders over denkt?
- 2000USA
Jurjen schreef:Die zit er nog wel, maar verstopt. Even op het vergrootglas rechts bovenaan klikken.2000USA schreef: Enige nadeel voorlopig: ik mis de lijst-functie in de agenda die je voorheen wel had.

- Riceaux
Synchronisatie via Outlook? Dan even bij instellingen de agenda weer aan zetten. Was bij mij ook uit gegaan.Richardt. schreef:Die mis ik ook. En een ander probleem.2000USA schreef:Sinds gisteravond geinstalleerd, vooralsnog tevreden over de accuduur en algeheel functioneren.
Enige nadeel voorlopig: ik mis de lijst-functie in de agenda die je voorheen wel had.
Agenda van het werk en privé wordt gewoon gesynchroniseerd, alleen die van mijn studie niet meer sinds de update. Heb geprobeerd om dat opnieuw te koppelen, maar lukt niet.
Ik vermoed dat het systeem op school nog niet iOS7 geschikt is of is er iemand (met verstand van zaken) die er anders over denkt?
Enige wat ik in iOs 7 mis zijn m'n podcasts?
- Sjoerd
Hier dus een ontevreden gebruiker van IOS7...
Net voor de derde keer vandaag aan de lader bij regulier gebruik. Normaliter laad ik hem s'avonds in de auto op zodat die thuis nog wat heeft.
Verder merk ik dat bij berichten hij blijft hangen in de sms i.p.v. direct naar imessage gaat. Raar en vervelend.
Ik heb alle instellingen gecontroleerd maar die zijn volgens mij gewoon gelijk t.o.v. 6.1.3.
Net voor de derde keer vandaag aan de lader bij regulier gebruik. Normaliter laad ik hem s'avonds in de auto op zodat die thuis nog wat heeft.
Verder merk ik dat bij berichten hij blijft hangen in de sms i.p.v. direct naar imessage gaat. Raar en vervelend.
Ik heb alle instellingen gecontroleerd maar die zijn volgens mij gewoon gelijk t.o.v. 6.1.3.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Heb je een update gedaan of restore? Als je een update gedaan hebt, probeer de telefoon eens te restoren in itunes en begin met een verse telefoon, of zet achteraf pas je back up terug.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Lay out vind ik echt middeleeuws..............
Blue tooth verbinding in auto werk niet meer, wordt niet herkend, kan geen contact maken............
egh, iemand suggesties?
Blue tooth verbinding in auto werk niet meer, wordt niet herkend, kan geen contact maken............
egh, iemand suggesties?
- Barend
- Auto: F20 m135i
Even zowel in de telefoon als in het mediasysteem de telefoon/mediasysteem verwijderen en opnieuw connecten?
Ik heb geen enkel probleem met iOS7 op mijn iPhone 4. De accu gaat nog net zo lang dan niet langer mee, en vind het een heerlijke interface. Multitasken is veel sneller geworden. Prima!
Ik heb geen enkel probleem met iOS7 op mijn iPhone 4. De accu gaat nog net zo lang dan niet langer mee, en vind het een heerlijke interface. Multitasken is veel sneller geworden. Prima!
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Podcasts is een aparte App geworden.Enige wat ik in iOs 7 mis zijn m'n podcasts?
Werkt m.i. goed, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nooit een fervent aanhanger ben geweest van podcasts..
Hier trouwens ook een zeer tevreden iOs7 gebruiker.
Veel ( het grootste deel ) van de functies zijn hetzelfde gebleven, het is niet alsof je van Windows7 naar Unix bent gegaan.
- Riceaux
Direct gedownload. Werkt dat ook weer! Zelfs beter dan de vorige versie, kan nu ook de podcasts op m'n iPhone zelf binnenhalen.Eric H schreef:Podcasts is een aparte App geworden.Enige wat ik in iOs 7 mis zijn m'n podcasts?
Werkt m.i. goed, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nooit een fervent aanhanger ben geweest van podcasts..
Hier trouwens ook een zeer tevreden iOs7 gebruiker.
Veel ( het grootste deel ) van de functies zijn hetzelfde gebleven, het is niet alsof je van Windows7 naar Unix bent gegaan.
- RobS
Dat kon voorheen ook al hoor.Riceaux schreef:Zelfs beter dan de vorige versie, kan nu ook de podcasts op m'n iPhone zelf binnenhalen.
- Riceaux
Kon wel. Werkte niet. In ieder geval niet bij mij.RobS schreef:Dat kon voorheen ook al hoor.Riceaux schreef:Zelfs beter dan de vorige versie, kan nu ook de podcasts op m'n iPhone zelf binnenhalen.
- JoostSchouten
Werkte bij mij wel gelukkig. Af en toe wel fijn op vakantie om paar Podcastjes op je telefoon te hebben staan.
Vind iOS7 nu prima, vind alleen de overgangetjes bij switchen tussen lockscreen, homescreen en apps irritant. Hoeft van mij allemaal niet vloeiend, moet gewoon snel gaan.
Het minste vind ik de agenda.
Als je nu naar het maandoverzicht gaat zie je wel stipjes bij de dagen waar je iets hebt. Maar zodra je die dag aanklikt krijg je een te ver ingezoomd dagoverzicht en kun je niet snel naar andere dagen gaan.
Zijn er ook apps die ongeveer hetzelfde werken maar met een overzichtelijkere functie?
Vind iOS7 nu prima, vind alleen de overgangetjes bij switchen tussen lockscreen, homescreen en apps irritant. Hoeft van mij allemaal niet vloeiend, moet gewoon snel gaan.
Als je nu naar het maandoverzicht gaat zie je wel stipjes bij de dagen waar je iets hebt. Maar zodra je die dag aanklikt krijg je een te ver ingezoomd dagoverzicht en kun je niet snel naar andere dagen gaan.
Zijn er ook apps die ongeveer hetzelfde werken maar met een overzichtelijkere functie?
- martll
Hier hetzelfde zoals eerder vermeld. Linecast werkt nu wel uitstekend.Riceaux schreef:Kon wel. Werkte niet. In ieder geval niet bij mij.RobS schreef:Dat kon voorheen ook al hoor.Riceaux schreef:Zelfs beter dan de vorige versie, kan nu ook de podcasts op m'n iPhone zelf binnenhalen.
Ik deel je mening helemaal. Het gaat allemaal vloeiend, maar niet meer snel. Lockscreen moet klik-> uit zijn en niet klik->overgangsscherm-> uit.JoostSchouten schreef:Werkte bij mij wel gelukkig. Af en toe wel fijn op vakantie om paar Podcastjes op je telefoon te hebben staan.
Alhoewel ik een iphone liefhebber ben mis ik dat simpele/vloeiende wel een beetje. Als je meerdere apps wilde afsluiten drukte ik gewoon op het kruisje en bleef drukken totdat ze allemaal weg waren. Nu moet je ze per stuk/of meerdere tegelijk slepen. Het werkt hetzelfde, maar duurt langer.
Agenda vind ik helemaal niet fijn werken. Het snelle overzicht is weg.
Verder is die grijze balk onderaan een doorn in het oog. Dat mag best doorzichtig zijn of diepte hebben zoals in ios6.
De enige positieve punten die ik kan bedenken is de zaklamp, daar heb je nu geen app meer voor nodig. En het maken van foto's met de camera gaat sneller.
Achja, maar weer wachten tot ios8.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
BT verbinding in auto lukt niet... er kan niet succesvol gekoppeld worden
heb mezelf d`r uit gemieterd, vervolgens krijg ik een scherm "nieuwe telefoon"
Mij iphone zoekt, vindt de connectie, maar koppelt niet..............zucht.............
heb mezelf d`r uit gemieterd, vervolgens krijg ik een scherm "nieuwe telefoon"
Mij iphone zoekt, vindt de connectie, maar koppelt niet..............zucht.............
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Je kunt toch gewoon door te swipen van de ene naar de andere dag gaan ?JoostSchouten schreef:
Of bedoel je dat niet...
Wist je dat : Als je trouwens je telefoon kantelt krijg je het weekoverzicht te zien.
Voorheen gebruikte ik Calendars+ (van Readdle) als agenda App, echter toen ik erachter kwam dat je je in de iOs app ook kon abonneren op externe agenda's ben ik weer overgaan naar de iOs agenda.
- 2000USA
Das vlot: zojuist al update 7.0.2 binnen en gedraaid.
- JoostSchouten
Klopt, alleen de dagen zijn te ver ingezoomd, waardoor je dus maar een paar uur van die dag ziet.Eric H schreef:Je kunt toch gewoon door te swipen van de ene naar de andere dag gaan ?JoostSchouten schreef:
Of bedoel je dat niet...
Wist je dat : Als je trouwens je telefoon kantelt krijg je het weekoverzicht te zien.
Voorheen gebruikte ik Calendars+ (van Readdle) als agenda App, echter toen ik erachter kwam dat je je in de iOs app ook kon abonneren op externe agenda's ben ik weer overgaan naar de iOs agenda.
Die lijstweergave met het vergrootglasje is nog de beste optie.
- Sjoerd
http://www.nu.nl/tech/3590589/apple-wer ... ios-7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu de batterij nog...
Nu de batterij nog...
- JP
iPhone 5S vs. iPhone 6 vs. iPhone 6 Plus

- romo
Zou zo`n 6 nog een beetje comfy in de broekzak passen?
Die 6+ is absurd IMHO, dan heb je een handtas nodig straks......

Die 6+ is absurd IMHO, dan heb je een handtas nodig straks......

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Makkelijk. Ik heb een 4.5" Motorola Moto G en een 4.95" Nexus 5. Die zitten dus allebei in de broekzak en dat gaat prima. Niet als ik ergens ga zitten trouwens, maar dan vind ik zelfs één toestel al irritant.
- dvh
Vind het strakke design van de 5 wel mooier dan dat cheapy ronde wat de 6 lijkt te worden. Idem met de strakke kopjes op de zijkant .. Dat worden nu ook van die wiebelige lange dingen.. blegh..
-
It s amaaaazing.
It s incredable
The new iwatch it s a revolution!

It s incredable
The new iwatch it s a revolution!