verkocht
- GTRene
Re: Velgen BMW E39 7Jx15inch Aluminium (staalmodel)
ow? apart
foto's? wellicht handig voor kopers/geïnteresseerden.
misschien mooi te gebruiken voor 1 of ander project waar gewichts voordeel belangrijk is.

foto's? wellicht handig voor kopers/geïnteresseerden.
misschien mooi te gebruiken voor 1 of ander project waar gewichts voordeel belangrijk is.
-
Heb wel een foto . Weet niet hoe ik deze bij de advertentie kan plaatsen. Bij interesse kan ik hem mailen.
- GTRene
als je die foto op je PC hebt en kleiner is dan? weet niet meer, dan kan ej hem uploaden viadanny L schreef:Heb wel een foto . Weet niet hoe ik deze bij de advertentie kan plaatsen. Bij interesse kan ik hem mailen.
'bestand kiezen' wat verder naar onderen...
dan als je dat het gekozen (foto) dan op 'bestand toevoegen' drukken en daarna zie je iets van 'in bericht plaatsen' en komt ie in het bericht.
of als je foto elders staat, copy paste de url link tussen de img haakjes.
- GTRene
ah, mooi gelukt zo met de foto op DF
6.15kg is wel licht ja, doet me denken aan die wielen wat je bv wel eens op Peugeotjes 106 rallye ziet, gebruiken ze dacht ik Citroen reserve wielen oid ook van alu
net ff opgezocht, je kan deze in staal en alu krijgen idd, best apart, schijnbaar doen ze dan daar plastic wieldoppen/kappen op.
de stalen zijn 9kg per stuk, dus scheelt mooi.

6.15kg is wel licht ja, doet me denken aan die wielen wat je bv wel eens op Peugeotjes 106 rallye ziet, gebruiken ze dacht ik Citroen reserve wielen oid ook van alu

net ff opgezocht, je kan deze in staal en alu krijgen idd, best apart, schijnbaar doen ze dan daar plastic wieldoppen/kappen op.
de stalen zijn 9kg per stuk, dus scheelt mooi.