http://www.driving-fun.com/3362/home/ne ... je-tv.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
En nu natuurlijk de grote vraag: wie gaat kijken? Wie niet? Waarom wel/niet?
En heb je het dan over RTL Autovisie of over Big Boys?Hielke schreef:Karakterologisch passen die twee gasten goed bij elkaar. En dat is geen compliment
Autovisie. Die twee popie jopies in je startpost.Snipe schreef:En heb je het dan over RTL Autovisie of over Big Boys?Hielke schreef:Karakterologisch passen die twee gasten goed bij elkaar. En dat is geen compliment
Budding werkt voor Autovisie, dus daar is enige kennis te verwachten. Wat Zoëy van auto's weet, weet ik niet, maar een liefhebber is 'ie wel. Te gast zijn onder meer Niki Terpstra en Bram Moszkowicz. Verder heeft Maarten van Rossem een 'rijdende column'.Robin schreef:En wie zijn er dan te gast? Of lees ik er overheen? Ik zie Eddie Zoey en Werner Budding als gastheren. moeilijk in te schatten wat die van auto's/autorijden weten te vertellen. Ik vrees niet al te veel...
Ja duh, ik 'ken' Budding van Autovisie, vandaar dat ik dat zeg!Snipe schreef:Budding werkt voor Autovisie, dus daar is enige kennis te verwachten. Wat Zoëy van auto's weet, weet ik niet, maar een liefhebber is 'ie wel. Te gast zijn onder meer Niki Terpstra en Bram Moszkowicz. Verder heeft Maarten van Rossem een 'rijdende column'.Robin schreef:En wie zijn er dan te gast? Of lees ik er overheen? Ik zie Eddie Zoey en Werner Budding als gastheren. moeilijk in te schatten wat die van auto's/autorijden weten te vertellen. Ik vrees niet al te veel...
Hij doet ook weleens wat waar geen fiets aan te pas komt. Wist je dat 'ie al een paar keer op DF-dagen heeft gereden?Robin schreef:Niki moet oppassen voor overstekende auto's
Dit inderdaad.RVV schreef:Geen interesse in. Er is ook geen doelgroep in NL voor dit soort programma's. 95% van de Nederlanders heeft niets met auto's laat staan dat ze er interesse in hebben. Starten en lopen is wat telt. En de onderhoudsrekening mag niet te hoog zijn. Die overige 5% autoliefhebbers vind niks nieuws in dit soort programma's. Die hebben het al maanden eerder in geuren en kleuren op internet gevonden wat ze wilde weten.
Robin schreef:Dit inderdaad.RVV schreef:Geen interesse in. Er is ook geen doelgroep in NL voor dit soort programma's. 95% van de Nederlanders heeft niets met auto's laat staan dat ze er interesse in hebben. Starten en lopen is wat telt. En de onderhoudsrekening mag niet te hoog zijn. Die overige 5% autoliefhebbers vind niks nieuws in dit soort programma's. Die hebben het al maanden eerder in geuren en kleuren op internet gevonden wat ze wilde weten.
Kijk, als ze nou een Tomtim Coronel, Lammers, Jos Verstappen ofzo wisten te charteren voor info/uitleg, maar 'n avg carjourno moet bij mij wel van heel goede huize komen om mij te boeien.
Komt er 'n tweede seizoen van 'ik heb 't nog nooit gedaan' dan?:)Snipe schreef:Ik had vandaag wel een gemiste oproep van een nummer dat met 035 begon...
Robin schreef:Komt er 'n tweede seizoen van 'ik heb 't nog nooit gedaan' dan?:)Snipe schreef:Ik had vandaag wel een gemiste oproep van een nummer dat met 035 begon...
Die jongens van autoblog hadden wel een leuke poging.///Joost schreef:En een presentator bij een forum vandaan scharrelen is dan nog niet eens zo'n gek idee, mits die persoon geen cameravrees heeft. Maar ja, heb maar eens de ballen als zender om dat te doen.
Gebruikers op dit forum: Kadett, Semrush [Bot] en 6 gasten