Moet eerst nog ff van de cabrio af

Nope nope nope..///Joost schreef:Balen! Al kunnen we nu wel weer mooi met z'n allen fantaseren en photoshoppen over de kleur.
Ietjes meer geworden...uitspuiten erbij over rest van de voorkant, scheur repareren in de bumper.Tim N schreef:Bumper 250/ 300 moet het wel zo'n beetje zijn als hij enkel een kleurtje moet hebben.
Heb je de bumper ook al gescoord dan? Gaaf, misschien nog wel leuker dan de vorige... Maar zeker dik icm je toch al R achterkant. Nu nog overblazen in Flash green met atacama interieur
Nee, Johan = JoopieboyTim N schreef:Johann?
Joopieboy schreef:Doet ie goed, eindelijk geen schele blik meer haha. Heeft ook even geduurd, niet.![]()
Maar goed bezig, bumper is prachtig! Jammer dat je gelijk wat meerwerk heb...
O trouwens, ik heb misschien nog wel iemand voor je met mistlampen, zal eens vragen...
Ja het is echt absurd hoe belachelijk weinig ruimte je hebt om bij je lampen te komen, hebben ze bij de latere S60/V70 veel beter gedaan met dat staafje... Maar goed, bumper eraf en je hebt alle ruimte maar dat doe je ook zo niet even. Bij mijn V40 deed ik het inmiddels met ogen dicht zowat, daar heb ik ook nog wel eens de boel los moeten gooien...EmielS60 schreef:Nee, Johan = JoopieboyTim N schreef:Johann?![]()
Joopieboy schreef:Doet ie goed, eindelijk geen schele blik meer haha. Heeft ook even geduurd, niet.![]()
Maar goed bezig, bumper is prachtig! Jammer dat je gelijk wat meerwerk heb...
O trouwens, ik heb misschien nog wel iemand voor je met mistlampen, zal eens vragen...![]()
Ik heb gewacht met wisselen tot de lampen er weer uit waren, maakt het vervangen veel makkelijker.
Joopieboy schreef:Ja het is echt absurd hoe belachelijk weinig ruimte je hebt om bij je lampen te komen, hebben ze bij de latere S60/V70 veel beter gedaan met dat staafje... Maar goed, bumper eraf en je hebt alle ruimte maar dat doe je ook zo niet even. Bij mijn V40 deed ik het inmiddels met ogen dicht zowat, daar heb ik ook nog wel eens de boel los moeten gooien...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten