Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 01 sep 2014, 13:40

Strenger beleid Opstelten
De inbeslagname van de documenten past in het beleid dat minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie vrijdag aankondigde om strenger op te treden tegen radicalisering en jihadisme. Met de nieuwe inbeslagnames in Huizen komt het aantal Nederlanders van wie het paspoort is ingenomen omdat zij mogelijk aan de jihad wilden meedoen uit op 43, zo liet een woordvoerster van het OM weten.

Het innemen van een paspoort is niet hetzelfde als het afnemen van de Nederlandse nationaliteit. Een woordvoerster van de gemeente Huizen liet weten dat de maatregel om het paspoort vervallen te verklaren volgens de richtlijnen van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) geldt 'zolang er een vermoeden bestaat van gevaar voor de nationale veiligheid'.
dat is dan jammer...gemiste kans! waarom laten ze die lui niet eerst uit NL vertrekken richting front, en daarna NL paspoort intrekken of bij vliegveld NL paspoort innemen (zouden ze toch verscheuren als goede moslim v IS)

nu heb je al die lui kokende in NL zitten...en vandaag of morgen alsnog wat geks doen, immers grote kans dat het gewoon slapende cellen/trojan horses blijven tot de volgende mogelijkheid zich aan dient, ook al is die kans wellicht klein.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... n-af.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

ook hier bv>
Baas
Binnenkort - zo vertelde hij rond - zou hij beginnen bij een familielid. 'Hij was een zeer gewaardeerd medewerker. Vooralsnog kan ik de beschuldigingen niet geloven,' reageert zijn baas Cees Bos van Hobart Nederland bv.

Nooit heeft hij Mourad kunnen betrappen op een radicale opvatting. 'Nóóit.' De monteur zou eind september vertrekken. 'Het was een ongelooflijk loyale man. Een goede collega,' stelt ook een medewerker geschrokken.

Zo'n 2 jaar geleden kwam het stel in de wijk achter de Marokkaanse moskee An Nasr wonen. Vijf zonen heeft het stel inmiddels, in de leeftijd van 1 tot 9 jaar.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... -man.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
De buren van de opgepakte jihadisten uit het Gooise Huizen hadden geen idee van de radicale sympathieën van de gezinsleden. De gearresteerde Mourad en zijn vrouw Engelina M. hebben vijf zonen. Ook een ander gezin uit Huizen werd gearresteerd.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... al-verrast" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 04 sep 2014, 15:20

ja joh, geld zat in NL laten we nog meer subsidie in de Schilderswijk Den Haag stoppen...
PvdA-oplossing voor Schilderswijk: nog meer subsidie
Want de 100 miljoen euro subsidie die de afgelopen jaren in de Schilderswijk is gepompt, heeft ge-wel-dig geholpen.

Gisteren zag ik 'm in het wild lopen: de allerlaatste PvdA-wethouder van de vier grote steden. Rabin Baldewsingh liep door het centrum van Den Haag, ik zag 'm snel wegbenen richting het stadhuis. Waarschijnlijk om weer een nieuw subsidiepotje open te trekken en uit te strooien over de achterstandswijk Schilderswijk.

Want geld uitgeven als water, het liefst in de Schilderswijk, is de favoriete linkse hobby van zijn PvdA in mijn stad. Baldewsingh regelde een klein jaar voor de gemeenteraadsverkiezingen nog "gratis" wifi om kiezers in Schilderswijk en Transvaal te paaien. De afgelopen 8 jaar is er 100 miljoen euro belastinggeld in de Schilderswijk gepompt. Dat is veel geld, heel veel geld. Dat geld wordt allemaal vrijwel achteloos in de Schilderswijk gestopt omdat de PvdA sinds mensenheugenis in het bestuur van de stad zit.

De puinhopen van de PvdA zijn goed zichtbaar: de wijk bestaat voor meer dan 90 procent uit niet-westerse allochtonen, de werkloosheid is hoog, het aantal uitkeringen ligt hoger dan in de rest van Den Haag, islamitische jongeren radicaliseren in rap tempo, er wonen ISIS-aanhangers, etc. Maar er moet vooral nog meer belastinggeld naartoe, aldus de PvdA. De Schilderswijk moet een nieuwe 'impuls' krijgen (lees: meer subsidie):
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... r-subsidie" onclick="window.open(this.href);return false;

350 Z

Bericht door 350 Z » 04 sep 2014, 15:33

Daar word niks aan gedaan en ik durf er geld op in te zetten dat er veel geld is achterover gedrukt door de PvdA vriendjes. En waarom ook niet het kan en gaat allemaal gemakkelijk.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 04 sep 2014, 15:58

En deze, en dat gaat 'studeren', goed gedaan Bram!(Dat zeg ik niet vaak lol)

:lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 sep 2014, 17:17

:clap:

Metchu

Bericht door Metchu » 04 sep 2014, 17:56

Simpel om zo'n studente op deze manier "op haar plek te zetten". Leg dan uit waarom je haar mening niet deelt... lutser. Gepokt en gemazeld die moszko... daar kan geen 19 jarig meisje tegenop, ze moet immers nog veel leren.

Robin

Bericht door Robin » 04 sep 2014, 18:33

Voor diegenen die de reactie van Bram onterecht vinden, zal ik ze even uit de droom helpen :lol:

Dit is z'n pa.Ons aller bekend?
Lees dat maar even goed en denk er eens goed over na.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 04 sep 2014, 18:58

Z'n reactie mag dan wel begrijpelijk of terecht zijn, een 19 jarige die nog veel gaat leren tijdens haar studie afzeiken is wel wat simpel. Dat kan ik dagelijks op het MBO wel nonstop doen, maar daar schiet niemand iets mee op.

Robin

Bericht door Robin » 04 sep 2014, 19:09

Tja, Wilders met Hitler vergelijken, waar gaat 't over? ik zou dat als ik Adolf was niet pikken.

dvh

Bericht door dvh » 04 sep 2014, 19:11

Lol..

Ondanks dat het een vermakelijk stukje is ben ik het met Bram (df) eens. Ook met Bram (tv komiek) overigens.
Aan de andere kant is het goed dat publiekelijke nonsense even goed de kop in wordt gedrukt.

Want Wilders roept al jaren zijn bekende kriteria. En elke gek kan wat roepen.. Maar hoe verder de tijd vorderd... Hoe meer hij gelijk krijgt. Helaas..

We zullen het wel weer horen.. Bij de volgende verkiezingen..

Robin

Bericht door Robin » 04 sep 2014, 19:17

Nee dvh, Wilders en Salman Rushdie riepen en schreven wat over die vreedzame ideologie (en die eerste moordde in de tussentijd miljoenen andersdenkenden uit) en daardoor zijn groeperingen als Taliban/Al Quaida IS(IS) ontstaan. Niet andersom.

Wel even nadenken , schuld ligt bij Wilders, euh Rushdie...

GTRene

Bericht door GTRene » 04 sep 2014, 20:06

dat niet alleen, voorafgaande aan dat interview werd Wilders ook al heel vaak in het nieuws/media door sommigen vergeleken met Hitler wat natuurlijk grote onzin is.
Dus daar werd het ook al vaak uitgelegd dat daarvan absoluut geen sprake is, die 19 jarige dame kent haar feiten niet of werd door ouders en of vriendjes onjuistheden ingefluisterd en als waar bestempeld oid, iets zoals idiologishe onzin of hoe noem je dat ook al weer.

Bram (nee niet die van DF) had groot gelijk, hij was het 'zat' eerst nog redelijk beleefd en toen gericht kort af op haar plaats zetten, zo leer je tenminste wat als je niet wilt luisteren en alleen maar haat of foute idialogie verspreid.

350 Z

Bericht door 350 Z » 04 sep 2014, 20:37

Robin schreef:En deze, en dat gaat 'studeren', goed gedaan Bram!(Dat zeg ik niet vaak lol)

:lol:
Zo dat vrouwtje studeert rechten of gaat dat doen :shock:
Mijn god wat is die dom :shock:

Op de lagere school leerden we al over Hitler en de 2de wereldoorlog. Hoe kan dan zo'n domme muts zijn toegelaten op de universiteit is me een raadsel? Onderwijs is echt slechter als vroeger en niet zo'n beetje ook.......

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 04 sep 2014, 20:52

Als iemand, ongeacht leeftijd, een punt wil maken ook nog en public /TV/media, dan moet je eerst maar eens een fact check doen.

Kortom, weet waarover je lult, anders lult men over jou.

En gezien de discussie hierboven is dat laatste duidelijk het geval :tooth:

PD power

Bericht door PD power » 04 sep 2014, 22:05

Bram schreef:Z'n reactie mag dan wel begrijpelijk of terecht zijn, een 19 jarige die nog veel gaat leren tijdens haar studie afzeiken is wel wat simpel. Dat kan ik dagelijks op het MBO wel nonstop doen, maar daar schiet niemand iets mee op.
Op 19 jarige leeftijd moet je idd nog veel leren, maar haar opmerking laat eigenlijk alleen maar heel pijnlijk zien, dat mensen dit echt denken, dat er dan ook nog mensen proberen, dit recht te praten ( bedoel jou niet Bram, gebruik alleen je posting)

Zo zie je maar hoe machtig de media is, want die laten deze suggestie maar al te graag vallen.

Shakes

Bericht door Shakes » 04 sep 2014, 22:16

Dom wicht. Dit is geen afzeiken, doet hij nog heel netjes.

alt

Bericht door alt » 05 sep 2014, 09:05

Dit meisje laat duidelijk zien dat studeren niet het zelfde is als levenskennis.

dvh

Bericht door dvh » 08 sep 2014, 09:18

Niet dat ik Jut en Jul serieus neem.
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... sting.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar het klinkt goed.
Wat zou de reden zijn waarom dit nu niet gebeurd ?

Robin

Bericht door Robin » 08 sep 2014, 09:31

dvh schreef:Niet dat ik Jut en Jul serieus neem.
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... sting.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar het klinkt goed.
Wat zou de reden zijn waarom dit nu niet gebeurd ?

Omdat we linksdraaiende idioten hebben die aan de touwtjes trekken:)

Tuurlijk klinkt dit goed. Maar leg dat maar eens uit aan volk dat met geld van 'n ander de boel naar de sodemieter helpt als dit nog langer doorgaat.

oh ja en al die naysayers die nu roepen dit kan en mag niet en wordt toch niks. Ja, als 't niet de kans krijgt om uitgevoerd te mogen worden , wordt 't inderdaad niks nee. Dan is 't gelul dat zoiets niets zou kunnen worden want nooit geprobeerd en dus geen resultaat.

:coffee:
Laatst gewijzigd door Robin op 08 sep 2014, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

///Joost

Bericht door ///Joost » 08 sep 2014, 09:32

romo schreef:Als iemand, ongeacht leeftijd, een punt wil maken ook nog en public /TV/media, dan moet je eerst maar eens een fact check doen.

Kortom, weet waarover je lult, anders lult men over jou.

En gezien de discussie hierboven is dat laatste duidelijk het geval :tooth:
Nou, precies wat ik wilde zeggen. Als je publiekelijk op nationale TV bij college tour je stem wilt laten horen, en je doet dat op zo'n manier, en ook nog eens tegen BraMo, dan kun je er donder op zeggen dat de bal keihard teruggekaatst wordt. In dit geval goed dat het gebeurt, want dit soort dingen hoor je niet te zeggen. Of je het nu met Wilders' ideologie eens bent of niet.

Robin

Bericht door Robin » 08 sep 2014, 12:54

Duidelijke taal:
http://www.metronieuws.nl/columns/stap- ... yw4VvKzLE/" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 08 sep 2014, 13:25

Heb weinig met Joling, maar hij slaat de spijker op z'n kop:
http://www.telegraaf.nl/prive/23050859/ ... n=Facebook" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 08 sep 2014, 13:35

:D :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 10 sep 2014, 11:32

Volstrekt incompetent, machteloos, goedgelovig en naïef.

Inwoners van de beruchte Haagse Schilderswijk vinden het blijkbaar maar wat vermakelijk dat de politie er nogal wat moeite mee heeft om de moslimjongeren te vinden die de Pro Patria-demonstratie van een maand geleden uit de hand lieten lopen. De autoriteiten slagen er maar niet in om de verantwoordelijke individuen op te sporen. Daarom zijn er foto's uitgedeeld van ze onder het motto: 'Als je weet waar deze personen zijn, meld je dan.'

Het gevolg daarvan? De politie wordt gewoon keihard uitgelachen. De Telegraaf heeft hier vandaag een video over gepubliceerd. Kijk het filmpje even; het zal u dan ook snel duidelijk worden dat de overheid zichzelf totaal voor gek zet... en werkelijk geen enkele vorm van macht en invloed heeft in de Schilderswijk.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... olitie-uit" onclick="window.open(this.href);return false;

video>

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binne ... uit__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 10 sep 2014, 11:48

Tja. En dan zie ik gisteren een citaat of twee van nieuwe maatschappijleer boeken voor middelbaar onderwijs op FB langskomen waar wat vragen in staan waarom Marokkaanse kinderen zus en zo zijn (gevormd). Dat schoot in 't verkeerde keelgat van één of meerdere leerkrachten. > 200 reacties.

Daarin werden de schrijvers en uitgeverij(Malmberg?) aan de schandpaal genageld. Hoe durfden ze dit in hun leerboek zo te benoemen. Totaal door 't slijk gehaald door linkse 'genuanceerde' intellectuele (...) übermenschen die zichzelf beter vinden dan 'de rest', maar die de realiteit niet zien. LOL. Veel ambtenaren en leerkrachten begreep ik. Maar kijk maar eens naar Opsporing Verzocht. Kijk maar eens wat voor tuig ik in de winkel krijg intimiderend met 'n grote bek. 8 van de 10 is medelander....Nuff said. :D

Plaats reactie