Alsof het tulpen zijn.Downforce Hans schreef:Is het erg heet in Holland en hebben jullie last van een zonnesteek?
38k voor een 116, volgens mij ben je dan niet lekker

Jup over 2 jaar met 100k km. zo ziet het contract eruit.Richardt. schreef:Zitten die beker houders daar altijd zo lelijk in het zicht of zijn ze weg te klappen? Vind het er niet uit zien
Wel veel geld voor een einser met die motor, maar ieder z'n keuze. Lekker veel luxe heeft ook wel wat
Dat soort auto's zijn straks wel de pareltjes op de 2e hands markt
Geen idee waar de restwaarde op is berekend. Maar weet wel dat het tarief hier lijdend is. De 118i die ik eerder poste is in de korting 38,5k (voor 24maanden en totaal 100k km) kost per maand €900,- exNiels schreef:En waar is de restwaarde dan op berekend?
Man, 40K met het nieuwe model wat voor de deur staat te wachten.... Daar gaat een LM toch op verliezen of het maandbedrag gaat nergens over.... Uit "mijn" periode in de automotive kostte een Golf V TDI 105pk al iets van 850,- ex. voor 1,5 jaar/60dkm en die was qua aanschaf wel een behoorlijk tikkie goedkoper.....
Lijkt mij dat er een hele grote inkoopkorting op zit.Niels schreef:En waar is de restwaarde dan op berekend?
Man, 40K met het nieuwe model wat voor de deur staat te wachten.... Daar gaat een LM toch op verliezen of het maandbedrag gaat nergens over.... Uit "mijn" periode in de automotive kostte een Golf V TDI 105pk al iets van 850,- ex. voor 1,5 jaar/60dkm en die was qua aanschaf wel een behoorlijk tikkie goedkoper.....
Shakes schreef:Gister terug met die 116 en 210 op de teller gehad. Verbruikmaar goed we waren snel thuis
![]()
Feli met de 116 Fabian. Ik ben serieus positief verrast. Een golf is leuk he maar FWD. Dat is het niet he!
RVV schreef:Lijkt mij dat er een hele grote inkoopkorting op zit.Niels schreef:En waar is de restwaarde dan op berekend?
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, EricT, Fabian, Rogerb, Thomas H en 14 gasten