Ik ben dus Brian, 21 jaar en kom uit de regio Goes.
Mijn woon/werk/hobby/project auto is een Volkswagen Golf GTI uit 1998 welke ik langzaam aan het opbouwen ben tot een trackday auto.
De auto was begonnen om te bouwen in de richting van meer de show&shine maar nadat ik op de terugweg van de vakantie 15 minuten over de Nurburgring ben gevlogen was ik verkocht. Dit kwartier zijn er veel punten aan het licht gekomen.
Zoals:
Getrokken straatbandjes worden veel te warm en hebben bijna geen grip meer
Auto achterlijk laag dus geen vering aan de voorkant
Brake fading
PK's te weinig
Ik moet nog heel veel oefenen
Dus toen kwamen we thuis en is gelijk het roer om ge gaan en beunen maar.
Begonnen met de remmen:
Complete remmerij aan de voorkant vernieuwd
Alles zat erop en toen kwam ik erachter dat de wielen niet paste dus moest ook gelijk een andere set voor komen.
Auto omhoog zodat het weer veert.
Dan hier enkele foto's
Op de ring

Laatste show toestand voordat het gezeur begon,


De remmerij en nieuwe wielen:



En een oude foto van het hart (accu is inmiddels verhuisd)

Motor:
1.8T 20V AGU
Autobahn turbo inlaat
K&N Luchtfilter
3 inch downpipe, zonder katalysator en gaat verder op 2.5 inch
Front mount intercooler
Chip
(ca 210pk)
Onderstel:
Brembo Z18 Remklauwen 6 pots (porsche cayenne)
R1 concepts remschijven
stalen remslangen aan de voorkant
Kroon racing remvloeistof
Compomotive MO6 wielen
Siron Semi slicks
AP racing schroefset
Powerflex paars in de voorste draagarmen
Powerflex zwart in de achteras
Kw stabilisatorstang
Interieur:
Wiechers rolkooi (aluminium dus puur voor de show)
OMP Corsica race stuur incl naaf
Turbodruk/Oliedruk/Olietemperatuur meter
Geen achterbank
Accu in de reservewiel ruimte
Stalen veerpootbrug erin gelast aan de achterkant (gisteren)
Plannen op korte termijn:
Raceland kuipen (ze waren gratis dus dan zeur ik niet)
4 punts gordels'
Ground control camber/caster verstel platen (voorzijde)
312mm remschijven achter icm Brembo 4 pots klauwen
Vragen/tips en opmerkingen hoor ik graag!!
Brian