Hallo allemaal,
In de volksmond noemen ze mij ook wel Tinus en 29 lentes jong. Sindskort ben ik besmet met het mercedes 190 virus en wel te verstaan de 2.3 16V. Ik heb zo'n beestje en wil hem fatsoenlijk op gaan bouwen om af en toe lekker of de Nurburgring te scheuren.
Misschien schuumt er hier iemand die dit al eens heeft gedaan met dit apparaat en dus zijn alle tips welkom.
Wat ik zeker niet achterwege laat zijn vering en remmen, misschien ook een ander diff. Het blokje is al gedaan en heeft de nodige nieuwe delen al gehad. Distri-ketting, geleiders, waterpomp, riemspanner, spinnenkop, verdelerkap/kabels en de kleppen gesteld. De bak is is een originele dogleg 5 bak.
Andere hobby die al jaren uit de hand is gelopen zijn motorfietsen, dat zal nooit stoppen.
Nu eerst maar eens mijn licht opsteken over de 4-wielers. Oh ja, er is een schuldige die mij aangestoken heeft, hier van het forum. Pim... met een blauwe E30 met zwarte 17'' M3 spinnersss.
Laterss
Donpistoni met een project MB
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Donpistoni met een project MB
Welkom, de 190 blijft natuurlijk een legendarische DTM deelnemer. Foto's van het project zijn zeer welkom 

- Tim N
2.3 16V zeker geen verkeerde auto. Ben benieuwd naar je project.
- GTRene
welkom, graag wat foto's van de kar 

- 2000USA
Nice! wellicht straks een mooi vergelijkingsartikel: What tracktool: E36 of 190 

- Dirkie
Welkom
Ben ook wel benieuwd naar wat beeldmateriaal!