Gefeliciteerd met uw aankoop van de BMW Z3 Coupe kreeg ik op de mail binnen, SLIK!
Maar goed wie A zegt moet B zeggen en zo reisde ik vorige week dinsdag nog NET voor mijn vakantie af naar Dortmund om " even" een Z3 Coupe op te halen.
De verkoper van 70 jaar oud vond het allemaal maar raar dat ik zoveel uitgeef aan een auto die ik nog nooit had gezien. Ja ik vond dat ook wel spannend inderdaad, maar bij het zien van de auto wist ik dat ik tevreden kon zijn. Deze wagen is echt goed verzorgt en ziet er echt nog tiptop uit.
Het is een echte "showwagen" geweest en het is zeker niet iedereen zijn smaak, maar heel eerlijk vind ik hem zelf eigenlijk wel tof.

Aan de auto zijn best wat leuke upgrades gedaan, zoals:
1. de 2.8L motor is voorzien van een Infinitas/ASA compressor
2. Er zitten 3-delige RH velgen onder die gewoon nog superknap zijn.
3. M-interieur zit er ingebouwd.
4. K&W variant 2 onderstel
5. Speciale kleur, volgens mij van "house of Colors"
6. en nu het mooiste: Vleugeldeuren van LSD!

Die vleugeldeuren had echt niet gehoeven, maar gelukkig kunnen deze ook nog op de normale manier bediend worden. Was volgens de rekeningen wel een vrij prijzige upgrade van €2599 inclusief inbouwen!

Op dit moment heb ik de compressor even uitgebouwd, de olieretour lekte een beetje en ik wil graag precies weten hoe alles gemonteerd zit, tevens alles mooi schoonmaken en dan weer in elkaar zetten en rijden!
Nog niet echt een idee wat ik verder met de auto ga doen, waarschijnlijk komt deze wel weer een keer in de verkoop, tenzij ik er gewoon heel veel lol van ga hebben!
En dan nu de foto:s!
Z3 Coupe no. 3