Alternatief Powerflex?

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sebring NL
Berichten: 416
Lid geworden op: 31 aug 2010, 13:09

Re: Alternatief Powerflex?

Bericht door Sebring NL » 10 jan 2011, 20:22

Damir Vukovic schreef:Als BMW als 1 van de weinigen dusdanige baggerbussen gebruikt dan zou ik die ook overslaan. Voor normale OEM rubberbussen kun je meestal wel op 5 jaar aan. Zonder circuitgebruik redden ze de 10 ook makkelijk. Maar ik heb eigenlijk alleen ervaring met Japanners.
Dat is idd anders.

BMW staat er bekend om, de bekende "55mph shudder" , het trillen in het stuur wat een E28-E66 heeft (1982-2008) . Op mijn vorige 7-series moesten ze minstens 1x per 2 jaar, soms 1x per jaar als ik meer dan 25k deed of grote wielen had.

Qua Toyota kan ik me niet herinneren dat ik ooit monteurs hoorde over vroeg-kapotte rubbers

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Alternatief Powerflex?

Bericht door GTRene » 28 aug 2014, 17:22

ff omhoog...

Hoorde en las net vele goede ervaringen over Superflex, mensen vragen zich af, powerflex of superflex, over het algemeen lees ik dat je dan beter Superflex kan kiezen, maar die wel bijna dubbel zo duur zijn?
werken ook met andere bussen zag ik.

hier bv de BMW brigade/keuze>

http://www.superflex.co.uk/categories.php?cat=10" onclick="window.open(this.href);return false;

nu vragen er schijnbaar aardig wat mensen zich af, powerflex of superflex, maar meestal doelen ze dan op powerflex paars.
Powerflex zwart is weer behoorlijk anders, wellicht dat die wat dichter bij dat Superflex staat maar wel makkelijker te wisselen is?

doch superflex heeft ook verschillende gradaties, bv voor de e36

Afbeelding
Front Lower Arm Rear Kit
light use / normal driving
51,-gbp

dan>

Afbeelding
Front Lower Arm Rear Kit, Standard
heavy duty / competition style
80.50,-gbp

en>

Afbeelding
Front Lower Arm Rear Kit, Offset
heavy duty / competition style
80,50,-gbp

zoals je ziet verschilt de prijs dan ook als je naar heavy duty gaat.

bij Powerflex zelfde voorbeeld>

Afbeelding
Concentric Bush, Use PFF5-303 For M3 Or If You Require Increased Caster Angle
23,-gbp

Afbeelding
Eccentric Bush For M3 Or If You Require Increased Caster Angle.
27.50,-gbp

en zwart>

Afbeelding
Concentric Bush, Use PFF5-303 For M3 Or If You Require Increased Caster Angle
25.50,-gbp

Afbeelding
Eccentric Bush For M3 Or If You Require Increased Caster Angle.
30.30,-gbp

Powerflex is dus wel een heel stuk goedkoper en zwart zal niet echt verkeerd zijn denk voor
iets sportiefs meer straat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten