Waar zoeken jullie je autos?
- Hans
Waar zoeken jullie je autos?
Sinds gaspedaal.nl geen occasions meer doorgeeft van Autotrader, Autotrack en andere sites die ik zo snel niet kan opnoemen. is het lastiger zoeken. Is er misschien een andere zoek site die wel alle relevante auto sites doorzoekt en bundelt? Of staan advertentie die op autotrader en autotrack staan ook wel op de sites doe gaspedaal doorzoekt en mis je eigenlijk toch geen autos die aan jou wensen voldoen?
- Robin Hartog
Re: Waar zoeken jullie je autos?
Als ik aan het zoeken ben naar auto's kijk ik voornamelijk op Autoscout24.nl, Gaspedaal, Marktplaats en Autotrader.nl.
-
Dit.Robin Hartog schreef:Als ik aan het zoeken ben naar auto's kijk ik voornamelijk op Autoscout24.nl, Gaspedaal, Marktplaats en Autotrader.nl.
Maar dan ipv autotrader, Mobile.de
- Robin Hartog
Oo, ik dacht dat het alleen over Nederlandse auto's ging. Voor buitenland idd Mobile.de en Autoscout24.de.ErikS schreef:Dit.Robin Hartog schreef:Als ik aan het zoeken ben naar auto's kijk ik voornamelijk op Autoscout24.nl, Gaspedaal, Marktplaats en Autotrader.nl.
Maar dan ipv autotrader, Mobile.de
- Tim N
Mobile staat ook nederlands spul op tegenwoordig 

-
- Hans
Ziet er goed uit! (alleen niet voor 25 euro in de maand)
- JP
Op de app van mobile.de krijg je ook (gratis) meldingen als er nieuwe occasions bij gekomen zijn.
-
7 dagen proberen.. normaal heb ik mijn nieuwe wagen wel gevonden binnen die periode. Daarna desnoods eenmalig 25 euro, koopje als je de auto van je dromen zo kunt vindenHans schreef:Ziet er goed uit! (alleen niet voor 25 euro in de maand)

- GTRene
ik heb denk wel een stuk of 100 linkjes...
ook wel een stel van dezelfde, maar dan op bv TVR en of GT40 en of porsche 904 en lotus gericht,
maar ook eens stel als classics of race rally en natuurlijk een heel stel belgiesche en nederlandse en duitse en franse etc, niet dat ik ze allemaal langs loop, maar door de jaren kwam je van het 1 op het ander en bewaarde je
had laatst al geprobeerd een hele rij linkjes hier te plaatsen maar dat lukt schijnbaar niet.
ook wel een stel van dezelfde, maar dan op bv TVR en of GT40 en of porsche 904 en lotus gericht,
maar ook eens stel als classics of race rally en natuurlijk een heel stel belgiesche en nederlandse en duitse en franse etc, niet dat ik ze allemaal langs loop, maar door de jaren kwam je van het 1 op het ander en bewaarde je

had laatst al geprobeerd een hele rij linkjes hier te plaatsen maar dat lukt schijnbaar niet.
- Robin Hartog
Alleen een Windows programma.. Beetje jammer.
- JP
Autoscout24.nl is dat ook een dood paard ? Lijken niet veel nieuwe occasions bij te komen.
- Joy
Broertje had voor een BMW-dealer onderzocht welke occasionsites de moeite waren om op te adverteren op basis van kosten en aantal bezoekers.
Autoscout
Marktplaats
Autotrader
Autotrack
Autoscout
Marktplaats
Autotrader
Autotrack
- GTRene
ik kon de linkjes niet alle copy paste dus een screen print van een paar occasion sites die ik heb, heb er dus meer maar kon alleen classics erbij openen voor het beeld, but you get the idea 

- Hans
Dat is een mooi lijstje Rene, was er maar een site die ze allemaal doorzocht.
- Elmar
Hans, daar heb je hier GTRene voor. Zeg wat je zoekt en hij vind het voor je.
- GTRene
ja helaas, alhoewel ik wel eens sites/zoekmachine's tegen kom voor auto's uit vele landen en vele websites, maar weet niet meer welke dat waren, kijk daar niet zo vaak op.Hans schreef:Dat is een mooi lijstje Rene, was er maar een site die ze allemaal doorzocht.
deze kan je bv ook wereldwijd kijken>
http://www.ooyyo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
dan druk je met de muis op dat nederland en komen heel veel landen te voorschijn, maar uit nederland ook vele auto's.
- Hans
Oh dit ziet er al best goed uit. Thanks!