Alhoewel ik 't bijna dagelijks speel is 't hier in dit draadje nogal rustig.

Geniale sim, maar nog steeds beta. Niet grafisch op Project Cars niveau, maar fysiek zullen we dat nog wel eens zien:)
Heel veel mods zijn er de laatste weken op verschillende fora de revue gepasseerd, prachtige (Hillclimb) stages, prachtige circuits.
Ik noem Blackwood bekend van LFS, Croft(machtig), Donington, Brno, Oran Park, maar ook Newbury 2006 zijn mijn mod favorieten. En niet te vergeten Snoopy's Nordschleife 1.1 mod.
Gewoon even zoeken:
http://www.assettocorsa.net/forum/index ... odding.23/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan carmods. De bekendste was wel de Cobra 427 mod. Heel mooi qua looks en fysiek lijkt ie me 'the real deal' .
http://www.assettocorsa.net/forum/index ... -v0-5.955/" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder nog 'n prachtige soundmod voor bijv de Lotus 49. Amazing.
http://www.assettocorsa.net/forum/index ... i90.12972/" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan deze, kwam ik vorige week achter. Escort Mk2 . Adembenemend. Snel. Sound. Mooi, en fysiek heerlijk.
Downloadlink staat in de youtubelink.
Edit, ik weet niet of dit wat is?
Downloadlink in de youtubelink: