http://www.esport-racing.de/include.php ... e64f676c5b
[IMG
Zolder is gewoon te downloaden. Kijk eens op www.nogripracing.comWilbert schreef:Mensen kan iemand mij helpen me het vinden van Zolder voor GTR2. Als i te vinden is natuurlijk
Kees daar kan ik hem niet vinden geef anders even de link??k33z schreef:Zolder is gewoon te downloaden. Kijk eens op www.nogripracing.comWilbert schreef:Mensen kan iemand mij helpen me het vinden van Zolder voor GTR2. Als i te vinden is natuurlijk
een goede setup maakt echt erg veel verschil.. op NS heb ik daarme van 7.08min naar een 6.34min gereden met de F550Rene / Hazze schreef:Even iets anders. Gister in de Elise gereden en daarna in de Z3 coupe. Klokt het dat de Elise veel gemakkelijker/beter rijdt dan de Z3? Had voor de Elise een setup gedownload, voor de BMW niet. Misschien maakt dat zo'n verschil?
eventueel meer neg(-/-) camber op de voorwielen en de antirollbar VOOR naar 0. Eventueel de achterspoiler tikkie lager...indobesar schreef:Zo, inmiddels ook aan het racen geweest. Eerst wat onderdelen van de Driving School doorlopen om vervolgens deel te nemen aan de Porsche RS cup oid. Nah, wat een aparte auto kwa handling is zo'n 996 GT3-RS zeg. Eerste race in Barcelona, erg veel onderstuur waarbij de achterzijde dan weer bakken met grip heeft.
Heb niet veel verstand van de diverse setup mogelijkheden, maar probeerde het onderstuur eruit te halen door een wat zachtere vering voor. Voor het gevoel al wat beter, maar blijft geen messscherpe auto. Iemand tips, of simpelweg je rijstijl aanpassen?!
Daarnaast vond ik het vreemd dat de GT3 erg curbstone gevoelig is. Terwijl de anderen(PC) er overheen knallen, schuift mijn Porsche altijd weg. Dat is komt voornamelijk voor in "Würth". Is dat het karakter van de auto of ligt het aan de bestuurder?
Verder rijd ik rond zonder enige vorm van hulpmiddelen, behalve 'automatic clutch', maar dat zou lastig worden met een Driving Force stuurtje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten