Moppentrommel
-
-
Ik was gelukkig...
Mijn vriendin en ik hadden al meer dan een jaar en relatie, dus
besloten we te gaan trouwen..
M'n ouders hielpen me op elke manier die ze maar konden
bedenken,m'n vrienden hadden me aangemoedigd en m'n vriendin??
Ze was echt een droom!! Er was alleen één ding waar ik me ongerust
over maakte, heel ongerust eigenlijk en dat ene ding was haar
jongere zusje..
Mijn aanstaande schoonzusje was 20 jaar, mooi blond, droeg super
korte minirokken en laag uitgesneden
truitjes..
Ze bukte regelmatig wanneer ze in m'n buurt was en ik zag dan haar
string.
Volgens mij deed ze het express.. Want ze deed het nooit als ze bij
iemand anders stond..
Op een dag belde het jongere zusje me op en vroeg of ik even wou
langskomen, om de uitnodigingen te bekijken..
Ze was alleen toen ik daar aan kwam..
Ze fluisterde tegen me dat ik binnenkort getrouwd zou zijn en dat
ze gevoelens en verlangens voor me had, waar ze niet overheen kon
komen en eigenlijk ook niet overheen wou komen..
Ze zei tegen me dat ze één keer de liefde wou bedrijven met me
voordat ik was getrouwd met haar zus, en de rest van m'n leven met
haar zus was verbonden..
Ik was helemaal in shock en kreeg geen woord meer uit m'n keel...
Ze zei: ik ga naar boven, naar m'n slaapkamer
en als je ermee wilt doorgaan kom dan maar naar boven en pak me..
Ik was verbaasd en nog helemaal in shock terwijl ik keek hoe ze
naar boven liep..
Toen ze boven aan de trap stond, deed ze haar string uit en gooide
die van de trap naar beneden naar mij toe ik bleef nog even daar
staan, draaide me om en liep rechtstreeks naar de voordeur.
Ik deed de deur open en liep naar buiten.
Ik liep rechtstreeks naar de auto toe..
M'n aanstaande schoonvader stond buiten.
Met tranen in zijn ogen gaf hij me een hand en zei: "We zijn erg
blij dat je geslaagd bent voor onze kleine test..
We konden ons geen betere man voorstellen voor onze dochter".
Welkom in de familie!!"
De moraal van dit verhaal is:
"Bewaar altijd je condooms in de auto"
Mijn vriendin en ik hadden al meer dan een jaar en relatie, dus
besloten we te gaan trouwen..
M'n ouders hielpen me op elke manier die ze maar konden
bedenken,m'n vrienden hadden me aangemoedigd en m'n vriendin??
Ze was echt een droom!! Er was alleen één ding waar ik me ongerust
over maakte, heel ongerust eigenlijk en dat ene ding was haar
jongere zusje..
Mijn aanstaande schoonzusje was 20 jaar, mooi blond, droeg super
korte minirokken en laag uitgesneden
truitjes..
Ze bukte regelmatig wanneer ze in m'n buurt was en ik zag dan haar
string.
Volgens mij deed ze het express.. Want ze deed het nooit als ze bij
iemand anders stond..
Op een dag belde het jongere zusje me op en vroeg of ik even wou
langskomen, om de uitnodigingen te bekijken..
Ze was alleen toen ik daar aan kwam..
Ze fluisterde tegen me dat ik binnenkort getrouwd zou zijn en dat
ze gevoelens en verlangens voor me had, waar ze niet overheen kon
komen en eigenlijk ook niet overheen wou komen..
Ze zei tegen me dat ze één keer de liefde wou bedrijven met me
voordat ik was getrouwd met haar zus, en de rest van m'n leven met
haar zus was verbonden..
Ik was helemaal in shock en kreeg geen woord meer uit m'n keel...
Ze zei: ik ga naar boven, naar m'n slaapkamer
en als je ermee wilt doorgaan kom dan maar naar boven en pak me..
Ik was verbaasd en nog helemaal in shock terwijl ik keek hoe ze
naar boven liep..
Toen ze boven aan de trap stond, deed ze haar string uit en gooide
die van de trap naar beneden naar mij toe ik bleef nog even daar
staan, draaide me om en liep rechtstreeks naar de voordeur.
Ik deed de deur open en liep naar buiten.
Ik liep rechtstreeks naar de auto toe..
M'n aanstaande schoonvader stond buiten.
Met tranen in zijn ogen gaf hij me een hand en zei: "We zijn erg
blij dat je geslaagd bent voor onze kleine test..
We konden ons geen betere man voorstellen voor onze dochter".
Welkom in de familie!!"
De moraal van dit verhaal is:
"Bewaar altijd je condooms in de auto"
- Erik K.
Man komt thuis na het werk met een blauw oog.
- Vrouw vraagt hee hoe kan dan nou?
- Nou, zegt de man, ik zat in de metro en voor me stond een vrouw met een rok op om uit te stappen. Haar rok zat nogal in haar bilspleet dus ik dacht trek hem er even tussen uit! Toen kreeg ik dus meteen een beuk.
- Ja, zegt de vrouw, logisch je moet ook niet die rok uit haar bilspleet trekken!
Dag later komt de man weer thuis, andere oog ook blauw.
- Vrouw vraagt hee hoe kan dan nou, 2e oog ook blauw?
- Ja zegt de man , ik zat in de metro en voor me stond een vrouw met een rok op om uit te stappen. Haar rok zat nogal in haar bilspleet dus ik dacht afblijven niet eruit trekken!
- De man naast me deed dat dus wel, hij trok haar rok uit de bilspleet. Dus ik dacht voordat hij knal krijgt,
IK DUW DIE ROK EVEN TERUG!
- Vrouw vraagt hee hoe kan dan nou?
- Nou, zegt de man, ik zat in de metro en voor me stond een vrouw met een rok op om uit te stappen. Haar rok zat nogal in haar bilspleet dus ik dacht trek hem er even tussen uit! Toen kreeg ik dus meteen een beuk.
- Ja, zegt de vrouw, logisch je moet ook niet die rok uit haar bilspleet trekken!
Dag later komt de man weer thuis, andere oog ook blauw.
- Vrouw vraagt hee hoe kan dan nou, 2e oog ook blauw?
- Ja zegt de man , ik zat in de metro en voor me stond een vrouw met een rok op om uit te stappen. Haar rok zat nogal in haar bilspleet dus ik dacht afblijven niet eruit trekken!
- De man naast me deed dat dus wel, hij trok haar rok uit de bilspleet. Dus ik dacht voordat hij knal krijgt,
IK DUW DIE ROK EVEN TERUG!
-
komt een man de kroeg in met een krokodil onder zijn arm...
leg de krokodil op de bar en doet zijn penis in zijn bek en slaat met drie harde beuken op zijn kop en de krokodil doet niets... zegt daarna...
zo wie durft dit nog meer?
zegt Elsje: jah dat durf ik wel maar dan moet je me niet zo hard op me kop slaan.....
leg de krokodil op de bar en doet zijn penis in zijn bek en slaat met drie harde beuken op zijn kop en de krokodil doet niets... zegt daarna...
zo wie durft dit nog meer?
zegt Elsje: jah dat durf ik wel maar dan moet je me niet zo hard op me kop slaan.....
-
komt een vrouw bij de dokter:
vrouw: dokter ik stink een beetje van onderen...
Dokter: gaat u maar even liggen dan zal ik even kijken...
de dokter kijkt en gaat weg... later komt de dokter terug met een grote stok met een haak er op...
waarop de vrouw angstig zegt: wat gaat u daar mee doen!?!?!?!????
dokter: ff een raampje open zetten..................
vrouw: dokter ik stink een beetje van onderen...
Dokter: gaat u maar even liggen dan zal ik even kijken...
de dokter kijkt en gaat weg... later komt de dokter terug met een grote stok met een haak er op...
waarop de vrouw angstig zegt: wat gaat u daar mee doen!?!?!?!????
dokter: ff een raampje open zetten..................
-
Een man brengt zijn auto naar de garage omdat hij onder het rijden een vervelende tik hoort. Als hij zijn wagen 's avonds wil ophalen, ziet hij dat deze helemaal uit elkaar ligt. De monteur staat ernaast met een knalrode knop:
"Sorry, meneer, het zat een beetje tegen. Hij is morgenmiddag pas klaar. Maar we hebben de oorzaak gevonden!"
"Oh, wat was er dan aan de hand?" vraagt de klant.
Monteur:
"Ik denk dat uw zoontje de schuldige is; er lag namelijk knikker in asbak!"
"Sorry, meneer, het zat een beetje tegen. Hij is morgenmiddag pas klaar. Maar we hebben de oorzaak gevonden!"
"Oh, wat was er dan aan de hand?" vraagt de klant.
Monteur:
"Ik denk dat uw zoontje de schuldige is; er lag namelijk knikker in asbak!"
-
- emiel307sw
- Dennis Cavallino
Vorige week stond er hier in Den Haag aan het begin van de Utrechtse Baan een lifter in een rolstoel. Hij houdt een bordje omhoog 'Arnhem'. Rijdt er iemand langs met een Porsche 997 Turbo die op weg is naar de Oberhausen Straight om die auto even uit te testen. Past natuurlijk nooit zo'n rolstoel voorin de Porker. Dus die stopt voor de grap en zegt: 'Stap maar in!'
Eigenlijk wil hij daarna lachend wegrijden, maar de rolstoeler bedankt de man voor het aanbod en stelt voor om de rolstoel met een sleepkabel vast te maken aan de Porsche, zo doet hij dat altijd.
Die Porsche rijder vindt het wel een uitdaging, maar vraagt zich af hoe het zit met de veiligheid.
'Heel simpel zegt de rolstoeler, ik heb een fietsbel en als ik het te hard vind gaan, dan bel ik'
Ok, zegt de Porsche rijder, prima. Hoe hard mag ik rijden?
80 gaat doorgaans prima, zegt de rolstoeler.
80 moet lukken, na Arnhem ga ik de auto toch echt loslaten. Doen we!
Zo gezegd zo gedaan. De Porsche draait de A12 op en bij de trajectcontrole zet hij de auto op de cruisecontrol. Van de rolstoeler krijgt hij thumbs up.
Tot aan Utrecht gaat het eigenlijk van een leien dakje, geen enkel probleem. De rolstoeler geniet van het uitzicht en de Porsche rijder wordt ingehaald door allerhande auto's, maar het zal hem jeuken, straks op de Oberhausen Straight gaat 'ie er echt voor zitten.
Totdat er bij Driebergen een zwarte Lada de snelweg op rijdt. Dat ding sprint er keihard vandoor. Daar moet een dikke turbo motor in liggen, dat kan niet anders.
Die Porsche rijder moet zichzelf nu echt in bedwang houden. De snelweg is zo goed als leeg... nog even en dan zijn we bij Arnhem, daarna kan het gas erop denkt de Porsche rijder. Dat lukt goed, tot er voor Veenendaal wéér die Lada vol weg trekt vanaf het tankstation. Die Lada spurt weg en wordt al snel een klein stipje aan de horizon.
De Porsche rijder is toch wel benieuwd hoe snel die Lada kan en geeft een dot gas. Bij 120 begint de rolstoeler te bellen. Fuck! Denkt de Porsche rijder...
Op dat moment schiet er een Ferrari Fiorano voorbij alsof ze stilstaan. Die rijdt dik boven de 250 km/u.
De Porsche rijder wordt gek. Fuck it, hij trapt het gas in en binnen een paar seconden zit ie aan dik 280 km/u.
Tussen Ede en Arnhem kruipt de Porsche op de bumper van de Ferrari. Net voor de afslag richting de A50 komen ze achter de Lada te rijden.
Daar bovenop een viaduct staat een agent met een lasergun. Deze doet 's avonds verslag aan zijn meerdere.
'Weet u wat ik vandaag heb gezien?'
Nou?
'Op de A12 richting Arnhem reed een Lada met 240 km/u na correctie!'
EEN LADA?!!
Ja, maar daarachter zat een Ferrari Fiorano, zo'n nieuwe. Die zat te seinen naar de Lada om er voorbij te kunnen.
'Zo'n nieuwe Ferrari, gaaf!'
Ja, maar daarachter zat een Porsche 911 Turbo, splinternieuw. Die zat die Ferrari echt op te duwen'
'Wat een aso!'
Ja, maar weet je wat daarachter zat?
Nou?
Een man in een rolstoel, die zat met een fietsbel te seinen of 'ie er voorbij mocht!
Eigenlijk wil hij daarna lachend wegrijden, maar de rolstoeler bedankt de man voor het aanbod en stelt voor om de rolstoel met een sleepkabel vast te maken aan de Porsche, zo doet hij dat altijd.
Die Porsche rijder vindt het wel een uitdaging, maar vraagt zich af hoe het zit met de veiligheid.
'Heel simpel zegt de rolstoeler, ik heb een fietsbel en als ik het te hard vind gaan, dan bel ik'
Ok, zegt de Porsche rijder, prima. Hoe hard mag ik rijden?
80 gaat doorgaans prima, zegt de rolstoeler.
80 moet lukken, na Arnhem ga ik de auto toch echt loslaten. Doen we!
Zo gezegd zo gedaan. De Porsche draait de A12 op en bij de trajectcontrole zet hij de auto op de cruisecontrol. Van de rolstoeler krijgt hij thumbs up.
Tot aan Utrecht gaat het eigenlijk van een leien dakje, geen enkel probleem. De rolstoeler geniet van het uitzicht en de Porsche rijder wordt ingehaald door allerhande auto's, maar het zal hem jeuken, straks op de Oberhausen Straight gaat 'ie er echt voor zitten.
Totdat er bij Driebergen een zwarte Lada de snelweg op rijdt. Dat ding sprint er keihard vandoor. Daar moet een dikke turbo motor in liggen, dat kan niet anders.
Die Porsche rijder moet zichzelf nu echt in bedwang houden. De snelweg is zo goed als leeg... nog even en dan zijn we bij Arnhem, daarna kan het gas erop denkt de Porsche rijder. Dat lukt goed, tot er voor Veenendaal wéér die Lada vol weg trekt vanaf het tankstation. Die Lada spurt weg en wordt al snel een klein stipje aan de horizon.
De Porsche rijder is toch wel benieuwd hoe snel die Lada kan en geeft een dot gas. Bij 120 begint de rolstoeler te bellen. Fuck! Denkt de Porsche rijder...
Op dat moment schiet er een Ferrari Fiorano voorbij alsof ze stilstaan. Die rijdt dik boven de 250 km/u.
De Porsche rijder wordt gek. Fuck it, hij trapt het gas in en binnen een paar seconden zit ie aan dik 280 km/u.
Tussen Ede en Arnhem kruipt de Porsche op de bumper van de Ferrari. Net voor de afslag richting de A50 komen ze achter de Lada te rijden.
Daar bovenop een viaduct staat een agent met een lasergun. Deze doet 's avonds verslag aan zijn meerdere.
'Weet u wat ik vandaag heb gezien?'
Nou?
'Op de A12 richting Arnhem reed een Lada met 240 km/u na correctie!'
EEN LADA?!!
Ja, maar daarachter zat een Ferrari Fiorano, zo'n nieuwe. Die zat te seinen naar de Lada om er voorbij te kunnen.
'Zo'n nieuwe Ferrari, gaaf!'
Ja, maar daarachter zat een Porsche 911 Turbo, splinternieuw. Die zat die Ferrari echt op te duwen'
'Wat een aso!'
Ja, maar weet je wat daarachter zat?
Nou?
Een man in een rolstoel, die zat met een fietsbel te seinen of 'ie er voorbij mocht!
-
-
rij ik in mn auto over een land weggetje opweg naar mn werk...
sprinkt er ineens een groen mannetje voor mn auto...
ik mn raampje open en vraag wat er aan de hand is...
groen mannejte: ik kom van mars en heb heel erge honger en dorst, wil je me helpen?
ik: donder op ik heb haast...
nog geen 500 meter verder hetzefde verhaal maar dan een rood mannetje...
deze kwam van venus en ook vragen naar iets te drinken en te eten...
ik ook weer tegen dit mannetje... donderop ik heb haast...
door al dat gedoe veel te laat dus GAS erop...
weer 500m verder een blauw mannetje...
dus ik mn raam open en boos vragend: en wat moet jij?!? ook honger en dorst!?!
blauw mannetje: nee, rijbewijs en kenteken papieren a.u.b.
groen mannejte: ik kom van mars en heb heel erge honger en dorst, wil je me helpen?
- volvoc30
Jij moet niet zoveel tv kijken Thommy, deze heb ik gisteren nog op tv gehoordThommy schreef:rij ik in mn auto over een land weggetje opweg naar mn werk...

- Corvette
- Dennis van der Schoot
Vroeger hadden de boeren de gewoonte om hun paard te begeleiden, door het touw aan de bagagedrager van hun fiets te binden, en zo voor het beest op te rijden. Tegenwoordig is dat verboden.
Boer Korneel trekt er zich traditiegetrouw geen moer van aan, en op een dag brengt hij weeral zijn viervoeter naar de weide, met het touw aan de bagagedrager van de fiets gebonden. Spingt er plots een politieman van achter een boom, en houdt de boer staande.
Agent:
"He man, je weet toch wel dat het verboden is je paard achter de fiets te binden?"
Boer:
"Verdorie, is ie alweer van de bagagedrager afgesprongen!"
Boer Korneel trekt er zich traditiegetrouw geen moer van aan, en op een dag brengt hij weeral zijn viervoeter naar de weide, met het touw aan de bagagedrager van de fiets gebonden. Spingt er plots een politieman van achter een boom, en houdt de boer staande.
Agent:
"He man, je weet toch wel dat het verboden is je paard achter de fiets te binden?"
Boer:
"Verdorie, is ie alweer van de bagagedrager afgesprongen!"

- Peric
Piet zit lekker en biertje te drinken als 'ie een andere vent hoort opscheppen dat 'ie zo hard kan lopen.
Piet heeft een nieuwe BMW 335i, dus hij denkt 'ik zal 's kijken hoe hard dat ventje kan lopen'. Dus Piet stapt op 'm af en zegt tegen die vent dat hij 'm wel 's effe zal klokken. 'Is goed', zegt die vent.
Zo gezegd zo gedaan, ze gaan de weg op, Piet gaat rijden, 20, de hardloper loopt op z'n dooie akkertje naast de BMW, met een ontpannen glimlach. Dus een tandje erbij, 40. De hardloper geeft geen krimp en loopt glimlachend naast de auto. 60, nog steeds een grote glimlach. 'Potverdrie' denkt Piet en gaat er 's goed voor zitten, geeft gas en hij schiet er vandoor. Hij kijkt even naast zich en ziet de hardloper niet meer.
'HA', denkt Piet, 'zie je wel'. Dus Piet omkeren en terugrijden. Ziet 'ie ineens de hardloper in een boom hangen. Piet stapt uit en kijkt omhoog. Hoort 'ie de hardloper zeggen,'ja sorry, maar ik had een klapgympie'.

Piet heeft een nieuwe BMW 335i, dus hij denkt 'ik zal 's kijken hoe hard dat ventje kan lopen'. Dus Piet stapt op 'm af en zegt tegen die vent dat hij 'm wel 's effe zal klokken. 'Is goed', zegt die vent.
Zo gezegd zo gedaan, ze gaan de weg op, Piet gaat rijden, 20, de hardloper loopt op z'n dooie akkertje naast de BMW, met een ontpannen glimlach. Dus een tandje erbij, 40. De hardloper geeft geen krimp en loopt glimlachend naast de auto. 60, nog steeds een grote glimlach. 'Potverdrie' denkt Piet en gaat er 's goed voor zitten, geeft gas en hij schiet er vandoor. Hij kijkt even naast zich en ziet de hardloper niet meer.
'HA', denkt Piet, 'zie je wel'. Dus Piet omkeren en terugrijden. Ziet 'ie ineens de hardloper in een boom hangen. Piet stapt uit en kijkt omhoog. Hoort 'ie de hardloper zeggen,'ja sorry, maar ik had een klapgympie'.

- Michel P
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
[img:18:19]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... n_haha.gif[/img]