Škoda Fabia III
- JP
Re: Škoda Fabia III
Een leaser met sleurhut. Het zou verboden moeten worden.
Hoeveel mag zo'n Fabia trekken ?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
JP schreef:
Volle zalen, hier op DF;)
- RJK
- letterlijk
Tja, als je werkgever je 3 opties aanbiedt: Volkwagen Polo, Volkswagen Polo of -je raadt het al- een Volkswagen Polo, dan zit er helaas niets anders op. Voor het aantal km-ers wat ik per jaar rijd is privékoop geldtechnisch gezien niet te doen.allen schreef:Wat een woorden voor iemand die een geestdodende 3 cilinder bezit.letterlijk schreef:Ik verlang weer naar de oude Lancia tijd. De emotie van Alfa. De gekke turbo’s van Saab. Auto’s geïnspireerd door raketten en straaljagers.
Hoeveel mensen wel niet lopen te janken dat alles op elkaar lijkt, saai is, blabla, terwijl ze schuldig zijn aan dit hele probleem. VW Polo...
V.w.b. de schuldvraag:
Werkgevers lezen de specs van internet en denken jibbediefuckingdoeda, hij rijdt 3,1 liter op 100km... die moeten we hebben

Dan heb je nog de overheid die denkt dat wij rekening moeten houden met de natuur....pfffff. Hoe een grootheidswaanzin moet je hebben dat je denkt dat de aarde, die al 4,54 miljard jaar kometen, uitbarstingen, schijtende mammoeten, ijstijden e.d. heeft overleefd ook maar enigszins last heeft van de CO2 uitstoot van de mens. De aarde laat één keer een scheet en de evolutie kan weer opnieuw beginnen. De mens is verantwoordelijk voor 3% van de CO2 uitstoot. De rest doet de aarde zelf. Van die 3 % procent wordt maar 22% door auto’s veroorzaakt. En dan nog het mooie. De afgelopen 10 jaar zijn auto’s een stuk zuiniger geworden, maar de CO2 uitstoot blijft gelijk. Ra, ra, ra. Oorzaak, we willen graag airco’s en grotere zwaardere SUV’s…You get the picture. Back to the rode draad. Stel dat ik de keuze had om uit meerdere modellen te kiezen dan zorgt de overheid er wel voor dat er eigenlijk geen keuze is. De bijtelling loopt dan zo hoog op dat het qua budget niet meer interessant wordt om een “snellere” auto te nemen.
Kortom, eigenlijk is iedereen de schuldige behalve ik, zo moet je het lezen

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik denk dat mijn volgende auto een Polo wordt, kan niet tegenvallen hoor ik net 
- letterlijk
En voor wat betreft die sleurhutten...dat is iets wat ik helemaal nooit begrepen heb. Je wilt vakantie...vakantie neem je over het algemeen omdat je rust wilt hebben, wilt genieten, geen zorgen aan je kop. Nee...daar hebben we iets voor bedacht, we gaan gewoon in een plastic huisje leven van 2 schijtkamers groot, die donderstralen we neer op een grasveld en hangen er een plastic zeil aan. Met de drollen op 1 meter afstand van je eten, ga je ook nog douchen (mits je een luxe schijthok hebt, anders moet je een kilometer lopen om te douchen). De kinderen lopen telkens de stokken omver, waardoor je halve “huis” instort. Dan heb je van die irritante types die de hele dag met de fiets over de camping rijden, bij iedere caravan/tent even stoppen om een totaal niet grappig grapje te gaan verkondigen, waar jij tegen alle natuur in, maar om gaat zitten lachen. De hele dag van die schreeuwende k**kinderen om je heen, blaffende schijtbakken die de hele boel onderschijten. Muggen, vliegen en de hele duvelse mikmak.. Kut, gasfles op. Dan gaan we maar weer een patatje halen bij de plaatselijk snackbar die al sinds de opstart zijn frituurvet niet heeft vervangen. Sta je in de rij, met je veels te korte zwembroek, te wachten op je pislauwe frikandel.
Leuk hoor vakantie met de sleurhut..
- Tristan
Je snapt het gewoon niet. Het is het gevoel van vrijheid, buitenleven en natuur.....

- Bram
Niks mis met kamperen, maar misschien moet je wat zorgvuldiger zijn met het uitzoeken van de campings 

-
letterlijk schreef:Tja, als je werkgever je 3 opties aanbiedt: Volkwagen Polo, Volkswagen Polo of -je raadt het al- een Volkswagen Polo, dan zit er helaas niets anders op. Voor het aantal km-ers wat ik per jaar rijd is privékoop geldtechnisch gezien niet te doen.allen schreef:Wat een woorden voor iemand die een geestdodende 3 cilinder bezit.letterlijk schreef:Ik verlang weer naar de oude Lancia tijd. De emotie van Alfa. De gekke turbo’s van Saab. Auto’s geïnspireerd door raketten en straaljagers.
Hoeveel mensen wel niet lopen te janken dat alles op elkaar lijkt, saai is, blabla, terwijl ze schuldig zijn aan dit hele probleem. VW Polo...
V.w.b. de schuldvraag:
Werkgevers lezen de specs van internet en denken jibbediefuckingdoeda, hij rijdt 3,1 liter op 100km... die moeten we hebben. Niet beseffende dat iedere werknemer tenslotte volle bak toeren maakt om dat kreng van zijn plek af te krijgen. Moraal van het verhaal; werkgevers denken goedkoper uit te zijn, wat uiteindelijk in de praktijk anders blijkt uit te vallen.
Dan heb je nog de overheid die denkt dat wij rekening moeten houden met de natuur....pfffff. Hoe een grootheidswaanzin moet je hebben dat je denkt dat de aarde, die al 4,54 miljard jaar kometen, uitbarstingen, schijtende mammoeten, ijstijden e.d. heeft overleefd ook maar enigszins last heeft van de CO2 uitstoot van de mens. De aarde laat één keer een scheet en de evolutie kan weer opnieuw beginnen. De mens is verantwoordelijk voor 3% van de CO2 uitstoot. De rest doet de aarde zelf. Van die 3 % procent wordt maar 22% door auto’s veroorzaakt. En dan nog het mooie. De afgelopen 10 jaar zijn auto’s een stuk zuiniger geworden, maar de CO2 uitstoot blijft gelijk. Ra, ra, ra. Oorzaak, we willen graag airco’s en grotere zwaardere SUV’s…You get the picture. Back to the rode draad. Stel dat ik de keuze had om uit meerdere modellen te kiezen dan zorgt de overheid er wel voor dat er eigenlijk geen keuze is. De bijtelling loopt dan zo hoog op dat het qua budget niet meer interessant wordt om een “snellere” auto te nemen.
Kortom, eigenlijk is iedereen de schuldige behalve ik, zo moet je het lezenen ja ik kots nog steeds van mijn Polo en die van andere…O ja, en alle andere die er ook maar enigszins op lijken.
Mooi verhaal alweer , hou ik van en bovenal, 100% mee eensch:)
-
Mijnheer 'letterlijk' for president.letterlijk schreef:En voor wat betreft die sleurhutten...dat is iets wat ik helemaal nooit begrepen heb. Je wilt vakantie...vakantie neem je over het algemeen omdat je rust wilt hebben, wilt genieten, geen zorgen aan je kop. Nee...daar hebben we iets voor bedacht, we gaan gewoon in een plastic huisje leven van 2 schijtkamers groot, die donderstralen we neer op een grasveld en hangen er een plastic zeil aan. Met de drollen op 1 meter afstand van je eten, ga je ook nog douchen (mits je een luxe schijthok hebt, anders moet je een kilometer lopen om te douchen). De kinderen lopen telkens de stokken omver, waardoor je halve “huis” instort. Dan heb je van die irritante types die de hele dag met de fiets over de camping rijden, bij iedere caravan/tent even stoppen om een totaal niet grappig grapje te gaan verkondigen, waar jij tegen alle natuur in, maar om gaat zitten lachen. De hele dag van die schreeuwende k**kinderen om je heen, blaffende schijtbakken die de hele boel onderschijten. Muggen, vliegen en de hele duvelse mikmak.. Kut, gasfles op. Dan gaan we maar weer een patatje halen bij de plaatselijk snackbar die al sinds de opstart zijn frituurvet niet heeft vervangen. Sta je in de rij, met je veels te korte zwembroek, te wachten op je pislauwe frikandel.

Ik las dat Kip caravans die dingen bij tankstations gaat verhuren, type Shelter. 350 p week, min 2 weken, hufterproof en dat Nederland de grootste trekhaakdichtheid ter wereld heeft met 33%...
*hangt vlag halfstok*
- GTRene
letterlijk schreef:En voor wat betreft die sleurhutten...dat is iets wat ik helemaal nooit begrepen heb. Je wilt vakantie...vakantie neem je over het algemeen omdat je rust wilt hebben, wilt genieten, geen zorgen aan je kop. Nee...daar hebben we iets voor bedacht, we gaan gewoon in een plastic huisje leven van 2 schijtkamers groot, die donderstralen we neer op een grasveld en hangen er een plastic zeil aan. Met de drollen op 1 meter afstand van je eten, ga je ook nog douchen (mits je een luxe schijthok hebt, anders moet je een kilometer lopen om te douchen). De kinderen lopen telkens de stokken omver, waardoor je halve “huis” instort. Dan heb je van die irritante types die de hele dag met de fiets over de camping rijden, bij iedere caravan/tent even stoppen om een totaal niet grappig grapje te gaan verkondigen, waar jij tegen alle natuur in, maar om gaat zitten lachen. De hele dag van die schreeuwende k**kinderen om je heen, blaffende schijtbakken die de hele boel onderschijten. Muggen, vliegen en de hele duvelse mikmak.. Kut, gasfles op. Dan gaan we maar weer een patatje halen bij de plaatselijk snackbar die al sinds de opstart zijn frituurvet niet heeft vervangen. Sta je in de rij, met je veels te korte zwembroek, te wachten op je pislauwe frikandel.

- letterlijk
Robin schreef:Mijnheer 'letterlijk' for president.letterlijk schreef:En voor wat betreft die sleurhutten...dat is iets wat ik helemaal nooit begrepen heb. Je wilt vakantie...vakantie neem je over het algemeen omdat je rust wilt hebben, wilt genieten, geen zorgen aan je kop. Nee...daar hebben we iets voor bedacht, we gaan gewoon in een plastic huisje leven van 2 schijtkamers groot, die donderstralen we neer op een grasveld en hangen er een plastic zeil aan. Met de drollen op 1 meter afstand van je eten, ga je ook nog douchen (mits je een luxe schijthok hebt, anders moet je een kilometer lopen om te douchen). De kinderen lopen telkens de stokken omver, waardoor je halve “huis” instort. Dan heb je van die irritante types die de hele dag met de fiets over de camping rijden, bij iedere caravan/tent even stoppen om een totaal niet grappig grapje te gaan verkondigen, waar jij tegen alle natuur in, maar om gaat zitten lachen. De hele dag van die schreeuwende k**kinderen om je heen, blaffende schijtbakken die de hele boel onderschijten. Muggen, vliegen en de hele duvelse mikmak.. Kut, gasfles op. Dan gaan we maar weer een patatje halen bij de plaatselijk snackbar die al sinds de opstart zijn frituurvet niet heeft vervangen. Sta je in de rij, met je veels te korte zwembroek, te wachten op je pislauwe frikandel.
Ik las dat Kip caravans die dingen bij tankstations gaat verhuren, type Shelter. 350 p week, min 2 weken, hufterproof en dat Nederland de grootste trekhaakdichtheid ter wereld heeft met 33%...
*hangt vlag halfstok*

Ong. 12% van de mensen in Nederland werkt bij de overheid. We hebben dus trekhaken genoeg om iedere ambtenaar eraan te hangen. En dan paar keer goed hard de rotonde nemen, zijn die ook schoon, dus veiliger voor motorrijders, bureaucratie opgelost en voor de overige trekhaken hebben we nog wat alternatieven, denk aan Patty Brard, Britt en Ymke of de drie j's. Die laatste mogen overigens ook met z'n drieen aan één trekhaak, daar wil ik dan niet moeilijk over doen

- Bram
Patty met twee anderen aan één haak? Dat past nooit man
Dat lichaam en ego van haar past net in zo'n sleurhut die je aan de haak hangt.

- RVV
Kweenie hoor maar volgens mij is dat hele kampeergebeuren helemaal niet zo'n knaken knaller. Beetje caravan met de nodige uitrusting zit zo op 30K euro. daar huren wij 20 jaar lang een Landal huisje voor met alle luxe er in (elk jaar 2 weken vaker kan ik toch niet op vakantie) bij wijze van dan/beeldvorming want ik heb dit nog maar een keer of drie gedaan met onze kleine kinderen (ook de reden).
Ik heb ook helemaal niks/nada nul met caravans en kamperen. Aan de andere kant hele volksstammen hebben helemaal niks/nada nul met leuke auto's/dure horloges/huis vol electronische gadgets etc.. waarom je ergeren aan wat een ander leuk vind? Terwijl je er zelf nagenoeg geen last van hebt?
On topic.. die Skoda is natuurlijk het kartheatje onder de auto's, de casio onder de horloges.. waar moeten jullie van vreten? Juist ja die Skoda rijder, dus volg de Skoda rijder
(wacht vrijdag middag rant af
)
Ik heb ook helemaal niks/nada nul met caravans en kamperen. Aan de andere kant hele volksstammen hebben helemaal niks/nada nul met leuke auto's/dure horloges/huis vol electronische gadgets etc.. waarom je ergeren aan wat een ander leuk vind? Terwijl je er zelf nagenoeg geen last van hebt?
On topic.. die Skoda is natuurlijk het kartheatje onder de auto's, de casio onder de horloges.. waar moeten jullie van vreten? Juist ja die Skoda rijder, dus volg de Skoda rijder

(wacht vrijdag middag rant af

- letterlijk
Dit antwoord kun je vinden op één van de meest indrukwekkende en meest inspirerende website die ik ooit heb gezien, hou je vast, ben je d'r klaar voor? Komt ie dan:JP schreef:Een leaser met sleurhut. Het zou verboden moeten worden.
http://www.caravantrekker.nl/review/geb ... erie=Fabia" onclick="window.open(this.href);return false;
- JP
Na de onthulling van de nieuwe Fabia, was het nog lang onrustig op Škoda's hoofdkantoor. Na een avondje doorhangen met bramborák en slivovitsj, was het weer druk werken aan Škoda's volgende troef, de Fabia combi.....

- dvh
Voel me best authentiek met mijn 4cylinder 318..
Een caravan lijkt me niks. Maar zo'n mega Amerikaanse motorhome lijkt me wel vet
Moet er wel een hottub inzitten.
Rijdt Bram niet ook een Skoda?

Een caravan lijkt me niks. Maar zo'n mega Amerikaanse motorhome lijkt me wel vet

Moet er wel een hottub inzitten.
Rijdt Bram niet ook een Skoda?
- Bram
- RVV
Ojee ondernemers in een Skoda 

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Ik ken ook ondernemers met een Mii....
en daar zijn ze dan nog enthousiast over ook....

en daar zijn ze dan nog enthousiast over ook....

- JP
....past dan ook een caravan achter.......

- RVV
Ondernemers in een Mii zijn compleet uitschot, de Alfred j Kwaks van het MKB. 

- RVV
- JP
Alle gekheid op een Štokje natuurlijk, dat interieur ziet er zo strak uit, dat vindt je normaal alleen in NSFW topics hier op DF.........

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- Bram
Strak hoor