Zowel mercedes als juke rijder hadden moeten anticiperen dan was er niets aan de hand geweest.
De nissan rijder had net zo goed een nederlander kunnen zijn, want de meeste mensen gaan toch wel bij de eerste blokken wisselen.
Meestal wacht ik even en kijk waar de ruimte is beetje gas bij of los en je kan wel ergens in een gevallen gat van baan wisselen. Zeker onderaan de brienenoordbrug onstaan rare situaties door mensen die met alle geweld bij de eerste blokken willen wisselen terwijl er afstand zat is om elkaar de ruimte te geven en nemen.
Met betrekking tot wielrenners en rood licht kan ik het soms niet laten om de wielrenner even te zieken als ik het aan zie komen. Bij een stuk groen met een kruisend fietspad even stoppen voor de doorgang van het fietspad werkt heel goed als je met de auto groen hebt en de wielrenner rood. Maar de wielrenner krijg dan meestal de kleur van z'n stoplicht en laat even weten dat je een eikel bent.
Ik vind het meer een hint dat ik hem niet op de motorkap wil hebben. Maar blijkbaar vinden ze dat aantrekkelijker, als de doorgang blokkeert kiezen ze er namelijk niet voor om in je deur te rijden.
Nederlanders en hun vooroordelen?..
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
-
OnlineLuco
Re: Nederlanders en hun vooroordelen?..
Bij klaverbladen zie je ook van die mensen die niet vooruit kijken en dus ook niet anticiperen, en dan maar toeteren en schelden dat ze er niet tussen kunnen.
Tja je kan ook verder vooruit kijken en dan gas bij of gas minder zodat je niet precies naast iemand uitkomt die eraf wil, dombo's zijn het.
Tja je kan ook verder vooruit kijken en dan gas bij of gas minder zodat je niet precies naast iemand uitkomt die eraf wil, dombo's zijn het.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Nederlanders en hun vooroordelen?..
Valt me op dat dat vaak van die kleine snuiters zijn, gezeten in van die grote auto's zoals bijvoorbeeld een Nissan Patrol