De Tesla is vrijdag binnen gekomen. Zaterdag nu het werk even met de Tesla naar de Ligier geweest, die in de eindfase is.
De Tesla is een auto die als er voor het eerst mee reed, een auto waar je je meteen in thuis voelt.
Vooral het remmen bij het gaspedaal loslaten, dan regenereert de Tesla stroom, remt de Tesla. Dat geeft in een noodsituatie een voordeel. De Tesla remt reeds als je voet van het gaspedaal afhaalt & naar het rempedaal beweegt.
Het spelen met de tablet is overzichtelijk. Behalve voor Co Borst die de Tesla voor mij ophaalde uit Tilburg.
Co verkoopt al 40 jaar auto's, maar kan sinds dit jaar emailen. Co kreeg in Tilburg instructies over het tablet van de Tesla, waar Co nu enige minuten zei: ik begrijp er niks van, wil je nog eens bij het begin beginnen.
Zaterdag na het werk om de beurt met mijn zoon even met de Tesla gereden. Tijdens het fiks gas geven, trilde de Tesla. Na het loslaten van het gas, was het soms over.
Dus op naar A'dam zuid om het te melden. Dinsdag wordt de Tesla opgehaald om het probleem te verhelpen.
Ik hoop dat ik de 350 km op een lading haal, maar dat zag er zaterdag niet naar uit.
Mijn kleinzoon vond het een mooie auto, maar vond het wel raar dat er geen motor in zat.
Mijn volgende auto gaat een SUV worden, graag ieders mening?
- alt
- GTRene
Re: Mijn volgende auto gaat een SUV worden, graag ieders men
zal idd allemaal ff wennen zijn
wel een mooie auto.

wel een mooie auto.