http://youtube.com/watch?v=hM4uVq1yttU
Trailer van de nieuwe The fast and the Furious 3.
Met deze keer driften als thema.
Nu gaat het me niet om de film, want dat is weer een aanfluiting, maar meer wat het te weeg gaat brengen. Niet goed voor de "echte" drifters ben ik bang.
We gaan het zien.
TFATF 3 (driften)
- Jeroen Watermulder
- Mathieu
Er hebben al 'vele' hun zorg uitgesproken over wat dit met de jeugd teweeg brengt.
Maar de jeugd bij mij in de buurt rijden VR6, TDI, Corsa en dat soort auto's. Oftewel voorwielaandrijvers.
Er rijden maar een paar jonge gasten met E36's en dat zijn dan de 1.8 en 2.0 modellen. Zonder LSD.
Dus zonder flick geen drift en dat flicken durven ze toch niet.
Wordt gelijk het probleem met de betaalbare RWD's besproken, want die zijn er bijna niet, meer!
Ik heb weleens full lock op droog wegdek achter een VR6 aangezeten, toen ik nog met de vastgelaste setup reed, zoiets gaafs had hij nog nooit gezien, aldus het commentaar van een achtienjarige.
Maar de jeugd bij mij in de buurt rijden VR6, TDI, Corsa en dat soort auto's. Oftewel voorwielaandrijvers.
Er rijden maar een paar jonge gasten met E36's en dat zijn dan de 1.8 en 2.0 modellen. Zonder LSD.
Wordt gelijk het probleem met de betaalbare RWD's besproken, want die zijn er bijna niet, meer!
Ik heb weleens full lock op droog wegdek achter een VR6 aangezeten, toen ik nog met de vastgelaste setup reed, zoiets gaafs had hij nog nooit gezien, aldus het commentaar van een achtienjarige.
- Stéphane
Ach, vorig jaar tijdens het vrij rijden op Zandvoort al zo'n kneus in een E36 316i met plastic aangesproken die daar donuts probeerde te maken. En dat op 5m afstand van mijn Audi. Niet dus
Als er kneuzen zijn die dit op straat gaan proberen zijn ze zo klaar. Driften is wel iets moeilijker dan hard recht vooruit rijden, dus dan vouwen ze zo wel een setje wielen op tegen een stoeprand of rijden ze hun onderstel er onderuit.

Als er kneuzen zijn die dit op straat gaan proberen zijn ze zo klaar. Driften is wel iets moeilijker dan hard recht vooruit rijden, dus dan vouwen ze zo wel een setje wielen op tegen een stoeprand of rijden ze hun onderstel er onderuit.
- Knot
Ze snappen het toch niet, maar zonder flick is het prima driften hoor, je moet de trucjes kennen en niet in de 1e versnelling dwars willen gaan vanaf stilstand.Mathieu schreef: Er rijden maar een paar jonge gasten met E36's en dat zijn dan de 1.8 en 2.0 modellen. Zonder LSD.
Denk ook dat 95% de velgen, draadarmen etc binnen de kortste keren stuk gaat rijden en het dan over is.
- Dennis Cavallino
Er verandert volgens mij niet zoveel. We zijn allemaal mensen die het ooit zijn gaan proberen, met alle gevolgen van dien. De meeste verhalen van auto's in de sloot, lantaarnpalen, etc. etc. door acties van de ooit beginnende drifters die nu op diverse fora rondlopen met de status van goeie drifter hebben nooit de fora bereikt. Dus men moet niet denken dat er een wezenlijk verschil is. Het zal wat drukker worden tijdens evenementen en de politie zal dit fenomeen wat scherper in de gaten gaan houden wellicht.