Just throwing it out there..

ik vond mijn route van vorig jaar top: http://driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=28810" onclick="window.open(this.href);return false;Robin Hartog schreef:Nederland -> Stelvio -> Monaco -> Barca/Valencia -> Mallorca.
Ja, goede keus.![]()
Precies zo iets ja!Metchu schreef:ik vond mijn route van vorig jaar top: http://driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=28810" onclick="window.open(this.href);return false;Robin Hartog schreef:Nederland -> Stelvio -> Monaco -> Barca/Valencia -> Mallorca.
Ja, goede keus.![]()
Mooi, da's twee. Wie nog meer.matthyssie schreef:Ik ben voor!!
Denk dat het eerder de vraag is of jij dan een auto hebt.Robin Hartog schreef:Als we serieus zijn met z'n allen kan ik wel over paar weken een topic openen waar we in kunnen brainstormen?
15 juli oid is wat mij betreft prima!
100%.Riceaux schreef:Denk dat het eerder de vraag is of jij dan een auto hebt.Robin Hartog schreef:Als we serieus zijn met z'n allen kan ik wel over paar weken een topic openen waar we in kunnen brainstormen?
15 juli oid is wat mij betreft prima!
Je moet ze gewoon niet aldoor verkopen.Metchu schreef:nou, moet ik WEER een mx-5 kopenhaha
13 maanden en dan nog in de Maxicosi??? Die kleine van mij zat met 9 maanden al in een autostoeltje richting Zuid-Frankrijk. Gewoon in de ligstand zetten en gaan. Zo'n Maxicosi is maar een onding en hebben wij zo snel al kon afscheid van genomen.Peric schreef:Tom, Adam is net 13 maanden. Dus het zal nog wel even duren voordat 'ie uit de MC gegroeid is. Alhoewel het haast lijkt of je hem met de week groter ziet worden..
Of je kind naar een volgend stoeltje kan ligt aan de lengte van het bovenlijf. Pas als ie met z'n hoofdje boven de schaal van het stoeltje uitkomt, is het verstandig om hem naar een volgend zitje te verplaatsen. Althans, dat zijn de officiele regels.Martin van der Zwaard schreef:13 maanden en dan nog in de Maxicosi??? Die kleine van mij zat met 9 maanden al in een autostoeltje richting Zuid-Frankrijk. Gewoon in de ligstand zetten en gaan. Zo'n Maxicosi is maar een onding en hebben wij zo snel al kon afscheid van genomen.Peric schreef:Tom, Adam is net 13 maanden. Dus het zal nog wel even duren voordat 'ie uit de MC gegroeid is. Alhoewel het haast lijkt of je hem met de week groter ziet worden..
Gebruikers op dit forum: MParallel, Semrush [Bot] en 28 gasten